pátek 13. března 2015

Aktualizace 1.4.114.1010

Aktualizace ze dne 10. 3. 2015



Novinky


Kloubouk ke svátku sv. Patrika
(CAS)



Nový Trpaslík v rouše Adamově

Najdete ho v dětských dekoracích.






Stabilita a výkon

  • Opravili jsme chybu s načítáním objektů, která hráče při pokusu načíst pozemek vracela na mapu sousedství.
  • Hráči s grafickými kartami Nvidia GTX 960, 970 nebo 980 by už při spuštění hry neměli vidět chybovou hlášku oznamující nerozpoznanou grafickou kartu.
  • Opravili jsme problém, který mohl nastat při načítání pozemku. Byl způsoben chybou při ukládání do vyrovnávací paměti... vyrovnávací paměti jsme se tedy raději zbavili.
  • Opravili jsme problém, který mohl způsobovat nekonečné načítání při cestování. Byl způsoben některými objekty (stromy, kamením a podobně), kterým se nechtělo nechat se načíst. Proto jsme se rozhodli nebrat na ně ohledy a prostě je načíst.
  • Také byl opraven problém, který mohl vést k nestabilitě hry při procházení Galerie.
  • Opravili jsme několik problémů se stabilitou, které se objevovaly na systémech Mac i PC… ano, víme, že to vám moc neřekne. Takže trochu konkrétněji: opravili jsme nestabilitu v kategoriích 0xd12c29, 0x4518fe, 0xb72d33 a 0x34bc94. A to bylo možná zase až moc konkrétně, viďte? Tak to zkusíme ještě jinak, i když neručím za to, jak to dopadne... opravili jsme nestabilitu spojenou s funkcemi Graphics::Texture, Pathplanner:containsFast, FamilyManager a SetNotificationFunction. Pořád nic moc. Takže poslední pokus: „Mac i PC verze jsou díky těmto změnám stabilnější.“

Informace týkající se aktulizace pro Mac najdete ZDE.


Zdroj: The Sims /EA
Užitečné odkazy
 
 



Žádné komentáře:

Okomentovat