čtvrtek 24. března 2016

Velikonoční přání


Více informací i použitých dekoracích najdete ◄zde►



5 komentářů:

  1. Ahoj :-) předem se moc omlouvám, že to píšu sem, ale nějak nevím kam jinam to napsat. Už asi měsíc mám problém se spuštěním hry. Ve hře mám od února downloady a hra bez problému běžela, ale pak najednou se hra po zapnutí nenačetla a zasekla se na úvodní stránce (bílá obrazovka s nápisem The sims 4) a nic :-/ a vypnout se to dá pouze restartováním počítače. Hru jsem zkoušela několikrát opravit i jsem hru odistalovala a znovu nainstalovala ale pořád nic. Potom jsem také zkusila odstanit ze hry downloady a hra se teda normálně bez problému spustila, ale hra mě více baví s downloadama a nevím co s tím mám dělat tak se chci zeptat, jestli náhodou někdo nevíte co s tím mám dělat. :-) Předem moc děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, evidentně máš ve hře špatný download. Budeš ho muset najít a odstranit. Začala bych herními mody. A podívej se i na tento článek.
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
    2. A nějaký program který by ten špatný download našel asi neexistuje co? :-)

      Vymazat
    3. Podívej se na stránku Mod The Sims. Třeba tam něco je, ale myslím si, že máš určitě nějaký starý mod. Je třeba stáhnout nový aktualizovaný.

      Vymazat