Květina smrti

Aktualizace hry The Sims 4 ze dne 1. 10. 2014 přinesla do hry novou rostlinu, kterou znáte i ze hry The Sims 3 - Květinu smrti.



Jak ji získat


1.
Roubováním rostlin Orchideje a Granátového jablka.

Roubovat lze od 7. úrovně dovednosti zahradničení.

Více o roubování čtěte ◄ zde ►

Orchidej získáte jako odměnu za kompletaci sbírky Vesmírné horniny
nebo
roubováním Hledíku a Lilie


2. 
Zakoupením semínka rostliny v Debugu.


Více o Debugu čtěte ◄ zde ►

Následně musíte rostlinu vypěstovat.
Po sklizení ji naleznete v inventáři Simíka.


3.
Nalezením

Zatím není známo, bude-li zjištěno, bude doplněno.


Jak ji použít


Květinu musí mít Simík v invetáři.


Dojde-li k úmrtí jiného Simíka, klikněte na Smrťáka po jeho příchodu a vyberte volbu 
 
Dát květinu smrti



Smrťák následně Simíka oživí.


Květina by měla zachránit před Smrtí i Simíka, který má rostlinu u sebe.
Zaatím nevyzkoušeno.

Více ve videu.




Komentáře

  1. Děkuji tvůrcům za tyto vynikající stránky !!!

    OdpovědětVymazat
  2. Chci se zeptat nejde nějak přivolat smrťák? Už mě nebaví čekat ale ani je nechci zabít drastickým způsobem jako např. vyhladovění.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den,
    nedaří se mi získat semínko orchideje. Přestože jsem získala celou sbírku Vesmírné horniny, semínko jsem nikde nenašla. Předem děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      Orchidej lze získati naroubováním Hledíku a Lilie.
      http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Zahradni-eni-td5716534.html

      Vymazat
  4. Ahoj,
    chci se zepat jak může mít siminka 3 děti?

    OdpovědětVymazat
  5. když si koupi lektvar plodnosti

    OdpovědětVymazat
  6. potřebuji nutně vědět kde najdu rostlinu smrti (předem děkuji za odpověď)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cituji z článku.
      "
      Jak ji získat

      1.
      Roubováním rostlin Orchideje a Granátového jablka.
      Roubovat lze od 7. úrovně dovednosti zahradničení.
      Orchidej získáte jako odměnu za kompletaci sbírky Vesmírné horniny
      nebo
      roubováním Hledíku a Lilie
      2.
      Zakoupením semínka rostliny v Debugu."


      Květinu smrti lze získat i cheatem, viz zde: https://arsepo4.blogspot.com/2018/05/cheaty-na-rostliny-plody.html

      Vymazat
  7. Chtěla bych se zeptat kde lze získat ryba Skalára?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejvíce Skalár jsem ulovila v řece ve městě Vrbová zátoka.

      Vymazat
  8. Umřel mi simík napsal jsem knihu života a vytvoril ságu ale nenáviděli mi to vytvořit ságu o mrtvém simikovi co mam dělat ?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat