Aktualizace ze dne 25. 5. 2017
Novinky
Změna v ukládání a načítání hry
- Uložené pozice jsou nyní místo textu reprezentovány obrázky s náhledem na členy domácnosti.
- Obrázky nicméně budou prázdné, dokud danou pozici po vydání patche alespoň jednou neotevřete a znovu neuložíte.
- Prostřednictvím uživatelského rozhraní lze nyní obnovit zálohované uložené pozice. Stačí v dialogovém okně Načíst hru kliknout na volbu Obnovit uloženou pozici.
- Uživatelé teď mohou v nabídce načtení hry podržet kurzor
nad ikonou souboru a zobrazit si tak informaci o tom, kde přesně na
disku se daná uložená pozice nachází.
- Kliknutím na tlačítko si také cestu k ní lze uložit do schránky.
- Uloženou pozici lze také v tomto dialogovém okně přejmenovat.
- Funkce automatického uložení byla odstraněna, jelikož nefungovala správně.
- K uložení nyní dochází, když se hráč rozhodne opustit hlavní nabídku, správu světů nebo pokud hru ukončí. Nebo pokud hráč vybere po stisknutí klávesy ESCAPE volbu Uložit nebo Uložit jako.
- I v dialogovém okně Uložit se nyní budou zobrazovat náhledy.
- První volba v dialogovém okně Uložit jako slouží k vytvoření úplně nové pozice. Také zde ale lze přepsat stávající uložené pozice.
Nová světla v režimu stavby
- Stropní světlo Kruhová konfekce
- Stropní světlo Hranatá konfekce
- Zvonkovité stropní světlo
Oprava chyb
Obecné
- Děti teď mohou rozbít i domeček pro panenky, se kterým si zrovna někdo hraje...
- Simíci už nebudou toužit po nové svatbě, pokud právě ženatí nebo vdaní jsou.
- Aspirace Úspěšný rod (z kategorie Rodina) nově správně rozpozná, že dítě již dokončilo aspirační a dovednostní požadavky 3. a 4. fáze.
- Dětem se už nebude měnit barva kůže, když je někdo zvedne.
- Lampu se dvěma závěsnými květináči Georgina už mohou hráči vypnout.
- Když ztišíte telefon, bude opravdu potichu...
- Děti už by neměly od dospělých dostávat nevhodné textovky.
- Vlastnost za odměnu Konexe již nebude Simíkům bránit v nákupu kariérních odměn, které byly díky ní zpřístupněny.
- Kukaččina výstavní lebka teď stojí 175 simoleonů.
- Zlepšení výkonu: Batolata s dovedností pohyb na první úrovni už nebudou rozjímat o používání předmětů v patrech, kam se nemohou dostat.
- Batolata se teď také mohou napít z dětského hrnečku, i když sedí na zemi.
- Opraven problém s resetováním Simíků, který mohl nastat, když se nějaký Simík autonomně rozhodl vyprávět historku jinému Simíkovi.
- Simíci teď mohou znovu plavat kolečka.
- Simíci, kteří raději nosí oblečení pánského typu, se už v nástroji Vytvořit Simíka nebudou náhodně převlékat do jednodílných dámských plavek.
- Opraven problém, který mohl po načtení pozemku způsobit, že batolata od okolních dospělých Simíků podědila rozmar. Mohlo tak dojít k tomu, že batolata občas měla flirtovací náladovku.
- Po vybrání nové barvy očí se už Simíkům nebudou měnit rysy obličeje.
- Životní fáze mladých dospělých a dospělých jsou nyní kvůli přidání batolat o čtyři dny delší.
- Vyztužené průmyslové nosníky už nebudou vyčuhovat z podlahy, pokud je umístíte o podlaží níže.
- Když máte zapnuté cheaty, můžete teď upravit NPC v nástroji Vytvořit Simíka, když podržíte Shift a kliknete na ně. Pak už jen stačí vybrat „Upravit v nástroji Vytvořit Simíka“.
- Světla, kterými změníte barvu a intenzitu a pak je přepnete do režimu automatického osvětlení, už se nebudou vracet ke své výchozí barvě a intenzitě.
- Pokud potřebujete, aby vám čerstvě sebrané štěpy rostliny fungovaly, už nebude třeba znovu načítat pozemek ani nikam cestovat.
- Opraven problém s tím, jak vypadal panel se statistikami.
- Upraveny účesy předem vytvořených Simíků (jako jsou třeba Gothovi), aby se dramaticky neměnily při převlékání úborů v případech, když by kompletní změna účesu neměla smysl.
- Rostlinní Simíci teď mohou spát ve stanech.
- Sdílení na Twitteru přímo ze hry by opět mělo fungovat.
Upíři
- Upírům už nebudou mizet uši v základní simíkovské podobě, když přejdete do režimu života.
- Opraven problém, který mohl Simíkům zabránit vejít do cizí domácnosti, pokud měli upíří schopnost Věčný přístup.
- Simíci proměnění v upíry už by neměli mít nefunkční ukazatel věku.
- Batolata narozená upířím rodičům si nyní zachovají barvu očí, se kterou se narodila (nebo kterou jim hráč nastavil), i poté, co si je načtete do režimu Vytvořit Simíka.
Život ve městě
- Pokud se milostný guru z festivalu lásky přižení do domácnosti, už nebude nesmrtelný.
Kolekce Staré časy
- Světlo z krbu Ohnivá fasáda už nebude prosvítat skrz jeho zadní část.
- Majordomové už se nebudou objevovat na prodejních pozemcích v době, kdy by měli být doma. Stop workoholismu!
Problémy s prvky v nástroji Vytvořit Simíka
Ahoj všem! Když už tu máme akci, kde nám pomáháte vytvořit celou kolekci, v této sekci bychom vás rádi seznámili s tím, v čem problémy, které jsme opravili, spočívaly a kdo v našem týmu se jejich řešení věnoval. Uvidíte tak, jak při řešení problémů obvykle postupujeme.
Nejprve vždy napíšu, v čem problém spočíval a jak jsme ho vyřešili. Potom se zaměřím na to, kdo se jeho řešení věnoval.
Tyto dva problémy považujeme za problémy s označením.
- Teď už můžete nosit náhrdelníky s yfTop_SP08ShirtButtonOpen.
- Teď můžete na levém i pravém zápěstí nosit náramky i s úborem z 5. úrovně obchodní kariéry yfBody_EF01BusinessSuitMed!
- Tyto problémy řeší produkční tým. V obou případech byly prvky nastavené tak, aby bránily umístění ostatních prvků.
- Produkce označení těchto prvků upravila, aby umístění bráněno nebylo.
- Opraven problém s překrýváním GP01BootFoldover a nejrůznějších kalhot.
- ymHair_GP04Slashed už nebude zasahovat do yuHat_GP04Toque.
- ymShoes_AnkleSquareToe se už nebude nehezky překrývat s ymBody_EF04ShirtSkull.
- Tyto problémy vyřešil výtvarný tým. Obvykle je pro řešení třeba upravit geometrii daného prvku (tedy něco přesunout) nebo změnit jeho váhu (která ovlivňuje, jak se chová při kontaktu s ostatními prvky).
- Opraven
problém se zvýrazněním, který mohl vzniknout při podržení kurzoru nad
yfHair_ShortShave a yfHair_BuzzCutNatural v nástroji Vytvořit Simíka.
- Problém mohl spočívat klidně v samotném kódu, který se o zvýrazňování stará, ale v tomto případě trable způsobovala geometrie účesu.
- Siminky s mužskou stavbou těla by už neměly mít v nástroji Vytvořit Simíka dva pupíky.
- Abychom to zkrátili: Simíci mají vrstvy (jako zlobři). A pokud jim přidáme špatnou vrstvu, nastanou podobné problémy. Tento problém vyžadoval programátorské řešení, které vyměnilo vrstvu použitou v Simíkovi v nástroji Vytvořit Simíka.
- Opraven problém, který mohl způsobit, že některá nastavení očí mohla nesprávně natáhnout geometrii některých účesů.
- Tento problém vyřešili výtvarníci. Stačilo opravit jeden vert (tedy vrchol polygonu), který byl nesprávně nasdílen s částí obličeji a tím způsoboval nesprávné natažení vlasů.
- Vyřešili jsme problém s viditelným švem na trupu Siminek.
- Tento problém vyřešili výtvarníci. Bylo třeba upravit texturu základního simíkovského modelu. Textura je vlastně jakási tapeta, díky které Simík vypadá jako Simík, a ne jako drátěný model. A základní simíkovský model je prostě Simík takový, jak jsme ho stvořili - bez ničeho.
Zdroj: EA
Užitečné odkazy
Komentáře
Okomentovat