MCCC - domácnost s více než osmi Simíky

Návod na mod MCCC instalaci a stažení najdete
 ZDE 

Pamatujte na to, že se nedoporučuje hrát s více než osmi Simíky, protože hra bude nestabilní a může dojít k jejímu zhroucení. Toto nastavení je tak zcela na vaše vlastní nebezpečí. Zároveň v CAS neuvidíte všech 25 simíků, ale maximálně jen 8.



Klik na počítač simíka

MCCC

Nastavení MCCC



Herní nastavení


Maximum Household Size



Minimum simíků je 8
Maximum je povoleno 25.


Od verze MCCC 7.2.0. ze dne 25/5/2020
lze nastavit počet simíků max. na 104



Po nastavení je třeba hru restartovat.




Komentáře

  1. Existuje na to i nějaký cheat?

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Viz první věta článku: : Návod na mod MCCC instalaci a stažení najdete
      ⇨ ZDE ⇦"
      Klikni na to slovo ZDE.

      Vymazat
  3. Chtěla bych aby to šlo i bez resetování. Mám už asi bambiliardu domácností a docela nerada bych o ně přišla. Nebo cheatem bez resetování. A maximální hodnotu 200.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cheat na domácnost s více jak osmi simíky neexistuje.

      Vymazat
  4. Ahoj Arsepačky, měla bych na Vás dotaz. Prosím Vás, dá se nějak deaktivovat počet hraných simů ? Nebo musím na každou domácnost mít novou úložku ? Jde mi o plynulejší chod PC. Omlouvám se, že to píšu sem, ale tohle jsem nikde nenašla. Visty ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Visty, v nastavení hry / hratrelnost ses asi dívala, že? Nejmenší počet simíků je tam 80.
      V MCCC se podívej přes počítač simíka/MCCC/MC populace a tam si nastav počty jak potřebuješ.

      Vymazat
    2. Ahoj Soni, v nastavení hry jsem se koukala, ale jsem hlupák hloupá :D, protože jak to moc nehraji, tak jsem pak náhle zjistila, že se dá domácnost nastavit jako nehratelná. :D Ale s sím Mccc děkuji za tip. Sice ho nepoužívám, ale někdy by se fakt hodil. Díky ještě jednou a jsem ráda, že tu jste.

      Vymazat
    3. Ahoj Vlasti, nemáš zač. Víc hlav víc ví. Taky se často ptám ostatních, protože vše nevím. Dobře, že ti hra funguje.

      Vymazat
  5. Chtěla jsem se zeptat když to restartuju zmizí mi všechny domácnosti?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neměly by zmizet, ale můžeš si pro jistotu důležité domácnosti uložit do knihovny: https://arsepo4.blogspot.com/2019/05/jak-ulozit-rozehranou-domacnost-do.html

      Vymazat
  6. Chci se jen zeptat, jak potom ty simíky sestěhuji, protože mě to tam stále píše že je už počet simíků v domácnosti plný. Všechny předchozí kroky jsem už udělala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidej simíky do domácnosti přes MCCC - Přidat do rodiny.
      Viz návod zde pod bodem 12: https://arsepo4.blogspot.com/2015/12/debug-enabler.html

      Vymazat
  7. Resetovat hru, znamená zapnout a vypnout, nebo něco jiného?

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím jde nastavit automaticky odchod do práce když hrají jinou domácnost? Takhle musím pořad přepínat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to by mělo fungovat, když máš povolenou úplnou autonomii. Nastavení hry/Autonomie/Úplná. Článek o hratelnosti je zde: https://arsepo4.blogspot.com/2019/05/tlacitko-hratelnost-uprava-svetu.html

      Vymazat
  9. Zdravím, jak hrát prosím za více domácnosti?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat