pátek 12. září 2014

Cheaty pro nastavení kariéry, dovedností a prospěchu

Nechcete-li si kariéry a dovednosti poctivě odehrát, můžete již švindlovat.
Potomek ve škole řádně neprospívá, i to lze nyní obejít.

Pro zadávání níže uvedených cheatů musí být aktivní cheat

 

testingcheats true

 

 Okno pro vložení cheatu se otevře současným
stisknutím kláves Ctrl Shift C

 Po zadání cheatu stiskněte klávesu Enter

 Okno se zavře stisknutím klávesy Esc
Musí být přitom aktivní, to znamená, že v něm musíte mít aktivní kurzor pro psaní.

Používání cheatů je na vaše vlastní nebezpečí.
Doporučuje se hru před použitím cheatů zálohovat.

 Dovednosti


Jak nastavit úroveň dovednosti od 1 - 10

 Stats.set_skill_level <druh dovednosti> <číslo úrovně od 1 do 10> 

Příklad správně zadaného cheatu

  Stats.set_skill_level Major_Guitar 7


Výsledek



Seznam názvů dovedností.


Název dovednosti musíte zadat anglicky.

Major_Fishing     (Rybaření)
Major_Mischief     (Neplecha)
Major_Guitar     (Kytara)
Major_Reaping     (Smrťák)
Major_Programming     (Programování)
Major_Gardening     (Zahradničení)
Major_GourmetCooking     (Gurmánské vaření)
Major_Comedy     (Komedie)
Major_Charisma     (Charisma)
Major_Writing    (Psaní)
Major_VideoGaming     (Hraní videoher)
Major_Violin     (Housle)
Major_RocketScience     (Raketová věda)
Major_Painting     (Malování)
Major_Piano    (Klavír)
Major_Logic     (Logika)
Major_Handiness    (Kutilství)
Major_HomestyleCooking     (Vaření)
Major_Bartending     (Mixologie)
Skill_Fitness     (Atletika)


Dovednost z Úniku do přírody

Major_Herbalism   (Bylinkářství)


Dovednosti z herního rošížení Hurá do práce!

Major_Baking  (Pečení)
Major_Photography  (Fotografování)


Dovednost z Návštěvy v lázních

Major_Wellness    (Wellness)


Dovednosti z herního rozšíření Společná zábava

 Major_DJ   (DJ)
Minor_Dancing   (Tanec)


Dovednost z herního rozšíření Život ve městě 

Major_Singing  (Zpěv)


Dovednosti z The Sims 4 Upíři!

 Major_PipeOrgan  (Varhany)

Vampire Lore  (Upíří tradice)

správně zadaný cheat pro Upíří tradice je
stats.set_skill_level Vampirelore 1-10
Zadejte číslovku od 1 do 10.


Batolata

Písmenko X nahraďte číslicí od 1 do 5, v případě nočníku od 1 do 3.

Movement  - Pohyb (Motorika)
Statistic_skill_toddler_movement X (1 - 5)

Communication  - Komunikace (Společenskost)
statistic_skill_toddler_communication X (1 - 5) 

Thinking  - Myšlení (Psychika)
 Statistic_skill_toddler_thinking X (1 - 5)

Imagination  - Představivost (Kreativita)
 Statistic_skill_toddler_imagination X (1 - 5)

Potty - Nočník
 Statistic_skill_toddler_potty X (1 - 3)


Není odzkoušeno.
Zdroj cheatů pro batolata je ZDE.

Děti

Skill_Child_Social     (Společenskost)
Skill_Child_Motor     (Motorika)
Skill_Child_Creativity     (Kreativita)
Skill_Child_Mental     (Psychika)

Kariéry 


Aktualizace článku dne 1. 11. 2014

V současné době se jedná o oficiální cheaty EA, přičemž ◄ EA ► neuvádí nutnost zadat cheat testingcheats true.

Týká se kariér. 

 

 Povýšení

Careers.promote <název kariéry> 

Příklad správně zadaného cheatu.

 

Careers.promote secretagent


Výsledek


Pro opakované povýšení musíte cheat zadat znovu.


 Přeřazení na nižší pozici


Careers.demote <název kariéry> 

 Příklad správně zadaného cheatu.

 

Careers.demote secretagent


Výsledek



Zahájení nové kariéry

(místo použití telefonu nebo počítače)

Careers.add_career <název kariéry> 

Příklad správně zadaného cheatu.

 

Careers.add_career secretagent


Výsledek


Ukončení kariéry


Careers.remove_career <název kariéry> 

Příklad správně zadaného cheatu.

 

Careers.remove_career secretagent


Výsledek


 

Seznam názvů kariér.


Název kariéry musíte zadat anglicky.


entertainer     (bavič)
writer     (spisovatel)
painter      (malíř)
secret agent     (tajný agent)
criminal     (zločinec)
astronaut     (astronaut)
culinary     (kulinář)
techguru     (technický guru)

Kariéry z aktualizace ze dne 16. 12. 2014

athlet  (sportovec)
business  (byznysmen)

Profese z herního rozšíření Hurá do práce!

detective  (detektiv)
doctor  (doktor)
scientist  (vědec)

  Kariéry z herního rozšíření Život ve městě



critic (kritik)
U kritika je výjimka při zadání cheatu. 
Kompletní znění zadaného cheatu je
 careers.promote adult_critic

socialmedia (sociální média)
activist (politik)



Zlepšení školního prospěchu


Na základní škole

Careers.promote Gradeschool 

 
Na střední škole

Careers.promote Highschool

Výsledek


91 komentářů:

  1. Zdravím máte moc krásné stránky. Zajímavé a důležité typy a návody.
    Chtěla jsem poprosit o radu.
    V the sims 3 byl tento cheats Testingcheatsenabled true daly se sním doplňovat a ubírat potřeby, navazovat přátelství i ubírat. Je něco podobného s takovým jednoduchým heslem i pro The sims 4 mám pro pro dceru..(se sims 4 se učí a už ji zeemřela siminka) Našla jsem teda u vás cheats na doživotí, ale bylo by pro ni jednoduší v případě nouze (Když máma zachraňuje co se dá- nemám na to čas a zachránit je o někdy na dluhý lokte :-( )použít nějaký chetas na doplnění potřeb??
    Máte to tady super popsáno...ale s těmi potřebami si nejsem jistá...cheaty na dovednosti chápu, funguje to podobně jako kniha znalostí...ale ty potřeby tam pořád tápu...
    prosím vysvětlit jestli tedy to funguje pro idioty jako jsem já ..Děkuji předem. L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že jste je našla, ale pro jistotu vám napíšu odkaz, kde cheaty najdete: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/testovaci-cheaty.html

      Vymazat
    2. muzu se zeptat no u teengeru je taky práce ale ja nevim jak je to spravne anglicky pls poradte

      Vymazat
    3. Zde je jejich přehled
      http://sims4.vg101.wiki/wiki/Careers#Part-Time_Teen_Jobs

      Nevím, zda to bude fungovat. Nemám vyzkoušeno.

      Vymazat
    4. Vsims 4 jr to testingcheats a potom kliknes na simika ale musíš držet shift a tam je potřeba a pak dste rozveselit a když to chcete aby cela rodina nebo město kliknete na schránku a dejte snižování potřeb nebo rozveselit

      Vymazat
  2. Ták už jdu přepisovat tahák na A4 nebo to si prostě nezapamatuju :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To si nikdo nebude pamatovat :) Já, když hraji, mám zároveň otevřený blog, a potřebné cheaty si kopírují.

      Vymazat
    2. JJ chápu...my všude po domě nemáme připojení takže jsem vytvořila papírový tahák na nejnutnější :-) ;-) Díky.

      Vymazat
  3. Na upravení potřeb je ve hře přímo cheat - je to jednoduchý, není potřeba nikde nic hledat . napíšeš do CAS - konzole pro cheaty : testingcheats true a pak klikneš na simíka shift+levá myš objeví se výběr a zvolíš Cheaty-potřeby a po rozkliknutí - Rozveselit okamžitě se simíkovy doplní vše na maximum.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano to máš pravdu, a těší nás, že to tak pěkně umíš, protože jsi určitě četl(a) náš první článek o cheatech, který najdeš zde:http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/testovaci-cheaty.html, a který se zabývá potřebami, a ne dovednostmi a kariérami, jako tento článek, pod který to píšeš.

