pondělí 5. ledna 2015

Kde hledat downloady

Všeobecně ve hře Sims dělíme soubory ke stažení na downloady a mody.



Download

- je nábytek, dekorace, prostě vše, co vidíte v nákupu či stavbě.

- je též v místnosti tvoření, což je oblečení, vlasy, make-up simíka.

V TS4 jsou to často recolory (přebarvené objekty) nebo zcela nové objekty.


Mod

- je úprava, která změní chování hry. 

- jako takový ve hře nevidíte 

U některých modů můžete vidět interakční tlačítka. 



Užitečný slovníček

Tvůrci se snaží na svých stránkách používat angličtinu. Pokud všichni používají stejné výrazy, je pak jednodušší vyhledávat downloady.

  • Non-Default = Nepřepisující. Objekty se nenahrazují. Těchto souborů můžete mít ve hře libovolné množství.
  • Default = Přepisující. Objekty, které si stáhnete nahradí objekty, které ve hře máte. Tento soubor můžete mít ve hře jen jeden. Nejčastěji je to u očí, skinů, terénů.
  • Standalone recolor = Samostatné přebarvení. Stejné jako Non-Default. Objekty se nenahrazují. Těchto souborů můžete mít ve hře libovolné množství. 


Kde hledat downloady

Odkazy na výtvory a stránky hráčů z celého světa.
Zkráceně MS4B


***


Odkazy na výtvory a stránky hráčů z celého světa.
Zkráceně S4U

►Sims 4 Updates◄

***

Odkazy na výtvory a stránky hráčů z celého světa.
S4D

► Sims 4 Downloads ◄

***

Výtvory hráčů z celého světa. 
Zkráceně TSR


***


Výtvory a mody hráčů z celého světa
Zkráceně MTS


Návod na registraci na MTS, ale není již povinná.
Návod najdete  ►ZDE◄



Jak instalovat downloady

Návod najdete ►ZDE◄





21 komentářů:

  1. DĚKUJU za tuhle skvělou stránku!!! :) vůbec jsem netušila, že v Sims jsou nějaký skrytý pozemky :-O tak jsem tam hned šla. Fakt je toho tady strašně moc a hodně mi to pomáhá :) Dodatečně všechno nejlepší do nového roku :) Lucka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme rády. Děkujeme za pochvalu :) I Tobě vše nej do nového roku:)

      Vymazat
  2. Ahoj prosím mohla bych se zeptat jak dlouho se vám hra načítá když jdete např. do města? Mě cca 4 min. A myslím že u ostatních je to kratší. Trápím se s tím už dlouho tak kdyby někdo věděl odepište :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, v prvé řadě si zkontroluj, zda počítač splňuje systémové požadavky hry.
    http://arsepo4.blogspot.cz/2014/07/systemove-pozadavky-pro-ts-4.html

    Pokud ano, můžeš zkusit promazat cache soubory
    http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/odstraneni-cache-souboru.html

    Rovněž je dobré promazat uložené pozice, případně vyčistit složku s obrázky.

    OdpovědětVymazat
  4. Diky moc ale nic z toho mi nepomohlo :(

    OdpovědětVymazat
  5. A není to tím že mám procesor Intel Celeron M?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi máš slabý počítač. Ale nejsem ajťák, takže to jen odhaduji :)

      Vymazat
  6. Ahoj :) Potřebovala bych pomoc :D Stáhla jsem si pózy ale nevím jak je mám v té hře použít :) Poradíte mi pls někdo? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš jako ráda bych ti pomohla, ale když nenapíšeš odkud póza je, nelze ti poradit. Každá póza se chová jinak. Navíc u autora blogu by měl být popis jak pózu zprovoznit. Jestli to tam není, tak to je blog na houby.

      Třeba tady je to pěkně popsané: http://sims-studio.proboards.com/thread/429/vogue-poses

      Vymazat
  7. Ahoj mam takovy dotaz, nektere vlasy jsou ve vyberu vlasu pouze jako ples, siminka je proste bez vlasu(nevim jak to popsat). Celkem jich tam mam asi 7:( Priklad:vlasy od ARTEMIS http://artemis-sims.tumblr.com/post/111692135106/sintiklia-caramella-retexture-the-sims-4-credit Pokud bude nejaka rada, budu velice rada, dekuji moc predem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak jsem vlasy vyzkoušela a dopadla jsem hůř než Ty, protože v mém případě nemá vlasy ani jednou. Na výběr jsou sice ve všech kategoriích, ale vždy má na hlavě jen šmouhy a vlasy žádné. Vypadá to na vadný download... Bohužel Ti k tomu více neřeknu...

      Vymazat
  8. Presne tak to mam take, skoda:( Nevadi dekuji moc za odpoved a snahu:) Mam moc rada vasi stranku, pokazde kdyz si nevim s necim rady, obratim se na vas:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Zkoušela jsem si ještě pohrát s grafikou, ale bohužel nepomohlo ani to.

      Vymazat
  9. Ahoj, potřebovala bych poradit :) Stáhla jsem si několik souborů .package a chtěla si je vložit do složky "Mods". Ale když jsem otevřela složku s TS4, není tam. Hledala jsem, kde by mohla být, ale nikde není. Není jiný způsob jak downloady dostat do hry? :) Předem děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, odpovím bodově.

      1) Návod je zde: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/jak-instalovat-downloady.html

      2) Složka Mods je pod Dokumenty. Cesta ke složce: Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 4\Mods

      3) Složka Mods se vytvoří až po spuštění hry.

      4) V pirátské hře jsou s touto složkou problémy. Nevíme jak to řešit, máme koupenou hru.

      5) Jinak můžeš hru zkusit opravit: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      6) Můžeš hru obnovit: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html


      7) Můžeš hru přeinstalovat


      8) Můžeš kontaktovat tech. podporu: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  10. Ahoj
    Stáhla jsem si pár skinů a nevím, kde je mám hledat. Nevíte, kde by asi mohly být? Prohledala jsem asi celé cas a nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, většinou to bývá pod Tvář/ Vady na kráse.

      Vymazat
  11. Ahoj chtela bych se zeptat.,kdyz si stahnu soubor .zip a nasledne ho extrahuji, ale soubory nejsou .package .. docela me to trapi.. :/ A dalsi na co bych se chtela zeptat, kdyz uz se mi podari dat simika nebo dum do hry, kde je nasledne najdu ? Dekuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, myslím si, že jen nevidíš příponu souboru. Zde je návod jak ji zobrazit: http://wintip.cz/515-jak-zobrazit-pripony-souboru

      Simika a dům najdeš v Galerii/knihovně.

      Vymazat
  12. Ahoj,já mám takový problém.Do hry mi šli dát downloady,jsou i tam,ale některé,třeba jako vlasy nebo boty,se mi tam ukazují,tak že se ten člověk celý zdeformuje,nevíte co s tím?Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkus nastavit grafiku v nastavení hry na Ultra, viz návod zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nefunk-ni-downloady-tp5716893p5716918.html

      Nebo to taky může být špatný download. To ho pak vymaž ze složky Mods.

      Vymazat