pátek 19. prosince 2014

Cheat k získání bodů spokojenosti

Plněním úkolů aspirací a plněním přání, získává Simík body spokojenosti, za které si může koupit odměny.

Aktualizace hry ze dne 16. 12. 2014 (1.3.18.1010) zpřístupnila cheat, kterým si můžete najednou přidat libovolné množství bodů.



Aktivace cheatu


Okno pro vložení cheatu se otevře současným
stisknutím kláves Ctrl Shift C

Zadejte cheat

testingcheats true


 Po zadání cheatu stiskněte klávesu Enter

Zadejte cheat

 

sims.give_satisfaction_points číslo


Příklad

Přidání 100 bodů spokojenosti

sims.give_satisfaction_points 100
 Po zadání cheatu stiskněte klávesu Enter

 Okno se zavře stisknutím klávesy Esc
Musí být přitom aktivní, to znamená, že v něm musíte mít aktivní kurzor pro psaní.



Užitečné odkazy




6 komentářů:

  1. Ahoj. Jeste asi pred pul hodinou mi cheaty sly zapnout a ted se tady jak zbesila snazim zapnout okno pro zadani cheatu a nejde mi to.. :( Ano, vim jak se zapina a delam to spravne. Prosim nekoho zkuseneho a ochotneho: Nevi nekdo co s tim? Dekuji vsem, co si toto alespon precetli a jeste vice dekuji vsem, co na to zareaguji. :)
    P.S. S cheaty mam zkusenosti(uz jsem to parkrat delala) a hru mam aktualizovanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus hru rozehrát z jiné uložené pozice. Vypadá to, že máš zřejmě poškozenou uloženou pozici.
      Jinak si projdi tento náš článek

      https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  2. Dekuju moc za radu! :D Jdu to vyzkouset a pak se ozvu, jak to slo. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Omlouvam se, ze jsem se neozvala, vcera jsem nemela pristup k pocitaci. Hru jsem vypnula a opravila a uz to slo a ja se moc zabrala dohry a nestihla jsem odpovedet.
    Moc dekuju, rada fungovala. :)

    OdpovědětVymazat