Sousedství v The Sims 4

Jak již víme, bude hra The Sims 4, po svém spuštění v září 2014, disponovat dvěma světy.

Willow Creek  -  Vrbová zátoka
Oasis Springs  -  Lázeňské oázy

Každý svět má pět ◄ sousedství ► a park. Na obrázcích níže a ve videu od ◄ SimCookie ►  na konci článku máte možnost si sousedství prohlédnout z pohledu mapy.


Náhled na sousedství a park ve Willow Creek z pohledu mapy




Náhled na sousedství a park v Oasis Springs z pohledu mapy



zdroj obrázků: video od SimCookie


The Sims 4 - Gamescom video od ◄ SimCookie ►

Reálný náhled na živý režim hry.
První video, které mne opravdu uvedlo do obrazu, jak to ve hře chodí.





Komentáře

  1. Hezký :O. Já chci The sims 4 taký :) ale vím že ho nevyhraji a vím, že mi ho mamka koupit nebude moct :(

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to pěkně a už se nemůžu dočkat, jenže mi přijde, že to sousedství je strašně malé... a přitom na obrázcích ze hry z Willow Creek vypadá, že tam bude spoustu místa a domů. Nevím co si mám o tom myslet :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už je to za humny. Za chvíli budeme mít všichni jasno :)

      Vymazat
  3. já bych ji chtěla vyhrát, protože mamka mi ji nekoupí :(

    OdpovědětVymazat

Okomentovat