Kde hledat downloady

Všeobecně ve hře Sims dělíme soubory ke stažení na downloady a mody.



Download

  •  je nábytek, dekorace, prostě vše, co vidíte v nákupu či stavbě
  • je též v místnosti tvoření, což je oblečení, vlasy, make-up simíka.
V TS4 jsou to často recolory (přebarvené objekty) nebo zcela nové objekty.


Mod

  • je úprava, která změní chování hry. 
  • jako takový ve hře nevidíte 
U některých modů můžete vidět interakční tlačítka. 



Užitečný slovníček

Tvůrci se snaží na svých stránkách používat angličtinu. Pokud všichni používají stejné výrazy, je pak jednodušší vyhledávat downloady.

  • Non-Default = Nepřepisující. Objekty se nenahrazují. Těchto souborů můžete mít ve hře libovolné množství.
  • Standalone recolor = Samostatné přebarvení. Stejné jako Non-Default. Objekty se nenahrazují. Těchto souborů můžete mít ve hře libovolné množství.
  • Default = Přepisující. Objekty, které si stáhnete nahradí objekty, které ve hře máte. Tento soubor můžete mít ve hře jen jeden. Nejčastěji je to u očí, skinů, terénů.


Kde hledat downloady


Výtvory hráčů z celého světa a program na tvorbu objektů
Nejnovější downloady ke stažení
►The sims 4 Studio - Newest Studio Uploads◄

***

Odkazy na výtvory a stránky hráčů z celého světa.

►Sims 4 Updates◄

***

Odkazy na výtvory a stránky hráčů z celého světa.

► Sims 4 Downloads ◄

***

Výtvory hráčů z celého světa. 
Zkráceně TSR

***

Výtvory a mody hráčů z celého světa
Zkráceně MTS

Návod na registraci na MTS, ale není již povinná.
Návod najdete  ►ZDE◄

***

Odkazy na výtvory a stránky hráčů z celého světa.
► MMFind ◄


Odkazy na výtvory a stránky hráčů z celého světa.
Zkráceně MS4B
Jak instalovat downloady

Návod najdete ►ZDE◄


Komentáře

  1. DĚKUJU za tuhle skvělou stránku!!! :) vůbec jsem netušila, že v Sims jsou nějaký skrytý pozemky :-O tak jsem tam hned šla. Fakt je toho tady strašně moc a hodně mi to pomáhá :) Dodatečně všechno nejlepší do nového roku :) Lucka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme rády. Děkujeme za pochvalu :) I Tobě vše nej do nového roku:)

      Vymazat
  2. Ahoj prosím mohla bych se zeptat jak dlouho se vám hra načítá když jdete např. do města? Mě cca 4 min. A myslím že u ostatních je to kratší. Trápím se s tím už dlouho tak kdyby někdo věděl odepište :(

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, v prvé řadě si zkontroluj, zda počítač splňuje systémové požadavky hry.
    http://arsepo4.blogspot.cz/2014/07/systemove-pozadavky-pro-ts-4.html

    Pokud ano, můžeš zkusit promazat cache soubory
    http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/odstraneni-cache-souboru.html

    Rovněž je dobré promazat uložené pozice, případně vyčistit složku s obrázky.

    OdpovědětVymazat
  4. Diky moc ale nic z toho mi nepomohlo :(

    OdpovědětVymazat
  5. A není to tím že mám procesor Intel Celeron M?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No asi máš slabý počítač. Ale nejsem ajťák, takže to jen odhaduji :)

      Vymazat
  6. Ahoj :) Potřebovala bych pomoc :D Stáhla jsem si pózy ale nevím jak je mám v té hře použít :) Poradíte mi pls někdo? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš jako ráda bych ti pomohla, ale když nenapíšeš odkud póza je, nelze ti poradit. Každá póza se chová jinak. Navíc u autora blogu by měl být popis jak pózu zprovoznit. Jestli to tam není, tak to je blog na houby.

      Třeba tady je to pěkně popsané: http://sims-studio.proboards.com/thread/429/vogue-poses

      Vymazat
  7. Ahoj mam takovy dotaz, nektere vlasy jsou ve vyberu vlasu pouze jako ples, siminka je proste bez vlasu(nevim jak to popsat). Celkem jich tam mam asi 7:( Priklad:vlasy od ARTEMIS http://artemis-sims.tumblr.com/post/111692135106/sintiklia-caramella-retexture-the-sims-4-credit Pokud bude nejaka rada, budu velice rada, dekuji moc predem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tak jsem vlasy vyzkoušela a dopadla jsem hůř než Ty, protože v mém případě nemá vlasy ani jednou. Na výběr jsou sice ve všech kategoriích, ale vždy má na hlavě jen šmouhy a vlasy žádné. Vypadá to na vadný download... Bohužel Ti k tomu více neřeknu...

      Vymazat
  8. Presne tak to mam take, skoda:( Nevadi dekuji moc za odpoved a snahu:) Mam moc rada vasi stranku, pokazde kdyz si nevim s necim rady, obratim se na vas:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme :) Zkoušela jsem si ještě pohrát s grafikou, ale bohužel nepomohlo ani to.

      Vymazat
  9. Ahoj, potřebovala bych poradit :) Stáhla jsem si několik souborů .package a chtěla si je vložit do složky "Mods". Ale když jsem otevřela složku s TS4, není tam. Hledala jsem, kde by mohla být, ale nikde není. Není jiný způsob jak downloady dostat do hry? :) Předem děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, odpovím bodově.

      1) Návod je zde: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/jak-instalovat-downloady.html

      2) Složka Mods je pod Dokumenty. Cesta ke složce: Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 4\Mods

      3) Složka Mods se vytvoří až po spuštění hry.

      4) V pirátské hře jsou s touto složkou problémy. Nevíme jak to řešit, máme koupenou hru.

      5) Jinak můžeš hru zkusit opravit: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      6) Můžeš hru obnovit: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html


      7) Můžeš hru přeinstalovat


      8) Můžeš kontaktovat tech. podporu: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  10. Ahoj
    Stáhla jsem si pár skinů a nevím, kde je mám hledat. Nevíte, kde by asi mohly být? Prohledala jsem asi celé cas a nic.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, většinou to bývá pod Tvář/ Vady na kráse.

      Vymazat
  11. Ahoj chtela bych se zeptat.,kdyz si stahnu soubor .zip a nasledne ho extrahuji, ale soubory nejsou .package .. docela me to trapi.. :/ A dalsi na co bych se chtela zeptat, kdyz uz se mi podari dat simika nebo dum do hry, kde je nasledne najdu ? Dekuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, myslím si, že jen nevidíš příponu souboru. Zde je návod jak ji zobrazit: http://wintip.cz/515-jak-zobrazit-pripony-souboru

      Simika a dům najdeš v Galerii/knihovně.

      Vymazat
  12. Ahoj,já mám takový problém.Do hry mi šli dát downloady,jsou i tam,ale některé,třeba jako vlasy nebo boty,se mi tam ukazují,tak že se ten člověk celý zdeformuje,nevíte co s tím?Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkus nastavit grafiku v nastavení hry na Ultra, viz návod zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nefunk-ni-downloady-tp5716893p5716918.html

      Nebo to taky může být špatný download. To ho pak vymaž ze složky Mods.

      Vymazat
  13. Ahoj potřebuji poradit, stáhla jsem si nějaké mody s nábytkem a když je chci umístit do místnosti tak zmizí. Ale cena se odečte co s tím mám dělat? Dělá mi to u pohovek a postelí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, stáhni si program Sims 4 Studio for Windows 3.1.0.5 (Wishes) - Open Beta. Na fóru je třeba být registrovaný. V odkazu na článek níže najdeš i odkaz na stránku programu.

      Návod je podobný jako zde: https://arsepo4.blogspot.cz/2016/07/jak-opravit-zidle-stoly-pro-restaurace.html

      Opravu v programu pak najdeš pod Nástroje/Batch Fixes/Objects/Fix Objects for Cats & Dogs Patch

      Vymazat
  14. Ahoj, chtěla jsem se zeptat, kde ty defaulty najdu? :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, no to si musíš najít na těch stránkách, co na ně odkazuji. Ale default oči např. není dobré mít ve hře, protože se pak nezobrazují oči pro děti, nelze změnit barvu očí.

      Vymazat
  15. Ahoj, potřebují poradit. Mods mi jdou dát do hry, ale když ji pak hraju, tak se mi z vlasů začnou dělat blonďaté melíry (něco takového), prosím o pomoc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkus nastavit grafiku v nastavení hry na Ultra, viz návod zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Nefunk-ni-downloady-tp5716893p5716918.html

      Nebo to taky může být špatný download. To ho pak vymaž ze složky Mods.

      Vymazat

Okomentovat