Skryté pozemky

V této chvíli jsou k dispozici dva skryté pozemky.

Lesní mýtina
ve světě Vrbová zátoka


Zapomenutá Grota
ve světě Lázeňská Oáza


Odemknutím těchto pozemků se zpřístupní možnost nalezení vzácných
 a unikátních sběratelských objektů.


Lesní mýtina


Cestujte na pozemek Křivá Chatka.


Od domu se vydejte směrem ke stromu.


Opakujte volbu Prohlédnout si, dokud se nezpřístupní volba Zalít.


Opakujte volbu Zalít, dokud se nezpřístupní volba Povídat si o kořenech.


Opakujte volbu Povídat si o kořenech, dokud se nezpřístupní volba Prozkoumat.


Nyní zvolte prozkoumat


Postupně bude dostávat na výběr, co dělat.

Chcete-li se na mýtinu dostat, volte

jít za zvukem
jít po proudu
vyrazit do mlhy
jít na lesní mýtinu


A Lesní mýtina je tu.



Zapomenutá Grota

 

První cesta.
Cestujte na pozemek

Sídlo Affluista


 Od domu se vydejte ke štole.

Druhá cesta.
Cestujte na pozemek

Park Pouštní květ


Od centra se vydejte ke štole.

Abyste mohli pokračovat, musíte vylomit bednění štoly.

K tomu potřebuje mít dovednost Kutil na úrovni 10.



Po odstranění bednění  vyberte volbu Prozkoumat.


Postupně bude dostávat na výběr, co dělat.

Chcete-li se dostat do jeskyně, volte

vydat se užší chodbou
šplhat po žebříku
vejít na římsu
vydat se do groty



A zapomenutá Grota je tu.


Komentáře

  1. Týjó! :D Tak to je teda něco! :) Videla jsem na nejakym obrazku tu Zapomenutou Grotu, a lamala jsem si hlavu s tim, jestli to ve hre doopravdy bude nebo ne :) Vazne uzasny clanek, a jeste uzasnejsi blog! :3 Mohla bych se jenom zeptat, jestli se tady casem objevi nejaky clanek o Zakladech (ve Stavebnim modu)? :) Mam ctyrku teprve jeden den, ale potrebovala bych to vedet: rada bych mela dum, ktery by mel verandu (takze se zakladamaa), ale taky bych chtela mit vedle domku takovy "dvorek", a jelikoz jde postavit plot jenom na zdi, tak po polozeni plotu stoji ten dvorek na tich zakladech... No, a me by zajimalo, jestli by tedy nejak slo postavit dum stojici na zakladech a pritom mit ten "dvorek", ktery by byl na zemi a popripade jak? :) Predem dekuji za odpoved ;) PS: pokud se vam nebude chtit odepisovat, tak kdybyste to prosim napsali do clanku, tak bych byla neskonale vdecna ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, stavební návody určitě budou. Hra je chvíli jen venku a tak, ač děláme od rána do večera na návodech, nestíháme pojmout vše. Děkujeme :)

      Vymazat
    2. mám úplně to samé. Chtěla jsem si postavit něco jako 'tábor', ale chtěla jsem mít do kuchyně schody, zvýšila jsem tedy tu 'podstavbu' (nevim jak se to jmenuje, ale snad víte co tím myslím) a udělalo se mi to i u chatek, což jsem nechtěla.. :/

      Vymazat
    3. Bohužel, tohle je věc, která se podle mne EA dost nepovedla. Jakmile se použije nástroj základy, zvedne se vše, co je na pozemku postavené. Je to dost otravné... Stále čekám, zda EA nějak změní způsob použití základů, ale přestávám tomu pomalu věřit.

      Vymazat
    4. Je to dost na nic.. :/
      •Chci se zeoptat ohledně té Lesní mýtiny...Viděla jsi tam taky takové červené svítivé oči čehosi? je to děsivé, ale je to super.. :D nevíš co by to mohlo být? Ráda bych poslala fotku, ale to bohužel sem nejde..

      Vymazat
    5. Ty oči tam mají všichni. Je to jen na efekt, aby to vypadalo více tajemně.

      Vymazat
    6. Ten dom na základoch. Stačí plot dť o jeden štvorček ďalej ako je dom a potom to dotiahnuť:)

      Vymazat
  2. Chci se zeptat jak mám přesunout dům na jiný pozemek?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve stavebním režimu klikni na záložku Uložit do Knihovny a z nabídky vyber Uložit pozemek.

      Pak dům vlož na pozemek, který potřebuješ.

      Vymazat
  3. Asi to bude hlúpa otázka, ale čím si mám zvýšiť dovednosť kutilství ?:)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Návod na kutilství je zde: http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Kutilstvi-td5716527.html

      Vymazat
  4. Super návod, parádna stránka (tiež som navštevovala vašu stránku pre trojku).
    Držím palce pri robení ďalších návodov.
    vďaka

    OdpovědětVymazat
  5. ahojte moc ste mi pomohli děkuju a tohle je snad nejlepši návod v the sims 4 co sem kdy viděl :)

    OdpovědětVymazat
  6. Opravdu úžasný blogy!! Čerpám od tud nápady a chuť do hraní děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, po prvním navštívení lesní mýtiny se mi před tím stromem objevila poštovní schránka a nemůžu se tam dostat. Nevíte jak to spravit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zkus stisknout na klávesnici Shift a současně klikni na schránku. Pokud se Ti objeví nabídka interakcí, vyber volbu "Zničit objekt"

      Vymazat
    2. Možnost "zničit objekt" tam není.

      Vymazat
    3. Tak zkus opravit hru podle tohoto článku
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  8. A kde najdu tu kraví rostlinu v lesní mýtině?

    OdpovědětVymazat
  9. To jsem ani nevěděla. :) Dobrá práce.

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj, omlouvám se že moje otázka není přímo k těmatu, ale g originální hře mi prostě chybí galerie, mam tam jen moji knohovnu...Ze začatku mi to bylo jedno, ale postupem času mě to docela začlo štvát :(
    Na teklamaci mi to asi nevemou jelikož nemám účtenku...
    Hru jsem dala i na muj novy notebook ale tam take nefunguje galerie :'(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nevím, zda jsi se vyjádřila přesně, ale Knihovna je součást Galerie, takže ji máš. Pro funkčnost Galerie musíš být online. Jinak si k tématu Galerie projdi tento článek. Byl sice vypracován ještě pro demo hry, ale podstata zůstala stejná.
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/08/galerie.html#more

      Vymazat
  11. Mohla bych se zeptat, jestli je skrytý pozemek i ve Windenburgu (město z The sims 4 Společná zábava)? V jednom článku jsem se totiž dočetla, že ano, ale už tam nebylo, kde ho najít. Tak jsem se chtěla zeptat, jestli nevíte, kde se náchází a popřípadně o tom taky neudělali článek. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, skrytý pozemek zde není. Je tu jen průchod křovím z jednoho pozemku na Útesy a z Útesů domů.

      Vymazat
    2. Děkuju moc :D

      Vymazat
  12. Perfektné návody, moc ďakujem za spestrenie hry. :-)

    OdpovědětVymazat
  13. ahoj dnes jsem byla v the sims4 na dovolené a tam jsem našla tajnou lesní cestu kde po odpovídání otázek mě to poslalo na jedno místo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš tohle místo? https://arsepo4.blogspot.cz/2015/01/u-poustevnika.html

      Vymazat
  14. Byla jsem zatím jen v lesní mýtině ale to nádherné místo jsem si zamilovala smutné je že se tam nesmí stavět,no ale vyřešilo to mé trápení s kravý rostlinou všude jsem jí hledala a najednou jdu tam a vylovím v jezírku hned 2 kravý rostliny. :) Za to děkui hlavně stránce <3

    OdpovědětVymazat
  15. Hi there! I simply wish to offer you a huge thumbs up for your great info you've got here on this post.
    I'll be coming back to your blog for more soon.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat