čtvrtek 21. května 2015

Jak koupit Přepychový večírek

Přepychový večírek je kolekce hry The Sims 4.
V současné době jí lze koupit jen prostřednictvím Originu.
 
Nemáte-li program Origin, lze ho stáhnout ZDE.
 
 
Postup pro nákup na Originu najdete v našem článku 
 
 
 
Jakmile platba proběhne, 
zobrazí se okno potvrzující platbu a bude k dispozici oranžové tlačítko pro stáhnutí hry.
 
Že se balíček stahuje a instaluje, uvidíte ve spodní části Originu
  
 
 
Jakmile bude instalace dokončena, můžete začít hrát.
 
Pro herní balíček není samostný náhled obalu.
Hru spusíte kliknutí na obal základní hry TS4.
 

Kde hledat informace o nainstalování herního balíčku
 
 
Klikněte na tlačítko s písmenkem i vedle oranžového tlačítka Hrát.
 
 
Otevře se okno, ve kterém zjistíte, jaké součásti hry vlastníte.
 
 
 

7 komentářů:

  1. Koupila jsem si, je to hezký, ale za ty peníze nic moc. Abych pravdu řekla, nějak jsem čekala aspoň nějaké nové interakce a nic. Ale jsou tam tři hezké účesy, troje šaty, dva vršky, u pánů ovšem bez kalhot, botičky, krásné nové šperky, jedny závěsy a fontánky na pití a stolky na prostírání jídla - to vybavení je asi nejpovedenější. Takže jestli máte zbytečná tři kila, tak do toho :D. bri

    OdpovědětVymazat
  2. Jistě zase jen přes Origin, už mě s tím začínají pěkně štvát. Kartu mi to nebere a shánět tu předplacenou katu se mi nechce. Vůbec mi to přijde pěkně na nic tohle. U Sims 3 si člověk koupil krabicovou verzi a měl klid. Únik do přírody jsem sehnala přes jeden herní portál, převedla peníze, do hodiny mi poslali cd klíč a bylo to. A tohle není nikde k sehnání....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to přijde právě v poho. Protože proč by vydávali krabicovky kvůli 20 novým předmětům.

      Vymazat
  3. jaktoze v originu nemam záložku obchod?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevíme. Přeinstaluj si Origin nebo se obrať na tech. podporu: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  4. Když chci pustit hru oběví se tabulka

    Nelze spustithru:
    Origin momentálně neběží. Před spuštěním The Sims 4 nejprve
    spusťte Origin.
    Přitom ho mám už zapnutý.Nevíte co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odinstaluj a nainstaluj znovu Origin. Jinak se obrať na technickou podporu, viz zde: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat