Jak instalovat downloady

Do hry se instalují downloady ve formátu PACKAGE

Soubor .package vložte do složky Mods

Cesta ke složce

...Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 4\Mods


V případě herních modů, které upravují skripty se do složky Mods mohou vkládat i zazipované soubory, tedy nerozbalené - s koncovkou ZIP. Je třeba pečlivě sledovat pokyny jednotlivých autorů, jejichž obsah si stahujete.

Ve složce Mods si můžete vytvořit podsložky.



Zde vidíte obsah podsložky mody


Při instalaci uživatelského obsahu musí být hra vypnuta.

V případě, že jste do hry nainstalovali herní mod, hra vás na to po spuštění upozorní.
Mody v tabulce roztřídí na


mody neupravující skripty
mody upravující skripty


Aby mohly mody upravující skripty fungovat, musíte v Nastavení hry v záložce Ostatní, zaškrtnout volbu

Úprava skriptů



Přehled a druh nainstalovaných herních modů zjistíte i tak, že v Nastavení hry v záložce Ostatní kliknete na volbu Zobrazit mody nebo máte-li hru aktualizovanou kliknete na volbu Zobrazit vlastní obsah.
V obou případech naskočí tabulka viz. níže.
Chcete-li, aby se přehled herních modů zobrazoval vždy po spuštění hry, zaškrtněte v tabulce Zobrazovat pri startu.


Co je mod?

 Článek  najdete ◄ZDE►

Zkomprimované soubory

 

Důležité



Většina souborů package se na internetu nachází ve zkomprimovaném stavu (zabalená) např. ve Winraru či Winzipu a před instalací do hry je MUSÍTE ROZBALIT
Když rozbalíte zkomprimovaný soubor, naleznete v něm soubor package.

Návod na Winrar je ◄zde►

V případě herních modů upravujících skripty se většinou zkomprimované soubory nerozbalují a vkládají se do složky Mods zazipované (zabalené). Záleží na pokynech autora.



Užitečné odkazy

►Jak uspořádat downloady ve složce Mods◄
► Instalace domu ◄
►Instalace simíka – import ◄
►Instalace simíka – export ◄
►Rychlý export domácností a pozemků◄
►Soubor Resource.cfg a podsložky ve složce Mods◄

Komentáře

  1. Ahoj. Ako sa sťahuje dom do Sims 4 ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod je zde: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/export-pozemku-ze-hry.html

      Vymazat
  2. Ahojky, chtěla bych smazat nějakeé downloady z hry ale nepamatuju se jak se jaké jmenují jak zjistím ve hře buď název nebo možnost ho rovnou smazat děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Ve hře nic rovnou mazat nemůžeš. Objekt musíš odstranit ze složky Mods, kam jsi ho vložila. Ve hře zjistíš název objektu tak, že v režimu výstavby si objekt najdeš, najedeš na něj myší a zobrazí se Ti jeho náhledové okno, ve kterém je i název. Potom ho podle názvu najdi ve složce Mods. Pro příště si downloady, které si do hry vkládáš organizuj. Dělej si podsložky a dej si k objektu i obrázek, aby jsi rovnou viděla, o jaký objekt se jedná.

      Vymazat
  3. Ahojky, dnes jsem si stáhla různé downloady do The sims 4..návod jsem dodržela a teď je mám ve složce Mods..bohužel při spuštění hry mi naskočí..Nelze spustit hru, protože chybí nebo jsou poškozena požadovaná herní data...zkuste hru přeinstalovat. Díky Bohu po odstranění downloadů ze složky hra jede, ale pochopitelně tam nejsou, já bych ty downloady tam ale chtěla :D ..jak to mám tedy udělat??
    děkuji za radu :) (hra je koupený originál¨

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Je to jednoduché. Některý z downloadů byl poškozený nebo může být s jiným v kolizi. Vlož do složky Mods vždy jeden nebo dva downloady a vyzkoušej, zda hra jede. Pokud ano, vypni hru, přidej další a tak postupuj. Tak se postupně propracuješ k tomu, který Ti ve hře způsobil problém. Ten potom ze hry odstraň... :)

      Vymazat
  4. Kde ve hře najdu stažené domy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V knihovně
      http://arsepo4.blogspot.cz/2015/01/jak-umistit-dum-na-pozemek.html

      Vymazat
  5. Můžete mi poradit? Když dám na prázdný pozemek některý dům z galerie objeví se napsaný sytémová chyba

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Některý dům myslíš jen některý a nebo každý z Galerie, který jsi se pokusil/a na pozemek vložit?
      Jinak návod, jak vložit dům na pozemek, najdeš zde
      http://arsepo4.blogspot.cz/2015/01/jak-umistit-dum-na-pozemek.html

      Vymazat
    2. Tak potom je asi chyba v těch konkrétních domech. Zřejmě je v nich použit vlastní obsah, který způsobuje chybu.

      Vymazat
  6. Co dělat když jsem si nainstalovala downloady přesně podle návodu, fungují a všechno dobrý a hra jede, jenže když chci hrát za rodinu - jakoukoli - hra se mi vrátí zpátky na výběr světů... nevíte co s tím? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus hrát z jiné uložené pozice. Pokud to nepůjde i tak, tak se podívej na tento článek...
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  7. Ahoj, prosim o radu. Jsem uplna zacatecnice. Hru uz jsem plnokrat hrala, ale nikdy jsem nic nestahovala. Ted me to prestalo tak bavit a chtela bych zacit se stahovanim, ale nemuzu najit tu slozku mods, kde bych ji nasla kdyz mam originalni hru?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)

      Ahoj, odpovím bodově.

      1) Složka Mods je pod Dokumenty. Cesta ke složce: Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 4\Mods

      2) Složka Mods se vytvoří až po spuštění hry.

      3) Pokud ji stále nevidíš, můžeš hru zkusit opravit: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      4) Můžeš hru obnovit: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html

      5) Můžeš hru přeinstalovat


      6) Můžeš kontaktovat tech. podporu: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
    2. Dekuju, moc mi to pomohlo. Slozku jsem po vasi pomoci nasla :).

      Vymazat
  8. Ahoj chtěla bych se zeptat, když si stáhnu místnost do jaké složky mám přetáhnout ty soubory?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, do složky TRAY v Dokumentech.

      Vymazat
    2. Moc ti děkuji :)

      Vymazat
    3. Ahoj,místnost tam dát v package nebo v zip? S tím zip mi to nefunguje a s package to pak není místnost, ale objekty...

      Vymazat
    4. Ahoj, package se vloží do složky Mods a room a ostatní do složky Tray.

      Vymazat
  9. Ahoj :) stahla jsem si na strance thesimsresource nejake downloady.. :D obleceni, nabytek, vlasy a oci. no a obleceni a nabytek funguje a vsechno v pohode, ale vlasy a oci tam nikde nemuzu najit, ikdyz v ty tabulce na zacatku to je. tak nevim, jestli to tam neni vubec, nebo nekde schovany, popripadne kam asi tak autori schovavaji vlasy :D, dekuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni sem: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Otazky-tp5716762p5716794.html

      Oči jsou tak různě buď Vadami na kráse nebo pod Maskou pokud jsou nepřepisující, tedy jako čočky. Je třeba si přečíst, co tam autor píše.

      Přepisující ve hře nevidíš, nahradí ty původní.

      Vymazat
  10. Ahoj, chcem sa opytat. Mam original a takisto aj neoriginal sims4. Ked stiahnem nejaky download a ho vlozim do hry tak niektore idu a niektore nie. Je to v oboch pripadoch, kedze som tu uz citala ze na neoriginalny sims nejdu, ale idu. Ako mozem zistit ci stiahnuty download je funkcny bez toho aby som ho vlozila do hry a zapratavala pamat zbytocne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zjistit to jde, že download vložíš do hry a vyzkoušíš zdali funguje či ne.

      Jinak tady třeba někdo udělal seznam vadných downloadů, ale nevím jak je to aktuální. Já to raději zkouším ve hře, to je nejlepší.

      http://www.modthesims.info/showthread.php?t=551495

      Vymazat
  11. Ahoj. Nefungují mi downloady do TS4. V té tabulce je mám, ale ve hře se mi nezobrazují. Nevíš co s tou hrou je?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, protože to může mít více příčin odpovím ti otázkami.

      1) Máš legální hru?
      2) Máš aktualizovanou hru?
      3) Používáš mody a máš je aktualizované?
      4) Ukládáš správně hru? http://arsepo4.blogspot.cz/2015/03/jak-spravne-ulozit-hru.html

      Vymazat
    2. Je složka Mods v počítači, když nemám originál?

      Vymazat
  12. Ahpj, ve hře mám jen povolit scripty, nic ohledně zobtazovat scripty při startu tam nemám :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, podívej se v článku znovu na kapitolu Úprava skriptů. Doplnila jsem tam jeden obrázek a doplnila text.

      Vymazat
  13. musim byť prihlásena ? pri aktualizacii ? mne len ide o to aby sa mi zmenila ta tabuľka ako tebe ked som si nastavila upravu skriptu .lebo reštartovala som hru ale neupravi sa mi tabuľka .. niektore veci mam v hre funguju ale oblečenie mi vobec nepridalo ani krb čo som si dala a tak

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, při aktualizaci musíš být v Originu online, jinak se Ti aktualizace nestáhne.

      Vymazat
  14. Ahoj, hru The Sims4 mám zakúpenú. Stiahla som si módy a v nastaveniach som všetko zaškrtla ako to mate i vy , napisalo mi že hru treba preinštalovať tak som ju vypla a jak som ju chcela zapnuť ešte raz tak to už nešlo. Prosím o radu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      odstraň mody, které jsi si nainstalovala a hru znovu vyzkoušej. Pokud bude vše fungovat jak má, tak některý mod, který jsi si nainstalovala, dělá neplechu. Vracej mody do hry po jednom a zkoušej, zda hra funguje.

      Vymazat
  15. Muzu se zeptat,jak aktualizuju tu hru? Aby se mi ukazali ty dalsi moznosti v nastaveni.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aktualizuje se přes Origin: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/aktualizace.html

      Vymazat
  16. prosím pomozte,ještě před aktualizovanou hrou mi jeli mody a měla jsem je tam,po aktulizaci mi zmizeli a nejsou tam,skoušela jsem je tam dávat znovu ale nejde to .....předem děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A tohle jsi zkoušela? : http://arsepo4.blogspot.cz/2015/12/mody-aktualizace.html

      Vymazat
  17. Mužu se zeptat mě dříve dowlandy šli ale po aktualizaci se mi přestali oběvovat:Prosím o pomac.DĚKUJU

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, projdi si tento článek
      http://arsepo4.blogspot.cz/2015/12/mody-aktualizace.html

      Vymazat
  18. Ahoj, když si stáhnu módy tak všechno funguje jak má, jenomže když si jich stáhnu víc tak mi hra nejde spustit nevíš jak na to? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, sedí ti verze hry a modu? : http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/jak-zjistit-verzi-hry.html

      Některé mody se nesnesou s jinými mody. Je třeba číst popis u autora modu.

      Zkoušela si jeden mod po druhém, abys vyloučila výše uvedenou "nesnášelivost"? Tzn., že dáš do hry mod vyzkoušíš hru, pak přidáš další mod, vyzkoušíš hru atd.

      Vymazat
  19. Ahoj, koupila jsem si hru, znám TS2, TS3, nejsem v tom nová. ALE.
    . Když si stáhnu mody do TS4 s koncovkou .packages, dám je do složky Mods, která tam již byla ( s tím souborem, který už tam byl), zapnu hru a v nastavení si povolím úpravy skriptů a uložím/potvrdím, žádná druhá část mi dole nevyjede. Žádný tutorial, žádný seznam vlastního obsahu, nic. Tabula s mody se mi na začátku hry objeví, v nastavení to mám jiné trošku, protože nad povolením skriptů mám ikonu se seznamem modů. Ať to zaškrtnu či ne, nikdy to nic neudělá, tváří se to, jak že se to uložila, ale ve hře nic nemám. Všechno ale jinak funguje. Tak co s tím? Hru jsem i reinstalovala a pořád nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, aktualizace z prosince to změnila a mody se musí zapínat, viz tento článek: http://arsepo4.blogspot.cz/2015/12/mody-aktualizace.html

      Jinak ještě můžeš zkusit opravit hru: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  20. Zdravím všechny

    Hru TS4 jsem hrála jako ''Trial'', tedy jako zkušební verzi na dva dny.. Vše šlo, ale už v ní jsem se samotnýma downloadama měla problémy, nebylo je vidět, prostě bylo vidět tělo, hlava, ale například kalhoty (stáhlé) vidět prostě nebyly.. Už v Trialu se mi některé věci nechtěly dát do hry.. No verze mi skončila a já našla v Originu nabídku stáhnutí ''Dema'', všichni doufám známe :D Věci ze složky Mods ze složky TS4 jsem přesunula do složky TS4 - Demo a poté do Mods, některé věci jsem opět nemohla najít, přitom v tabulce byly.. Některé byly opět neviditelné a teď to nejhorší, samotné vlasy byly úplné zrůdy, hnusné levitující, trčící cáry, které lezly krkem, fuj.. Nevím co s tím mám.. Věci konkrétně z TS Resource mám neviditelné, z samotné stránky nerada stahuju, čekám asi minutu, než se spustí stahování a ty soubory mi ani nejdou otevřít.. I Demo, i Trial jsem stahovala z Originu.. Vůbec si nevím rady.. Stahovala jsem zde http://dvdsims.tumblr.com/page/2 *a zde* http://js-sims.blogspot.cz/search?updated-max=2015-12-11T23:33:00%2B08:00&max-results=12&start=8&by-date=false ** nemluvím o Resource, věci z tama se mi ani nestáhly a po prvním stažení jsem stránku opustila, mám tam normálně účet, ale nejde to.. Nevím tedy, zda je problém v Demu nebo v downloadu. Za všechny rady velice děkuju, strašně si jich vážím!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli myslíš Demo Vytvořit Simíka, v tom Ti downloady fungovat nebudou. Musela by jsi si najít downloady vytvořené pro Demo Vytvořit Simíka. Nicméně ty se již nevytváří. Hráči je vytvářeli v době, kdy nebyla k dispozici ještě hra.

      Vymazat
  21. Ahoj, veliká škoda.. Nicméně děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, mám problém, když v nastavení v záložce ostatni zaškrtnu úpravy skriptů a restartuju hru tak se mi prostředí založky ostatní nezmění, prosím poraďte mi :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, záložka "Ostatní" se změnila po aktualizaci. V článku je vyfocená před aktualizací a po aktualizaci hry.

      Jak aktualizovat hru, najdeš zde: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/aktualizace.html

      Vymazat
    2. aha, děkuji

      Vymazat
  23. ahoj, mám takový problém, downloady jsem si stáhla, vložila do hry, ve úpravě simíka jsem chtěla svojí siminku převlíct do téhož staženého oblečení. Ten kus oblečení jsem našla, ale když jsem ho dala na siminku tak mi zmizely třeba nohy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, buď jsi si stáhnula download, který byl pro vytvořen pro Demo - Vytvořit Simíka (tyto downloady v normální hře nefungují) nebo jsi si stáhnula vadný download (pokud Ti ostatní downloady fugnují správně) nebo je problém přímo ve tvé hře. V tom případě se podívej na tento článek
      https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  24. Ahoj,

    mám problém.Vždy,když si stáhnu jakékoli vlasy,tak se mi ve tvorbě simíka a ve hře ukazují většinou že jsou úplně plešaté a nebo jenom stín těch vlasů. :(

    OdpovědětVymazat
  25. Dobrý den,

    kde najdu staženého hotového simíka ve hře? Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, najdete ho v Galerii: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/08/galerie.html

      Vymazat
  26. Ahoj, mody jsem ve hře měla dřív ale pokaždé aktualizaci mi mody zmizí a simíkům chybí ty stahované vlasy nebo oblečení. Co mám dělat? Díky za odpověď (omlouvám se jestli jste to někde psali a já to přehlídla)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, návod je zde: https://arsepo4.blogspot.cz/2015/12/mody-aktualizace.html

      Vymazat
  27. Zdravím, stáhla jsem si nějaké downloady (vlasy a oblečení) a mám s tím problěm. V CAS se objevují a fungují normálně ale v modu života mají špatnou texturu (jinou barvu, pixely). V TS2 a TS3 jsem se s takovýmto problémem nikdy nesetkala, nemám tušení, jak to mám opravit. Můžete mi prosím poradit?

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj chcem sa opýtať v akom programe mám otvoriť package súbor

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a to chceš vědět proč? Ty tvoříš, něco vytváříš do hry?

      Protože, abys download (package) mohl(a) používat ve hře, stačí ho vložit do složky Mods.

      Jinak se tvoří v programu Sims 4 Studio: http://sims4studio.com/

      Vymazat
  29. Zdravím, mám takový menší problém. Když vložím jakoukoliv staženou věc do složky Mods a poté zapnu hru, hra se nezapne, tedy ne úplně. Obrazovka zůstane na hlavním logu hry (jako když se hra načítá tak po Maxisu, jak je logo) a tam se zasekne, ještě chvíli poté hraje hudba, ale i ta se následně vypne. Nevíte co s tím?
    Děkuji. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, s největší pravděpodobností máš ve hře nějaký vadný či spíše neaktualizovaný mod.
      Podívej se na tento článek.
      https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html#more

      Vymazat
  30. Ahojky :) Mám problém s tím že když do složky Mods vložim downloady, hra nejde spustit. A když je pak zase vyndám, hra jde spustit normalně. Nevíte kde by mohla být chyba?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to je jednoduché, některý z downloadů nebo i více je buď vadný nebo není aktualizovaný pro tvoji verzi hry.
      Většinou to dělají mody. Pokud tedy instaluješ do hry mody, dávej je do hry po jednom a vždy vyzkoušej, zda hra poběží. Takto najdeš ten, který Ti tam dělá neplechu.

      Vymazat
  31. Ahoj, když zapnu Sims, zobrazí se mi složka s mody, že tam jsou. Ale když si vytvářím simíka, mody tam nejsou. Děkuju za odpověď! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, v knihovně v levém sloupci musíš zaškrtnout v záložce Pokročilé, volbu Zahrnout uživatelský obsah.

      Vymazat
  32. Zdravím vaše návody mi přijdou super jenom nevím jak rozbalit zazipovanou sošku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj, díky. Návod je zde: http://arsepo.blogspot.cz/2012/02/jak-rozbalit-souborrar-ve-winraru-ci-v.html

      Vymazat
    2. Děkuji mockrát. :D

      Vymazat
  33. Ahoj :) Mám menší problém. Mody se mi normálně ukazují v tabulce. Úpravu skryptů mám zaplou a poté restartovanou, ale downy stále nikde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :) Co myslíš tím downy stále nikde? A jaké konkrétní máš na mysli?

      Vymazat
    2. V tabulce jsou načtené, ale jakmile zapnu tvorbu domácnosti, tak tam žádné downy nemám.

      Vymazat
    3. Ahoj, v knihovně v levém sloupci musíš zaškrtnout v záložce Pokročilé, volbu Zahrnout uživatelský obsah.

      Vymazat
    4. Myslíš přímo při tvorbě Simíka konkrétní downy jako vlasy, oblečení apod.? Pokud ano, tak si zkontroluj, zda máš v nastavení hry povoleny mody.

      Pokud máš na mysli již stáhnuté Simíky včetně downloadů, ze kterých jsou vytvoření, tak si zkontroluj to, co píše Sonia.

      Vymazat
  34. Zdravím,
    už několikrát jsem tu četla, stejný problém, jako mám já. Se stáhnutými vlasy. Mají je například hnědé, ale ve hře v nich mají blonďaté, či bílé, ne-li oranžové pruhy. Odkaz, který je pod komentáři mi stránka hlásí, že tahle stránka neexistuje.. ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vlasy se většinou zobrazují špatně, protože nemáš nastavenou ve hře grafiku na Ultra. Viz obrázek zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nefunk-ni-downloady-tp5716893p5716918.html

      Vymazat
  35. Ahoj, mám problém, který mě docela trápí. Když si stáhnu nějaký ten download, v tabulce se normálně ukáže, ale hledat můžu jak chci, prostě se mi v oblečení nebo ve vlasech neukáže a nebo nefunguje. Neděje se to ale u všech věcí, některé mi fungují úplně v pořádku, ale některé nejdou. Nevíte co s tím? :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,

      1) Třeba to je vadný download.

      2) Předpokládám, že rozbalovat downloady umíš, viz zde: http://arsepo.blogspot.cz/2012/02/jak-rozbalit-souborrar-ve-winraru-ci-v.html

      3) Nebylo by nejlepší se přihlásit k nám na fórum nebo na FB a tam dát odkazy s těmi downloady, co ti nefungují, abychom to vyzkoušely?

      FB je tady: https://www.facebook.com/ArSePo/

      Fórum: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/

      Na fóru pak můžeš psát sem: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nefunk-ni-downloady-td5716893.html

      Vymazat
  36. Ahoj, mám taky problém, nejdu mi scriptované mody v hre, neviete niekto čo stým?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkontroluj si, zda máš ve hře v "nastavení" v záložce "ostatní" povolenou úpravu skriptů.

      Vymazat
  37. Ahoj, potřebovala bych radu. Hraju simíky už strašně dlouho a mám všechny hry originál. Zajímá mě, jestli je na mody nějaký omezený počet? Mám jich tam spoustu, ale přece jenom se mi občas stane, hlavně teda u vlasů, že v nabídce sice jsou k dispozici, ale když na ně kliknu, zobrazí se na tom daném simíkovi buď holohlavý a nebo s červeno-černými vykřičníky na celé hlavě. No a u oblečení se mi stává, že taky je v nabídce, ale když na něj kliknu, zmizí na simíkovi celá ta daná část těla. Vůbec to nechápu, proč. Stahuju mody hlavně se storu a občas i z jiných, ale polovina věcí mi tam funguje. Je to strašně divný. Doufám že to není mou hrou. Kdyby na tohle někdo znal odpověď, byla bych moc vděčná. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vlasy se většinou zobrazují špatně, protože nemáš nastavenou ve hře grafiku na Ultra. Viz obrázek zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nefunk-ni-downloady-tp5716893p5716918.html

      To u oblečení se mi stalo taky. Byl to starý neaktualizovaný download, tak jsem ho vymazala ze hry.

      Vymazat
  38. Zdravím,
    chtěla bych se zeptat zda máte někdo stejný problém jako já.
    Hraji hru THS 4 + nějaké dodaty. Vše je zakoupené.
    Teď k problému: Hraji s dowloady, ale při každé aktualizaci originu mi nějaký ten nahraný obsah přestane fungovat. (Respektive například zrcadlo: ve hře ho v nabídce vidím, ale když ho chci umístit přímo do hrané domácnosti/objektu napíše mi to "VOLÁNÍ SKRIPTU SELHALO") co teď s tím??
    Existuje nějaký program či fígl jak to opravit?
    Předem děkuji za jakékoliv rady.
    Nikol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to se opravuje v programu v Sims 4 Studio. Tady je návod např. na stoly: https://arsepo4.blogspot.cz/2016/07/jak-opravit-zidle-stoly-pro-restaurace.html

      V Programu to pak najdeš pod Nástroje/ Batch Fixes / Objects / Fix Mirror Tunning

      Vymazat
    2. Zdravím,
      mám stejný problém a moc nechápu, jak si mám stáhnout the Sims 4 studio.

      Vymazat
    3. Ahoj, pokud jde o skripty, zkontroluj si v nastavení hry, zda máš zaškrtnuté skripty.
      Pokud jde o stáhnutí S4S, v odkazu níže, najdeš pokyny pro jeho stáhnutí. Nenech se zmást názvem článku.

      https://arsepo4.blogspot.cz/2018/01/vadne-downloady.html

      Vymazat
  39. ahoj :) mam originální hru, spouštím ji přes origin. Nikde jsem složku mods neměla, tak jsem si ji tam sama vytvořila. Natáhla jsem si tam různé downloady, ale ve hře nic nemám. zkoušela jsem to několikrát, ale nic. můžu se zeptat co dále? Díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, je to divný, že se ti nevytvořila. Jinak, aby downlaody ve složce Mods fungovaly, je třeba mít i soubor Resource, viz zde: https://arsepo4.blogspot.com/2018/02/slozka-mods-resource.html

      Když to nepomůže, musíš hru přeinstalovat nebo s obrátit na technickou podporu EA.

      Vymazat
  40. Ahoj! Chtěla jsem se zeptat, co dělat s cc a módy. Několikrát jsem si je natsahovala, ale ve hře se mi pořád ukazuje jen asi prvních 10 co jsem tam vložila. Do konce jsem těch 10 odstranila, hru odinstalovala, znovu nainstalovala, přidala nové, ale pořád mi to ukazuje ty staré (které tam už nejsou) a ty nové ne. Pokoušela jsem se to udělat už asi 100x a vůbec nevím co s tím. Pokaždé když přidám nové módy a cc tak se mi prostě neukáží, i když mám vše povolené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vůbec netuším, čím by to mohlo být.

      Soubor Resource ve složce Mods máš?: https://arsepo4.blogspot.com/2018/02/slozka-mods-resource.html

      Zkus obnovení hry případně přeinstalaci hry.
      https://arsepo4.blogspot.com/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html

      Můžeš se podívat taky na blog od Crincricta. On tam má návody jak vyřešit různé chyby. https://crinrict.com/blog/welcome

      Nakonec můžeš zkusit technickou podporu EA.

      Vymazat
  41. Dobrý den, prosím mám staženou verzi a nemohu složku mods najít. Ve hře když se podívám, vidím že si můžu přidat nějaký svůj obsah, všechno mám nastavené ale problém je v tom že nevím kam mám ty mody umístit. Prosím o pomoc, děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, složka Mods by se měla automaticky vytvořit po prvním spuštění hry. Můžeš si složku Mods založit, třeba to bude fungovat. Cesta ke složce

      ...Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 4\Mods


      Do složky Mods patří resource viz zde: https://arsepo4.blogspot.com/2018/02/slozka-mods-resource.html

      Vymazat
    2. Bohužel to nefunguje, dala jsem tam i resource viz v poslaném odkazu, stále nic...

      Vymazat
    3. Mody se vkladaji do slozky Mods, ktera se vytvori po prvnim spusteni hry. To, ze se ti nevytvorila, vypada, ze nemas legalni hru. Pokud to tak opravdu je, tak s tim nepomuzu, nase navody jsou jen pro legalni hru.

      Pokud mas hru legalni, hru preinstaluj a pokud to nepomuze, obrat se na technickou podporu EA.

      Vymazat
  42. Dobrý večer mám jeden problém že keď si stiahnem nejaké mody a vložím do tej složky mods a je ich tam nejak 200+ a zapnem hru tak sa mi iba začiatok načíta a potom dalej nejde... A aj som skušala že som si tie mody roztriedila a tiež nefungovalo.. Tak som ešte skúsila nejake mody odrstraniť a až keď som ich tam mala nejak 100 tak mi hra fungovala no lenže ja by som chcela tých modov viac.. prosím o pomoc a ak niečo nebolo rozumieť tak to proto že jsem zo slovenska :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, my ti normálně rozumíme, se slovenštinou rozhodně nemáme problémy.

      Spíš si potřebuji ujasnit, co myslíš slovem mody, protože u nás to dělíme takto, viz tento článek: https://arsepo4.blogspot.com/2015/01/kde-stahovat-downloady.html

      Mody totiž je třeba mít aktuální a s každou novou aktualizací hry je třeba u autora modu zkontrolovat zda aktualizoval mod. Pokud ano, odstraň ze hry starý mod a stáhni si a nainstaluj nový.

      Vymazat
  43. Dobrý den, mám takový problém. Když si stáhnu downloady, nepřidají se mi do hry. Ve složce mods je mám a mám je povolené i v nastavení ale prostě se mi ve hře neobjeví. Ani v tabulce po startu není nic. Nevím co s tím... mohl by mi prosím někdo pomoct??

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, protože netuším čím by to mohlo být napíšu několik odpovědí.

      1) Předpokládám, že rozbalovat downloady umíš, ale pro jistotu,viz zde:
      http://arsepo.blogspot.cz/2012/02/jak-rozbalit-souborrar-ve-winraru-ci-v.html

      2) Zkus obnovení hry případně přeinstalaci hry.
      https://arsepo4.blogspot.com/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html

      3) Jestli máš nelegální hru, tak s tím neporadím, vůbec netuším jak.

      Vymazat
  44. Dobrý den, mám jeden problém a nedokážu ho vyřešit. Mám TS4 a hraju přes Origin. Mám nastahované mody, ale nějakou dobu mi začíná vyskakovat “volání skriptu selhalo”, např. při stavení kuchyně nebo ložnice.. Zkoušela jsem opravit přes Sims Studio, ale nikde jsem tam tyhle položky nenašla. Nevíte prosím co s tím? Kontrolovala jsem i nastavení a tam je vše v pořádku. Jestli to bude asi modama?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, to je asi poškozený nábytek. Ne všechno opraví Sims4Studio. Může to být prostě jen špatně vytvořený nábytek, oblečení, neaktualizované mody. Když budete např. stavět ložnici a objeví se ta hláška, zkuste pak vymazat ze složky Mods ty položky (postele, tapety atd.), které jste použila. Ty pravděpodobně vyvolávají tu hlášku.

      Vymazat
  45. Dobrý den, chtěla jsem se zeptat jestli mi budou fungovat downloady i na crackle verzi the sims 4. Omlouvám se jestli už je zde v komentářích odpověď na mou otázku ale nejspíše jsem jí přehlédla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, to netuším jak to funguje, já mám hru koupenou a tam jedou downloady bez problémů.

      Vymazat
  46. Ahoj, prosim mozte mi poradit? Stiahla som si Sims 4 cez utorrent. Potom som stiahla zlosku package Vlasy z Resource, vsetko podla navodu, ale v hre tie vlasy su, len ich nieje vidno.Stale mi to stahuje cez utorrent, nechapem preco mam na package zlozke to oznacenie torrentu, skusala som aj šaty, to iste, v hre to je, len su neviditelne. Jedine, co mi funguje z resource je skin.Viete mi prosim poradit? Dakujem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já mám hru koupenou a tak vůbec netuším, co dělá hra stažená z torrentu. Jinak u vlasů je někdy ten problém, že si musíš stáhnout i mesh (3D tvar). Někteří tvůrci jen přebarvují vlasy od jiných tvůrců, ale ti jim nedovolí sdílet mesh. Takže je pak třeba stáhnout vlasy i od původního tvůrce vlasů.

      Vymazat

Okomentovat