      Vymazat
    2. Milá anonymní děkuji za tvou odpověď, teď už jsem taky chytrá, když jsem si to od holek přečetla. Až jsem se teda k tomu doklikala, mají to tady moc hezký a spoustu rad.
      A zase tak jednoduchý to není je to otravný..po každým cestování člověk musí aktivovat. (Samo že když se to naučím a nezapomenu tak je to ok, ale když chci cestovat je to otrava) :-D
      V The sims 3 ten cheats byl jednoduchej napsala se jednou a jen se doplňovaly potřeby, přátelství a kdekoliv při cestování.
      Zase the sims 4 má jiná kouzla, je to o zvyku samozřejmě. Aspoň se tak dlouho nenačítá...
      Adminky ještě jednou děkuji...znova pochvala už testujem cheaty přátelství..Dcerce jsem to důležitý napsala na tahák a jen opisuje. :-D

      Vymazat
    3. Děkujeme za pochvalu. Jsme rády, že jsou naše návody užitečné :)

      Vymazat
  4. Při zvyšování kariéry astronomer nefunguje, musí tam být astronaut. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za upozornění. Názvy kariér byly převzaty z angl. píšících stránek a upřímně jsem je všechny netestovala.

      Vymazat
    2. To je maličkost, máte skvělé stránky s nejnovějšími radami a typy a od toho jsme tu my hráči, abychom vám to pomohli otestovat.

      Vymazat
    3. Ještě jednou děkujeme :)

      Vymazat
    4. moni,jenom poznámka.U kariéry "tech guru (technický guru)" musí být
      napsán "techguru" do hromady jinak to nefunguje.

      Vymazat
    5. Moc děkujeme za upozornění :) Návod je již opraven. Ještě jednou díky :)

      Vymazat
  5. Dobrý den, nefunguje Zlepšení školního prospěchu zkoušela jsem zatím jen u základní školy vše podle návodu a nic :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Funguje. Poslední dva obrázky návodu jsou z mé hry. Zřejmě děláte něco špatně. Máte aktivní cheat testingcheats true? Teprve poté se zadává cheat na zlepšení prospěchu. Případně se můžete podívat na originální stránky cheatů. Odkazy jsou ihned pod článkem.

      Vymazat
    2. Cheat byl na stránce původu špatně uveden. Nyní je již opraven, takže Vám bude fungovat. U mne fungoval protože jsem ho psala z hlavy a tak jsem slovo škola napsala automaticky správně.

      Vymazat
  6. ahoj moni me vubec nejde cheat na zlepseni prospechu zakladni skole -_- a delam uplne vsechno posle vaseho navodu a nic :( mam aktivni cheat cheat testingcheats true pak dam enter a zadavam Careers.promote Gradescholl dam enter a nic se nedeje :( tak nevim a to mam hru originalku -_-

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, Twisted měl cheat nesprávně uvedený, ale už je opraven. Vyzkoušela jsem a zlepšení prospěchu nyní funguje.

      Vymazat
    2. tak ju :) hned ozkousim :) dkuji :)

      Vymazat
  7. Je to hezké ale k čemu slouží dovednost Smrťák?v????

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevíme. Tahle dovednost tam sice je, ale nikde není napsáno, na co slouží. Prostě ten cheat ukáže zřejmě i to, co nemá.

      Vymazat
    2. ja ho použila a nic se nezměnilo

      Vymazat
    3. Tá dovednosť je na to že keď pride smrtak tak ho lahko prehovori aby simsik žil :-)

      Vymazat
  8. Kde je sportovec a byznysmen?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. http://www.carls-sims-4-guide.com/careers/

      Vymazat
    2. Ale mě to Athlete nejde

      Vymazat
    3. Odpoledne, pokud nezapomenu, to vyzkouším. Je možné, že to nejde, protože se jedná o novou kariéru.

      Vymazat
    4. fungují obě nové kariéry... do článku jsem je doplnila

      athlet a business

      Vymazat
  9. Jinak chci pochválit tento web určitě pomohl jenom ted trochu líto že jsem použil cheaty..

    OdpovědětVymazat
  10. Můžu se zeptat na co obnáší ta dovednost smrťák? :D Pořád nevím co to je? :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevíme. Tahle dovednost tam sice je, ale nikde není napsáno, na co slouží. Prostě ten cheat ukáže zřejmě i to, co nemá.

      Vymazat
  11. Ahoj
    Prosím o radu. Koupila jsem si mikroskop, ale když chci něco analizovat, tak se mi tam ukáže: Postrádá některé potřebné předměty •Sklíčko se zkamenělinou. Prosím, kde to sklíčko mám sehnat? Předem děkuji za odpověď.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, musíš sebrat vzorek pro mikroskop.
      Více najdeš u 5. úrovně Logiky
      http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Logika-td5716529.html

      Vymazat
  12. Mela jsem zapnuty testingcheats a dovednost na atletiku nefungovala a ani na stredni skolu vylepseni nefungovalo :(

    OdpovědětVymazat
  13. Nefunguje mi
    Společenskost
    Motorika
    Kreativita
    Psychika
    Mám to psát takhle
    Stats.set_skill_level Skill_Child_Social 10
    Stats.set_skill_level Skill_Child_Motor 10
    Stats.set_skill_level Skill_Child_Creativity 10
    Stats.set_skill_level Skill_Child_Mental 10
    Nebo ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vypadá, že to máš dobře. Ještě tam píšou nahoře o cheatu AutomationTestingCheats true. Zkoušela jsi to s ním?
      http://simscommunity.net/2014/09/07/sims-4-cheats-ever/

      Vymazat
  14. Ahoj
    Moc ráda bych se zeptala jak mám napsat charisma u dětí, vůbec mi to nejde nebo to píšu špatně.
    Děkuju za odpověd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, postup včetně názvu je stejný jako u dospělých...

      Vymazat
  15. Máte tady chybu ohledně zvýšení prospěchu na střední škole: Careers.promote Higschool.
    Má tam být Careers.promote Highschool. (Vypadlo vám ta ''h'') Ale jinak mi tyto cheaty pomohly.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono nevypadlo nám, ale autorovi. Cheaty byly kopírovány, aby při přepisu nedošlo zbytečně k chybě. Autor to v mezidobí již opravil. A upřímně, já si této chyby nevšimla, takže děkujeme za upozornění, H je doplněno.

      Vymazat
  16. Ahojky,dáte sem i cheaty na kariéry z rozšíření hurá do práce?Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      už jsem je doplnila...

      Vymazat
    2. tak by to chtelo jeste dopnit kariery ze zivota v byte

      Vymazat
  17. Dlouho jsem hledala nějaký blog s cheaty a mody.Nikde nic.Najednou jsem narazila na Arsepo ♥♥ Naprosto jsem se do těchto stránek zamilovala ♥♥ DĚKUJIIIII!!!! ♥♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  18. Mohu se zeptat co je ta dovednost smrťák? Předem děkuji za odpověď. Ps: Máte skvělou stránku už několikrát mi pomohla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevíme. Tahle dovednost tam sice je, ale nikde není napsáno, na co slouží. Prostě ten cheat ukáže zřejmě i to, co nemá.

      Díky za pochvalu :)

      Vymazat
  19. Nefunguje mi cheat na vylepšení kariéry vědec, pomůže mi někdo? (nevím jak jiné kariéry z Hurá Do práce ale jinak mi to funguje)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně cheat funguje nahoru i dolů.

      Nahoru je to: Careers.promote scientist
      Dolů je to: Careers.demote scientist

      Pokud problémy přetrvávají, oprav nebo obnov hru:
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  20. Děkuji za cheaty na dovednosti, všude je psali bez mezery, proto mi asi nefungovaly.

    OdpovědětVymazat
  21. Dobrý chcem sa spýtať dajú sa nijako vypnúť lekcie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady je návod: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/vypnuti-herni-napovedy.html

      Vymazat
  22. zdravím , chtěla jsem se zeptat do cheatu píšu - careers.promote Athlet a Business a cheat mi nic nedělá :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      1) musíš mít aktualizovanou hru
      2) pokud to zadáváš tak jak jsi nám to napsala, zadej to tak, jak je v našem článku - malá a velká písmena
      3) jestliže máš cracknutou hru, může problém být i v tom

      Vymazat
  23. Dobrý den chtěla bych se zeptat jestli nevíte jak mám zvednout postel. V galerii thesims4 jsem viděla mnoho místností se zvednutou postelí a chtěla bych si taky takovou místnost udělat. Nikde nemůžu najít jak, prosím odepište.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den :)

      Myslíš tím tohle? http://arsepo4.blogspot.cz/2015/01/vertikalni-pohyb-predmetu.html

      Vymazat
  24. Můžu se zeptat? Za plnění různých rozmarů dostávají simíci nějáké body, za které se dají potom dokoupit další věci/aspirace/bla bla bla. Kde najdu ten "obchůdek"? Na profilu simíka, ale přesně? Děkuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)

      Tady u nás na fóru je obrázek, kde se obchod nalézá.
      http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Kde-najdete-obchod-s-odm-nami-td5716588.html

      Vymazat
  25. Ahoj :) Můžu se zeptat ?
    Kamarádce nejde cheat na zvýšení kariery !
    Může to ovlivňovat že nemá originální hru??
    Protože mne to jde a mám jí koupenou :)) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, pravděpodobně ano. Nelegální hra zlobí.
      Já mám hru koupenou a nemám s ní problémy.

      Vymazat
    2. Děkuju 😊

      Vymazat
  26. Ahoj nevíš náhodou cheat na z horšení školního prospěchu na střední škole ?? :)) !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkus cheat Careers.Demote Highschool

      Vymazat
  27. Ahoj, mně te cheaty nejdou a píšu jich správne. Jeste mám otázku cheaty maji medzery a velky pismena jak nahoru aneb je neco jinak? Protoze uz nevim co robim špatňe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkopíruj je z naší stránky pomocí Ctrl C a pak je do cheatové řádky vlož pomocí Ctrl V.

      Vymazat
  28. Nejde mi povýšit doktora, co s tím. Vše dělám podle návodu zkopírovala jsem si to a nic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš hru originál? Máš hru aktualizovanou?

      Vymazat
    2. Originál mám i aktualizovanou, ale přišla jsem na to, že vše podle návodu jsem nedělala, zapomněla jsem na testingcheats true, ale i tak děkuji:D

      Vymazat
  29. Prosím neznáte náhodou nějaký cheat na výhodnosti body (jdeme se najíst)prosím hledám to už dlouho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. https://arsepo4.blogspot.cz/2016/06/vyhodnostni-body-restaurace.html

      Vymazat
  30. Ahoj :) prosím prosím cheaty na kariéru život ve městě :)

    OdpovědětVymazat
  31. Ahoj, mam jako politik za úkol malovat politickou malbu, ale nevím jak na to? Nikde to na výběr nemám. Předem děkuji za radu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tuto kariéru jsem nehrála, takže Ti neumím odpovědět. Pokud k tomu něco zjistím, dám vědět :)

      Vymazat
  32. Dobrý den, prosim muzu se zeptat jak funguji cheaty dovednosti u batolat? Zkousim to tam zadavat podle vas tady a nejak mi to nefunguje, dekuji za radu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,

      cituji text pod kapitolou batolata přímo z článku

      "Není odzkoušeno.
      Zdroj cheatů pro batolata je ZDE."

      Musíte se tedy podívat přímo na stránku autora.

      Vymazat
  33. Dobrý den nevite proc mi najednou ve hre prestala fungovat pulka klavesy ?? nefunguji pismena na prepnuti oka jako treba prace inventar atd ani cheaty nemuzu zadat prototze nefunguje ctrl shift c diky za radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, to netušíme. Vyzkoušejte obnovení hry: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html

      Vymazat
  34. Ahoj potřebují radu.Když zadám cheat na kutilství nefunguje mi to nevím co s tim protože bych se chtěla dostat do druhého skryteho pozemku předem dík za radu.😕😕😕😕☺☺☺☺☺☺☺☺😀😀😀😀😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak použij mod na dovednosti. Buď můžeš používat Cheatovku: https://arsepo4.blogspot.cz/2015/07/cheatovka.html

      Nebo MCCC: https://arsepo4.blogspot.cz/2017/05/mccc-dovednosti.html

      Vymazat
  35. Ahoj Moni nejde mi cheat na neplechu poradíš mi prosím???😢

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, četla jsem, že hodně lidem zlobí tyto cheaty. Je proto lepší používat mody na cheaty. Buď Cheatovku nebo MCCC. Odkazy najdeš úplně dole v článku, viz Užitečné odkazy.

      Vymazat