MC Command Center

MC Command Center zkráceně MCCC je podobný mod jako byl v TS3 Master Controller.
Nemusíte tedy vypisovat složité cheaty, abyste změnili dovednosti, kariéru, vztahy, nadpřirozeno atd.
Stačí jen kliknout na interakční tlačítko. 




Stažení

Patreon
⇨ MC Command Center 
 MCCC   

Tumblr

 MCCC 


S každou aktualizací, nebo kdyby mod přestal fungovat, je třeba stáhnout nový mod.

NOVÁ VERZE  z 15/8/2021

⇩  ⇩  ⇩

⇨  Command Center  2021.2.1 ⇦


Překlad do češtiny

Čeština v MCCC je automaticky od verze 7.1.0 a vyšší.

Do češtiny mod  přeložil


Sims Legacy - Tradiční edice

Co je Tradiční edice, viz ZDE

Pokud hrajete verzi Sims Legacy, autor hry doporučuje, instalovat verzi MCCC 6.6.0.
ke stažení zde:





Verze hry

MCCC se stahuje podle
  ► verze hry ◄

Tzn., když je verze hry 1.44, musí být  MCCC pro verzi hry 1.44

Na stránce MCCC vidíte, co autor píše, viz 

obrázek



Instalace

Založte si ve složce Mods

cesta ke složce
 Dokumenty /Electronics Arts/The Sims / Mod


složku s názvem MCCC

do ní rozbalte stažený soubor
Pomocné návody





Ve složce to vypadá takto. Tyto 2 označené soubory se vám vytvoří až po spuštění hry. 
Nemažte je! 
Bude tam uloženo vaše nastavení pro mod MCCC, které pak použijte s novým modem po aktualizaci. Tzn, že až vyjde nový mod, všechny soubory vymažete (nahradíte) kromě těchto 2. 
Pro jistotu si raději tyto 2 soubory zkopírujte např. na plochu počítače. 




Ve hře MCCC najdete

U simíka





Na poštovní schránce





Na počítači




Protože by byl článek velmi dlouhý, budu jednotlivé návody vydávat postupně.
Na blogu najdete pod štítkem MCCC.

..........................................................................................

Upozornění

Tento návod je určen pro legální zakoupenou hru. 

Nelegální hru neřešíme, viz náš článek ZDE


Komentáře

  1. Supeeeer, mockrát děkuji za vytoužený návod!!! 😊😊😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo Kristiáno :) Na dalších návodech pro MCCC dál pracujeme.

      Vymazat
    2. Tady je videonávod: https://www.youtube.com/watch?v=OJh3NOEgDF8

      Vymazat
  2. Dá se vytvořit čeština do tohoto modu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano dá. Více najdeš zde
      https://deaderpoolmc.tumblr.com/download/stbleditor

      Vymazat
  3. MCCC se mi po aktualizaci vůbec ve hře nezobrazuje. Stáhla jsem si novější verzi modu a nic. Nevíte, co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aktualizace vypnula vlastní obsah ve hře. Takže si zkontroluj, zda jsi ho opět zapnula. Jinak poslední verze MCCC je ze dne 29.10.2017, takže není aktuální, pokud jsi aktualizovala hru aktualizací ze dne 7.11. a 9.11.

      Vymazat
  4. Když spustím hru MCCC se mi nezobrazuje ani se ve složce MCCC nevytvoří ty dva soubory. Zkoušela sem vypnout a zapnout vlastní obsah. Hru i MCC mám aktuální :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáhnula jsem si nejnovější verzi 3.9.5 ze včerejšího dne a oba soubory se mi po spuštění hry vytvořily normálně. Stejně tak se mi MCCC zobrazil ve hře jak po kliknutí na Simíka, tak na PC i na poštovní schránku. Nedokáži Ti tedy v této chvíli říci, v čem je u Tebe problém.

      Vymazat
    2. Zkontroluj si, zda máš opravdu nainstalovanou verzi 3.9.5 a listopadové aktualizace hry.

      Vymazat
  5. Hru i verzi MCCC sem zkontrolovala. Asi je problém s ostatními mody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě odstraň ze hry ostatní herní mody a vyzkoušej to. Pokud to bude fungovat, vracej postupně jednotlivé mody do hry a znovu zkoušej, až přijdeš na to, který dělá neplechu.

      Vymazat
    2. Nechci vám tady dělat neplechu ale pokud hledáte špatný mód tak můžete to najít pomocí Sims 4 Tray Importer (S4TI). Návody jak v tom pracovat najdete na youtube. Můžete tu o tom udělat i článek :)

      Vymazat
    3. Díky :)

      Zatím tu o tom programu máme 2 články.

      https://arsepo4.blogspot.cz/2016/07/zmena-obrazku-domacnosti-pro-galerii.html

      https://arsepo4.blogspot.cz/2016/08/zmena-obrazku-pozemku-pro-galerii.html

      Až bude čas, uděláme další návody :)

      Vymazat
  6. Píše mi to, že tam byl nalezen VIRUS, je to bezpečné?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s tím problémy nemám. Třeba jen plaší antivirák. Můžeš si to zkontrolovat tady: https://www.virustotal.com/#/home/upload

      Vymazat
  7. Mužů se Prosím zeptat ? Dočetl jsem se ,že prý MCC oživuje Simíky ze sousedství(budují si kariéru apod...).A kdybych to chtěl ve hře také musím inastalovat celý MCC nebo jenom tu danou část ? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. MC Command Center se instaluje tak, jak je v návodu napsáno. Všechny soubory se rozbalí a vloží do příslušné složky.
      Článek je napsaný podle instrukcí autora modu.

      Když si instaluješ jen některé soubory z modu, nebude ti mod fungovat.

      Vymazat
    2. Děkuji moc krát...Omlouvám se za to...A chci se zeptat..Neexistuje něco podobného...Co "Oživí" Simíky? Moc se mi nechce instalovat Mcc. :)

      Vymazat
    3. Není třeba se omlouvat, nic se nestalo. Musím to tak psát, neb komentáře čte hodně lidí a měli by vědět, že nelze instalovat mod částečně.

      Tady jsou návody: https://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/jak-ozivit-simika.html

      https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/kvetina-smrti.html

      https://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/ambrozie.html

      Vymazat
    4. Děkuji moc krát :D

      Vymazat
  8. Zdravím,

    vím, že prodáváte informace k mccc postupně, ale zajímalo by mě, zda existuje nějaká možnost, třeba právě skrze tento doplněk, abych hrála jen za jednoho člena rodiny.

    Má představa je, že vytvořím rodiče a např. teenagera, a pak bych nastavila, že aktivní pro hru bude jen ten mladších a za rodiče bude hrát PC.

    Díky za tipy.

    E.T.

    PS: super stránky!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, dívala jsem na nastavení MCCC/počítač simíka a nic tam pro tuto funkci není. Jedině, že rodiče odstěhuješ do jiného domu a teenager bude žít sám v domě.

      PS: Díky za pochvalu.

      Vymazat
    2. Jasne, díky za odpověď. Ale pak by to měl být opravdu teenager, aby nepřišla sociálka, že?
      Když mi totiž Siminka umrela a měla dítě mladšího školního věku, hra skončila...

      Vymazat
    3. Přesně tak. Máš pravdu.

      Vymazat
  9. Ahoj, mám poslední aktualizaci hry. Tedy verze hry je 1.48.94.1020 ať už do hry přidám jakýkoliv mccc ve hře se nezobrazuje. Mihu se zeptat kde je chyba?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, povolila jsi skripty ve hře? Viz ve článku Pomocné návody - Jak instalovat downloady.

      Vymazat
    2. Doplnila jsem nově i obrázek o skriptech do návodu sem. Jinak tento obrázek je i pod návodem Jak instalovat návody.
      Vždy, když si stáhneš do TS4 soubor se ...script, musí být skripty povoleny, jinak ve hře nefungují.

      Vymazat
  10. Zdravím. Nainstalovala jsem vše podle návodu, povolila skripta a tak. Hra se načítá a když se ma objevit hlavní menu, tak je černá obrazovka. Nevíte co s tím prosím.?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A sedí ti verze hry s modem? V současné době je verze hry 1.53.115.1020. Verze MCCC 6.4.0. je pro tuto verzi hry.

      Jinak můžeš taky mít ve hře jiný neaktuální mod a ten ti dělá ty problémy.

      Vymazat
  11. Ahoj, s aktualizací hry mi přestal fungovat původní Mccc. Stahla jsem tedy nový 7.1.0 hru mám verzi 1.62.67 nevíte kde by mohl být problém? Módy i skripty povolené mám. Všechny módy krom tohoto mi fungují

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veve, mně nové MCCC funguje. Nemáš ve hře nějaký starý neaktuální mod? Možná ten ti dělá neplechu a pak zlobí MCCC. Zkus hrát jen s modem MCCC.

      Vymazat
  12. Dobrý den, postupovala jsem podle tutorialu, verze mi sedí, vytvořili se 2 soubory, ale problém je: že se mi nezobrazí když kliknu na simíka. Zkusila jsem kliknout na tabulku kde se mi objevuje vlastní obsah, a je tam napsaný že je to ve hře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, vůbec netuším, čím by to mohlo být. Přihlaste se na Sims Czech Team - Discord (odkaz najdete v pravém sloupci našeho blogu), tam jsou překladatelé modu MCCC a řeší tam i problémy s MCCC.

      Vymazat
  13. ahoj, bohužel tu nikde nevidím odkaz na stažení češtiny do hry, kde ho najdu? mám verzi hry 1.72.28.1030

    díky moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, čeština je automaticky v MCCC od verze programu 7.1.0 a vyšší. Žádný dodatečný soubor není třeba stahovat.

      Vymazat
  14. Ahoj , stáhla jsem tu novou verzi ale bohužel mi to nefunguje. V té hře se to spustí vidím to tam ale zmizeli mi z baráku dvěře a počítače. Nejdou vůbec znovu přidat. Když na to kliknu napíše mi to chyba skriptu. Píše to že je to přidané do stejné složky nejaký lacta něco jako jsou uložený skripty. Zkoušela jsem vymazat, znova stahnout, jiný verze dokonce jsem i odinstalovala a nainstalovala znova hru ale furt to tam nabíha. Nevíš co s tím může být? Hru mám originál z Originu. Děkuji za radu Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, asi to dělají jiné staré, neaktuální mody, protože mně se hlásí chyba, když hraji s Farmland. Když tam mám jen MCCC, chyba tam není. Takže zkus vyhodit staré mody, nebo hrát bez MCCC a počkat až bude nová verze.

      Vymazat
    2. Dobře, zkusím dekuju

      Vymazat
  15. Ahoj, vždycky když si aktualizuji the Sims přestanou mi fungovat cheaty. Do hry používám pouze MCCC nic víc. Vždy stáhnu novou verzi MCCC pro danou aktualizaci,ale to nepomůže. Stále mi hra hlásí, že módy jsou vypnuty. Musím vždy tedy stáhnout 3-4 verze staré MCCC a až pak mi hra i MCCC jedou. Nevíte,kde může být problém?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, vím, že tě to trápí a rady, které jsem napsala, zřejmě nepomohly. Přihlaš se do skupiny Sims Czech Team na Discordu a zeptej se tam. Tam to hráči taky řeší a doufám, že ti poradí. Pozvánka na Discord: https://discord.com/invite/jv5ncu5

      Odkaz na Sims Czech Team - Discord je i na našem blogu v pravém sloupci dole.

      Vymazat
    2. Mohla bych se zeptat,kde jste uváděla rady? Omlouvám se,ale nevšimla jsem si

      Vymazat
    3. Tady: https://arsepo4.blogspot.com/2014/12/odemknuti-kariernich-objektu.html?showComment=1627246763211#c1550549131875329937

      Vymazat
  16. Ahoj,
    ráda bych se zeptala, zda jste někdo nevypozoroval, jestli mccc ovlivňuje i životy hraných simíků, které ovšem zrovna nemám v domácnosti.

    Jinak krásně přehledné články 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, když klikneš na počítač simíka a pak na MCCC/ Nastavení MCCC/Herní nastavení, tak zde najdeš plno nastavení, co se týká i ostatních simíků.

      Jinak děkujeme za pochvalu :)

      Vymazat
  17. Zdravím, používám MCCC s tím problém nemám. Mám nastavenou velikost domácnosti a když odejdu se siminkou do práce (herečka) a vrátím se pak domů všichni simíci co jsou navíc mi zmizí a zůstane max. 8 hraných simíků. Ti ostatní simíci mi zmizí i z kontaktů a už je ani nikde nepotkám. Nevím co s tím. Při vypínání hry se to nestává, jen při návratu z natáčení filmu.
    Děkuji za odpověd

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, to vůbec netuším. asi nějaká chyba v MCCC, nebo prostě hra nestíhá tolik simíků. Asi bude lepší se obrátit přímo na autora MCCC. Můžeš se i zeptat na Discordu Sims Czech Team, odkaz je v pravém sloupci na naší stránce. Tam jsou čeští hráči a MCCC překládali.

      Vymazat

Okomentovat