Zvětšování a zmenšování objektů


Pokud vám nebude fungovat zvětšení předmětů automaticky,

 zadejte cheat

testingcheats true


Okno pro vložení cheatu se otevře současným
stisknutím kláves Ctrl Shift C

 Po zadání cheatu stiskněte klávesu Enter

 Okno se zavře stisknutím klávesy Esc
Musí být přitom aktivní, to znamená, že v něm musíte mít aktivní kurzor pro psaní.

Podařilo-li se cheat aktivovat, objeví se hláška, že cheat je aktivní Cheats are enabled.

 

Jak na to


Zvětšování

Cheat je třeba zadávat v režimu stavby.

Uchopte předmět tak, aby pod ním bylo zelené pole označující velikost potřebné plochy pro umístění.

Při stisknuté klávese Shift stiskněte  závorku   )
Mírně pohněte objektem a stále ho držte. Při pohybu naskočí zvětšení objektu.
 Opakovaná stisknutí závorky objekt vždy o něco zvětší.




Zmenšování

Tuto funkci zavedla do hry aktualizace ze 7. 11. 2017. Pokud hru neaktualizujete, nebudete mít tuto funkci k dispozici.

Shift a stiskněte klávesu ú


Obrázek si rozklikněte.




EDIT: 17/8/2018...Sonia

Vzhledem k problémům s tímto cheatem doplňuji, že tento cheat funguje i bez stisknuté klávesy Shift.
Jiným hráčům zase funguje pouze se stisknutou klávesou Ctrl.







Komentáře

  1. Ahoj cheat funguje skvěle, ale já jsem to zkoušela poprvé a zkoušela jsem asi druhý květináč (květináč mega) a zvětšil se mi asi na maximum. V reálném životě na mapě je vidět ten květináč, ale když jdu na pozemek nic tam vidět není... Nevíš prosím jak se toho květináče zbavit?? Předem děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, stiskni na klávesnici tlačítko Shift a klikni myší do místa, kde by měl stát květináč. Měla by se Ti objevit nabídka. Vyber z ní "Zničit objekt".

      Vymazat
  2. Moc děkuji funguje skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  3. existuje aj cheat na lubovolne pohybovanie objektov? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podívej se na tyto dva články
      http://arsepo4.blogspot.cz/2015/01/vertikalni-pohyb-predmetu.html

      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/12/cheat-moveobjects.html?showComment=1422689671409#c3244965035666752462

      Vymazat
    2. Musis dat na klavesnici Alt

      Vymazat
  4. jde zvětšit i sims

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, cheat jsem zkoušela a povedl se mi. Ale když jsem klikla na jiný předmět tak byl větší než je v normální velikosti(stejná velikost jako při jednom stisknutí shiftu a (). Poradíte mi jak ten předmět zmenšit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zmenšit nejde. Asi jsi moc pohnula myší. Když se nezadaří, vymaž předmět a umísti ho v normální velikosti a zkoušej to znovu.

      Vymazat
  6. Vím že se to do tohohle článku nehodí ale mám problém seká se mi the sims 3 tropický ráj.
    Nevíš co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řešení je zde: http://sims3.crinrict.com/en/2014/02/lags-in-islo-paradiso.html

      Jinak blog pro The Sims3 máme zde: http://arsepo.blogspot.cz/

      Vymazat
  7. Ahoj,chcela by som vedieť,ako mám/môžem zmenšiť okno na dome.Za odpoveď ďakujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zmenšovat objekty pod základní velikost, tedy velikost stanovenou hrou,zatím nejde, pokud vím.

      Vymazat
  8. prosim neexistuje nejaky sposob ako odstranit predmet ktory nevidim ? zvecsila som si kamen na max (nechtiac) a nejde mi zmazat ani tym shift

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych se vrátila o uložení zpátky.

      Vymazat
    2. A když jsem to, blbka, ze zvyku prostě uložila??? :-((( Děkuji...

      Vymazat
    3. Napadá mne jedině se vrátit do uložené pozice, kde ještě problém nebyl.
      Jinak se mi to nestalo, abych mohla vyzkoušet, co jiného s tím případně udělat.

      Vymazat
  9. Ahoj, já vím, že to sem asi nepatří, ale je mi 75 let a Sims hraji od 1. Mám je moc ráda, ale u čtyřky mám problém, který mi hodně vadí a to jsou točité schody. Je možné je někde stáhnout? (anglicky neumím) Předem děkuji za odpověď Hana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, točité schodiště existuje, ale pouze jako dekorace, není tedy funkční, simíci po něm nemůžou chodit.

      Najdete ho např. zde: http://sims4designs.blogspot.cz/2016/01/ts3-to-ts4-fusion-spiral-stairs-by.html

      Zde: http://lindseyxsims.tumblr.com/post/127803528078/spiral-stairs-as-decoration-ts2-ts4

      Vymazat
  10. To je super! Tak si možem spraviť naozajstné okrasné auto :D

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, chci se zeptat jak mohu s předměty pohybovat do výšky? Mam problém s věcmi, které jdou položit jen na zem ale když je chci dat na poličku, nejde to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, podívej se na tento článek...
      https://arsepo4.blogspot.cz/2015/01/vertikalni-pohyb-predmetu.html

      Vymazat
  12. Dobrý den, tenhle dotaz sem sice asi nepatří, ale snad to nevadí. V The Sims 4 teď stavím dům. Všechno bylo v pořádku, postavila jsem normálně první patro a dala nábytek a stěny. Když jsem chtěla stavět druhé, tak jsem normálně preklikla takovou tou šipkou nahoru a chtěla jsem začít stavět stěny. Jenže v tom druhém patře už nějaké stěny byly. Řekla jsem si, že jsem je tam asi dala omylem, ale když jsem je chtěla smazat, napsali mi,že není nic ke smazání. Nejde to prostě vymazat. Prosím pomoc. Předem děkuji za odpověd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,
      zkus stěny znovu postavit i přesto, že tam jsou. Pokud to nepomůže, zkus zdi nahradit plotem. Použij nástroj pro umístění celé stěny plotu. Pokud to půjde, plot smaž a znovu postav zdi.

      Vymazat
  13. Dobry den.
    neviem ci to tu uz bolo spomenute nemam cas to citat, ze ako sa da zvacsit predmet.
    Dakujem uz vopred
    Laura

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den,

      článek má jen pár řádků. Je v něm vše potřebné...

      Vymazat
  14. Chci se zeptat když tu věc zvětším moc,tak musí jít zase zmenšit alespoň na původní velikost,ne?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už tedy moc nehraji, ale pamatuji si, že to nešlo. Já tohle řešila tak, že jsem ten předmět vymazala a umístila jsem nový v normální velikosti.

      Vymazat
  15. Dobrý deň
    prosím o pomoc , mám problém že keď kliknem na ikonu pruhledne steny ( alebo stlačím HOME ) tak steny ostanú stále rovnaké , nejdú mi ani vypnúť , vopred ďakujem za radu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, tuším, že tohle byla chyba a jedna z aktualizací to měla opravit.

      Jinak můžeš zkusit tento článek: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  16. Ahoj, potrebovala by som poradiť, chcela som si z knižnice vložiť na pozemok, jednu stavbu, ale bol tam veľký problém, že veľkosť pozemku bol 50x50 a veľkosť stavby 64x64, dá sa nejak zväčšiť, ten pozemok, alebo niečo treba spraviť s tou stavbou? Lebo v úprave sveta, není žiadny pozemok väčší ako 50x50 :(
    Budem vďačná za každú odpoveď :) ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, velikost pozemků ve hře nelze bohužel upravovat. Jinak pozemek 64x64 je například ve Windenburgu.
      Větší pozemek můžeš na menší vložit, ale dojde přitom k oříznutí vkládaného pozemku, takže na něm nebude vše, co v originále.

      Vymazat
  17. Dobrý den mám problém v the sims 4. Mam život ve městě a moje vytvořena domácnost bydli v byte. Nefunguje mi zvetsit kobereček , abych ho mohla dát batoleti do pokoje. V jiném byte mi to ještě před nedávnem
    fungovalo. Aktualizováno se to a žádná chyba tam není. Potřebují pomocí a předem děkuji za odpověď. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, hledala jsem např. zde: http://sims4.crinrict.com/en/
      a nic jsem tam nenašla.

      Zkus hledat na Googlu: resize rug the sims 4 bug

      Jinak můžeš zkusit obnovení hry, třeba ti zlobí nějaký mod: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/obnoveni-hry-do-puvodniho-nastaveni.html

      Vymazat
  18. Ahoj. :) Vím, že to sem nepatří, ale dá se získat rozšíření (nejlépe život ve městě) zdarma nebo se slevou? Děkuji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, my kupujeme rozšíření na Originu nebo se podívej např. na Heureku: https://hry-pro-pc.heureka.cz/the-sims-4-zivot-ve-meste/

      Vymazat
  19. ahoj cheat na zv a zm mi nefunguje mam notebook znacky apple chcem sa spytat ci je chyba v znacke pocitacu .

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vliv by to mít nemělo, předpokládám. Spíše asi děláš někde chybu. V případě zmenšování objektů pak musíš mít aktualizovanou hru, jinak tuto funkci ve hře nemáš.

      Vymazat
  20. Odpovědi
    1. Tak zkus obnovení hry nebo přeinstalaci.
      https://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html

      Vymazat
  21. Ja mam apple a tiez mi to nejde! ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A máš přepnuto do stavebního režimu, když ten cheat zkoušíš, že?!

      Jinak tady máš anglický návod. https://simsvip.com/2017/11/09/tutorial-using-resizing-cheat-sims-4/

      U nich jsou klávesy označeny jako závorky. Česká klávesnice je to ú a ), viz obrázek.

      Vymazat
  22. Jasne v stavebnom :/ nechapem

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak se mrkni na Youtube: Nika TS4 na její návod: https://youtu.be/O54kW0_oAUk

      Vymazat
    2. Jinak v tom videonávodu uvidíš, že to funguje i bez stisknutého shiftu. Stačí mačkat jen klávesy, kde jsou hranaté závorky. Dívala jsem na rozložení slovenské klávesnice a hranaté závorky tam jsou.

      Vymazat
  23. Odpovědi
    1. V článku je vše napsáno. Můžeš se podívat např. na tohle video: https://youtu.be/qENUjPDin8Y
      Jinak netuším, proč ti to nejde.

      Vymazat
  24. Odpovědi
    1. Tady je návod: https://simscommunity.info/2017/11/14/how-to-resize-objects-on-the-sims-4-xbox-one-ps4/

      Vymazat
  25. Jak zvěčit věci na PS4

    OdpovědětVymazat

Okomentovat