Duplikace objektů a přebarvování

 

OBJEKT Z KATALOGU

Když vybíráte objekt ve stavebním režimu z katalogu, podržte před umístěním na pozemek klávesu SHIFT a nemusíte pak znovu klikat do katalogu. Toto je vhodné používat, pokud si například přejete umístit několik stejných keříku apod.

Současné držení klávesy ALT dovolí umístit objekt přesněji. 

Otáčet objekt lze přes pravé tlačítko myši. 


Video s duplikací od Visty 

UMÍSTĚNÝ OBJEKT NA POZEMKU

Umístěný objekt na pozemku lze duplikovat i kapátkem.



Nebo v režimu výběru


uchopte myší objekt


pak držte SHIFT a znovu klikněte myší. Zkopírovaný objekt posuňte kam, potřebujete. Je to stejný postup jak vidíte výše ve videu.



VZORKOVNÍK




Vzorkovníkem obarvujete umístěné objekty na pozemku.


OBJEKTY Z KATALOGU A PŘEBARVENÍ OBJEKTU

Návod pouze pro Numpad (numerická klávesnice)

Poznámka: Tento návod s klávesou plus funguje na Numpad klávesnici, kterou mám u PC.  Na notebooku to nefunguje.

Děkuji eRZet_CZ za vyzkoušení.  
"Pokud pokládáš nový objekt tak + nebo - listuje barevnými kombinacemi, ale jenom pokud máš Numpad, jinak ten + a - co je ve vrchní řadě spolu s čísly jenom oddaluje a nebo nedělá nic."


Při výběru objektu z katalogu si lze barvu vybrat rovnou v katalogu, anebo můžete rychle vyzkoušet všechny varianty barev.

Vyberte si objekt, tzn., že kliknete myší a POZOR objekt můžete přesunout kam potřebujete, ale neklikejte podruhé. Musíte zůstat v té fázi, kdy objektem lze pohybovat libovolně myší po pozemku. Objekt je tedy zeleně označen.



Opakované stisknutí klávesy +
vám nabídne všechny barvy pro daný předmět. Když se vám barva zalíbí, stačí už jen kliknout myší a tím objekt umístíte na pozemek.




POZOR pokud objekt umístíte na pozemek  (zmizí zelené označení) klávesa +  začne fungovat jako zoom (přiblížení).


Video přebarvení objektů před umístěním na pozemek






Přebarvení funguje jen na objekty. Pro tapety a podlahy funguje jen kapátko, nebo výběr z katalogu. 

Komentáře

  1. Ahooj :) Tak s tím přebarvením je to pro mě novinka a moc děkuji za skvělý typ. V nejbližší době zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Visty :) Já to taky nevěděla :D Hledala jsem původně jeden cheat a našla tohle. Je pravda, že je to velmi užitečná funkce.

      Vymazat
  2. Ahojte! :) Moc bych Vám chtěla poděkovat za všechny návody, které zde máte. Dlouho jsem zvažovala nad koupi TS4, jelikož jsem byla dlouholetým fanouškem TS3, ale musím říct, že nákupu nelituji. Jelikož mne velmi baví hlavně stavění, musela jsem plno vychytávek a pomocníků hledat a dopátrala sem se až sem. Mám snad všechny videa zkouknuté a vše co sem hledala sem konečně našla tady! :) Videa jsou srozumitelné a přehledné. Hodně mi to pomohlo. Ještě jednou děkuji moc a budu se těšit na další rady a nové informace. :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat