Aktualizace PC verze 1.30.103.1010 / Mac verze 1.30.103.1210

Aktualizace ze dne 25. 5. 2017



Novinky


Změna v ukládání a načítání hry

 
  • Uložené pozice jsou nyní místo textu reprezentovány obrázky s náhledem na členy domácnosti.
    • Obrázky nicméně budou prázdné, dokud danou pozici po vydání patche alespoň jednou neotevřete a znovu neuložíte.
  • Prostřednictvím uživatelského rozhraní lze nyní obnovit zálohované uložené pozice. Stačí v dialogovém okně Načíst hru kliknout na volbu Obnovit uloženou pozici.
  • Uživatelé teď mohou v nabídce načtení hry podržet kurzor nad ikonou souboru a zobrazit si tak informaci o tom, kde přesně na disku se daná uložená pozice nachází.
    • Kliknutím na tlačítko si také cestu k ní lze uložit do schránky.
  • Uloženou pozici lze také  v tomto dialogovém okně přejmenovat.
  • Funkce automatického uložení byla odstraněna, jelikož nefungovala správně.
    • K uložení nyní dochází, když se hráč rozhodne opustit hlavní nabídku, správu světů nebo pokud hru ukončí. Nebo pokud hráč vybere po stisknutí klávesy ESCAPE volbu Uložit nebo Uložit jako.
  • I v dialogovém okně Uložit se nyní budou zobrazovat náhledy.
  • První volba v dialogovém okně Uložit jako slouží k vytvoření úplně nové pozice. Také zde ale lze přepsat stávající uložené pozice.

Nová světla v režimu stavby

V kategorii Osvětlení v objektech podle funkce jsou tři nová stropní světla.
  • Stropní světlo Kruhová konfekce
  • Stropní světlo Hranatá konfekce
  • Zvonkovité stropní světlo

Oprava chyb


Obecné
  • Děti teď mohou rozbít i domeček pro panenky, se kterým si zrovna někdo hraje...
  • Simíci už nebudou toužit po nové svatbě, pokud právě ženatí nebo vdaní jsou.
  • Aspirace Úspěšný rod (z kategorie Rodina) nově správně rozpozná, že dítě již dokončilo aspirační a dovednostní požadavky 3. a 4. fáze.
  • Dětem se už nebude měnit barva kůže, když je někdo zvedne.
  • Lampu se dvěma závěsnými květináči Georgina už mohou hráči vypnout.
  • Když ztišíte telefon, bude opravdu potichu...
  • Děti už by neměly od dospělých dostávat nevhodné textovky.
  • Vlastnost za odměnu Konexe již nebude Simíkům bránit v nákupu kariérních odměn, které byly díky ní zpřístupněny.
  • Kukaččina výstavní lebka teď stojí 175 simoleonů.
  • Zlepšení výkonu: Batolata s dovedností pohyb na první úrovni už nebudou rozjímat o používání předmětů v patrech, kam se nemohou dostat.
  • Batolata se teď také mohou napít z dětského hrnečku, i když sedí na zemi.
  • Opraven problém s resetováním Simíků, který mohl nastat, když se nějaký Simík autonomně rozhodl vyprávět historku jinému Simíkovi.
  • Simíci teď mohou znovu plavat kolečka.
  • Simíci, kteří raději nosí oblečení pánského typu, se už v nástroji Vytvořit Simíka nebudou náhodně převlékat do jednodílných dámských plavek.
  • Opraven problém, který mohl po načtení pozemku způsobit, že batolata od okolních dospělých Simíků podědila rozmar. Mohlo tak dojít k tomu, že batolata občas měla flirtovací náladovku.
  • Po vybrání nové barvy očí se už Simíkům nebudou měnit rysy obličeje.
  • Životní fáze mladých dospělých a dospělých jsou nyní kvůli přidání batolat o čtyři dny delší.
  • Vyztužené průmyslové nosníky už nebudou vyčuhovat z podlahy, pokud je umístíte o podlaží níže.
  • Když máte zapnuté cheaty, můžete teď upravit NPC v nástroji Vytvořit Simíka, když podržíte Shift a kliknete na ně. Pak už jen stačí vybrat „Upravit v nástroji Vytvořit Simíka“.
  • Světla, kterými změníte barvu a intenzitu a pak je přepnete do režimu automatického osvětlení, už se nebudou vracet ke své výchozí barvě a intenzitě.
  • Pokud potřebujete, aby vám čerstvě sebrané štěpy rostliny fungovaly, už nebude třeba znovu načítat pozemek ani nikam cestovat.
  • Opraven problém s tím, jak vypadal panel se statistikami.
  • Upraveny účesy předem vytvořených Simíků (jako jsou třeba Gothovi), aby se dramaticky neměnily při převlékání úborů v případech, když by kompletní změna účesu neměla smysl.
  • Rostlinní Simíci teď mohou spát ve stanech.
  • Sdílení na Twitteru přímo ze hry by opět mělo fungovat.

 Upíři
  • Upírům už nebudou mizet uši v základní simíkovské podobě, když přejdete do režimu života.
  • Opraven problém, který mohl Simíkům zabránit vejít do cizí domácnosti, pokud měli upíří schopnost Věčný přístup.
  • Simíci proměnění v upíry už by neměli mít nefunkční ukazatel věku.
  • Batolata narozená upířím rodičům si nyní zachovají barvu očí, se kterou se narodila (nebo kterou jim hráč nastavil), i poté, co si je načtete do režimu Vytvořit Simíka.

Život ve městě
  • Pokud se milostný guru z festivalu lásky přižení do domácnosti, už nebude nesmrtelný.

Kolekce Staré časy
  • Světlo z krbu Ohnivá fasáda už nebude prosvítat skrz jeho zadní část.
  • Majordomové už se nebudou objevovat na prodejních pozemcích v době, kdy by měli být doma. Stop workoholismu!

Problémy s prvky v nástroji Vytvořit Simíka

Ahoj všem! Když už tu máme akci, kde nám pomáháte vytvořit celou kolekci, v této sekci bychom vás rádi seznámili s tím, v čem problémy, které jsme opravili, spočívaly a kdo v našem týmu se jejich řešení věnoval. Uvidíte tak, jak při řešení problémů obvykle postupujeme.

Nejprve vždy napíšu, v čem problém spočíval a jak jsme ho vyřešili. Potom se zaměřím na to, kdo se jeho řešení věnoval.

Tyto dva problémy považujeme za problémy s označením.
  • Teď už můžete nosit náhrdelníky s yfTop_SP08ShirtButtonOpen.
  • Teď můžete na levém i pravém zápěstí nosit náramky i s úborem z 5. úrovně obchodní kariéry yfBody_EF01BusinessSuitMed!
    • Tyto problémy řeší produkční tým. V obou případech byly prvky nastavené tak, aby bránily umístění ostatních prvků.
    • Produkce označení těchto prvků upravila, aby umístění bráněno nebylo.
Tyto problémy obvykle označujeme jako problémy s překrývaním. Obvykle k nim dochází, když jeden prvek zasahuje do druhého (a někdy i do samotného modelu postavy).
  • Opraven problém s překrýváním GP01BootFoldover a nejrůznějších kalhot.
  • ymHair_GP04Slashed už nebude zasahovat do yuHat_GP04Toque.
  • ymShoes_AnkleSquareToe se už nebude nehezky překrývat s ymBody_EF04ShirtSkull.
    • Tyto problémy vyřešil výtvarný tým. Obvykle je pro řešení třeba upravit geometrii daného prvku (tedy něco přesunout) nebo změnit jeho váhu (která ovlivňuje, jak se chová při kontaktu s ostatními prvky).
Když opravíme problém se zvýrazněním, někdy se ukáže, že je tu i problém s překrýváním.
  • Opraven problém se zvýrazněním, který mohl vzniknout při podržení kurzoru nad yfHair_ShortShave a yfHair_BuzzCutNatural v nástroji Vytvořit Simíka.
    • Problém mohl spočívat klidně v samotném kódu, který se o zvýrazňování stará, ale v tomto případě trable způsobovala geometrie účesu.
Tohle je problém s vrstvením.
  • Siminky s mužskou stavbou těla by už neměly mít v nástroji Vytvořit Simíka dva pupíky.
    • Abychom to zkrátili: Simíci mají vrstvy (jako zlobři). A pokud jim přidáme špatnou vrstvu, nastanou podobné problémy. Tento problém vyžadoval programátorské řešení, které vyměnilo vrstvu použitou v Simíkovi v nástroji Vytvořit Simíka.
Tady máme problémy s geometrií vertexů.
  • Opraven problém, který mohl způsobit, že některá nastavení očí mohla nesprávně natáhnout geometrii některých účesů.
    • Tento problém vyřešili výtvarníci. Stačilo opravit jeden vert (tedy vrchol polygonu), který byl nesprávně nasdílen s částí obličeji a tím způsoboval nesprávné natažení vlasů.
Tady jde o problém s texturou.
  • Vyřešili jsme problém s viditelným švem na trupu Siminek.
    • Tento problém vyřešili výtvarníci. Bylo třeba upravit texturu základního simíkovského modelu. Textura je vlastně jakási tapeta, díky které Simík vypadá jako Simík, a ne jako drátěný model. A základní simíkovský model je prostě Simík takový, jak jsme ho stvořili - bez ničeho.

 Zdroj: EA

Užitečné odkazy



Komentáře