Chceme zpět češtinu do Originu

Pokud řádně aktualizujete Origin, víte, že verze 10.0.1.31806 přinesla zásadní změny a to včetně zrušení podpory českého jazyka. Zrušení jazykové podpory nepotkalo jen nás a v této chvíli není ještě vše ztraceno. V zásadě se čeká na zpětnou vazbu ze strany uživatelů, na kterou bude ze strany EA reagováno. Chceme-li zpět češtinu, musíme se ozvat. Neznamená to, že se jí nakonec dočkáme, ale šance tu je.
Technická podpora shromaďuje zpětnou vazbu na tuto změnu a tuto následně před dál a na jejím základě bude rozhodnuto, zda a které jazyky budou opět podporovány.


Chcete-li zpět češtinu, musíte to dát najevo a to co nejdříve.

Jak na to


1.
Otevřete program Origin.
Nejste-li přihlášeni, přihlašte se.
V levém rohu klikněte v nabídce na HELP


2.

Na stránce EA HELP se přepněte do češtiny
a klikněte na Kontaktujte nás (CONTACT US)


3.

V otevřeném okně vyberte platformu, kterou používáte,
obvykle PC a klikněte na další.


4.

V první kolonce rozbalte menu a vyberte z téma.
Téma můžete vybrat libovolně. I když se nejedná o chybu, zdálo se nám toto téma nejvhodnější.

V druhé kolonce rozbalte menu a vyberte volbu
poskytnutí zpětné vazby.

Do třetí kolonky napište

Žádám o návrat českého jazyka do programu Origin.

Ve spodní části označte verzi Originu, kterou používáte.

Klikněte na tlačítko Další.


5.

Otevře se další tabulka

Zde do rámečku Popis, můžete popsat o co jde.
Doporučujeme uvést větu, kterou vidíte na obrázku.

Nevyhovuje mi odstranění podpory českého jazyka z programu Origin.
Žádám o jeho návrat. Děkuji

Je-li hotovo, klikněte na tlačítko Odeslat.



Po odeslání se zobrazí oznámení, viz. obrázek níže. 
Klikněte na tlačítko dokončit a je to.



Čím více lidí se ozve, tím větší je šance na návrat češtiny do Originu.


Užitečné odkazy

 Nový Origin
 


Komentáře

  1. Děkuji za radu, už jsem je také kontaktovala :) Čeština mi chybí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu, také jsem je zrovna kontaktovala. Ale snad jim nebude vadit, že jsem tam dala místo jména přezdívku. :)

      Vymazat
  2. Ahoj! Chtěla jsem se zeptat, stáhla jsem si The Sims 4, abych zjistila, jestli mě to bude bavit. Baví mě to hodně, tak jsem se rozhodla, že si hru koupím, jenže mám menší problém, chtěla bych radu. Dle různých statistik mi můj notebook hru nerozjede (Ale na oficiálních stránkách je toto:Minimální požadavky neznamenají, že na horším počítači hru nespustíte. Nebude však například zcela plynulá, může se občas zaseknout obraz. Nemáte od tvůrců žádnou garanci, že vám hra poběží na 100%. Ale ano, i na počítači, který nesplňuje minimální požadavky, je často možné hru spustit.) Tak mě zajímalo, když mi stažená hra funguje bez seků a bez problémů, jestli to bude stejně i s tou kupovanou. Děkuji moc předem za radu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, logicky bych řekla, že jo. Ale nejsme ajťáci ani technická podpora, takže skutečně ti to nemůžu potvrdit.

      Kontakt na tech. podporu najdeš zde: https://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
    2. Dobře, děkuju vám, taky si myslím, že by to teoreticky mělo jít, jen mám trošku strach z toho, že si to koupím, a nepůjde to, jsem studentka a vyhodit takhle ty peníze z okna není moc fajn. :D A omlouvám se, že jsem to psala takhle k nehodícímu se příspěvku, ale jsem na této stránce poprvé a moc se neorientuji. :D

      Vymazat
    3. Jestli ti funguje stažená, koupená ti budu fungovat 100% :)

      Vymazat

Okomentovat