Dětské aspirace a dovednosti


Články byly původně umístěny na fóru ArSePo.

 
Přehled dovedností

Psychika

 




Dovednost Psychika souvisí s aspirací Geniální dítě.


Zdokonalovat Psychiku na úroveň 10 lze následujícími způsoby

- u vědeckého stolku - experimenty, lektvary
- hraním šachů
- nově získanými interakcemi pro počítač  -  hra Počty útočí, vyhledávat informace na Simpedii
- nově získanými sociálními interakcemi  - probírat zlomky


Přehled 10 úrovní psychiky


1. úroveň

Nyní je možno


- experimentovat u vědeckého stolku
- hrát šachy 



2. úroveň

Nová hra na počítači  -  Hrát Počty útočí 




3. úroveň

- při experimentování lze přidávat nové přísady - phozon, alcineat, goobleck


 

4. úroveň

- při hraní hry Počty útočí lze získat lepší náladovku
- nový léčivý lektvar - vědecký stolek 




Léčivý lektvar najdete v inventáři Simíka.
Po jeho vypití získá Simík náladu Šťastný a náladovku Lahodný doušek.



5. úroveň

Nová sociální interakce  - Probírat zlomky

Při experimentování lze přidat novou přísadu - melacoo






6. úroveň

Nová interakce na počítači - Vyhledávat informace na Simpedii





Lze zlepšovat dovednosti

- logika
- hraní videoher
- rybaření

⟺⟺⟺


Společenskost




Dovednost Společenskost souvisí s aspirací Kámoš první třídy.


Zdokonalovat Společenskost na úroveň 10 lze následujícími způsoby

- používáním interakcí s ostatními Simíky
- chatováním na počítači + kecáním na počítači
- používáním domečku pro panenky
- používáním plyšových hraček
- sledováním videií na počítači
- vyhledáváním slovních spojení na počítači


Přehled 10 úrovní společenskosti.


1. úroveň

Aktivní intearkce u mluvících hraček  -  Mluvit



2. úroveň

Na počítači je k dispozici nová interakce  -  Sledovat veselá videa na Sim.tv

Nové sociální interakce

- Jen tak blbnout
-  Mluvit o škole





3. úroveň


Rychleji se zlepšuje kreativní dovednost.


4. úroveň

Sledováním videií na počítači lze občas získat lepší náladovku.



5. úroveň


Při hraní s plyšáky lze získat lepší náladovky.

Nová sociální interakce  -  Narážka na komiks



6. úroveň

Nová interakce na počítači  -  Hledat slovní spojení

Mluvení s plyšákem zlepšuje náladu. 




7. úroveň

Nyní lze s jinými Simíky mluvit o škole.

Poznámka - takto interakce je k dispozici již od 2. úrovně. 





⟺⟺⟺


Motorika





Dovednost Motorika souvisí s aspirací Divoký rošťák.


Zdokonalovat Motoriku na úroveň 10 lze následujícími způsoby


- plaváním
- tancováním
- hraním si na prolézačkách
- procvičováním psaní na klávesnici (interkace počítače)
- hraním hry Klávesnicový válečník  (interakce počítače)
- hraním Blikbloku (pohybová herní sestava)


Přehled 10 úrovní motoriky.


1.  úroveň


Může si hrát na prolézačce a procvičovat si psaní na počítači - Procvičovat psaní na klávesnici.



2. úroveň

Vylepšení stávajících schopností v motorice.


3. úroveň

Může žádat ostatní Simíky o spisovatelské rady



4. úroveň

Nová hra na počítači - Hrát Klávenicového válečníka



5. úroveň

Nová interakce pro prolézačku - Trávit čas

 
6. úroveň

Při hraní hry Klávesnicový válečník na počítači, získá Simík občas náladovku Vysoké skóre.


7. úroveň

Simík získá na prolézačkách lepší náladovky.


8. úroveň

Vylepšení stávajících schopností v motorice.


9. úroveň

Větší vylepšení dovednosti motorika na prolézačce,  při hraní her na pohybové herní sestavě nebo
na počítači. 





⟺⟺⟺


Kreativita 




Dovednost Kreativita souvisí s aspirací Zázračný umělec.


Zdokonalovat Kreativitu na úroveň 10 lze následujícími způsoby

- kreslením u hracího stolku   -  obrázky lze následně pověsit na zeď
- hraním si s domečkem pro panenky
- hraním si s hračkami
- cvičením na dětské housle, hraním na klavír
- nově získanými společenskými interakcemi









7. úroveň

- nová interakce pro počítač - Napsat knihu v žánru ...   Napsat příběh o domečku pro panenky

- větší spokojenost při hraní si na prolézačce Pirátská loď

Interakce Napsat knihu ... je dostupná jen pokud Simík vlastní domeček pro panenky.
Jakmile vlastní domeček pro panenky, nechte Simíka, aby si s ním hrál. Poté bude dostupná interkace napsat příběh.

Jakmile Simík knihu dopíše, interakce již nebude dostupná.
Bude-li chtít napsat další příběh, opět si napřed musí hrát s domečkem pro panenky. 






⟺⟺⟺

Přehled aspirací


Geniální dítě

(psychika)






Dokončená aspirace 



⟺⟺⟺


Divoký rošťák

(motorika)







⟺⟺⟺


Kámoš první třídy

(společenskost)




Jak si najít kamaráda

Klikněte na známého Simíka a pomoci přátelských a veselých interakcí vylepšujte vztah
až na úroveň kamarád. 



Dokončená aspirace







 ⟺⟺⟺


Zázračný umělec

(kreativita)






Inspirovanou náladu navodíte Hloubavou sprchou, případně kreativními činnostmi.


2. stupeň  Snílek

- dosáhnout 5. úrovně v dovednosti kreativita
- vyprávět 10 příběhů
- 2x se zasnít 



Vyprávět příběhy

Klikněte na Simíka a vyberte interakci  -  Vyprávět vymyšlený příběh  -  dostupné od 4. úrovně Kreativity


Zasnít se

Klikněte na svého Simíka a vyberte osobní interakci  -  Denní snění  -  dostupné od 4. úrovně Kreativity


3. stupeň  Zázračný umělec

- dosáhnout 10. úrovně v dovednosti kreativita
- hrát na hudební nástroj celkem 10 hodin
- nakreslit všech 5 typů obrázků na hracím stolku



Hrací stolek



Hudební nástroje

Klavír, housle



Dokončená aspirace



Komentáře

  1. Ahoj,potřebovala bych poradit,v aktualizaci asi udělali změnu a v dětské aspiraci kreativita,daly do úkolů : hrajte si s 3 hračkami,když si moje siminky s 3 hračkami už hrála a nechce mi to vzít :/ vzalo mě to akorát 1x když si hrála s velikou plyšovou hračkou...Nevíme co s tím? :) Děkuji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel udělala prosincová aktualizace nepořádek v aspiracích a kariérách, protože některé úkoly byly změněny.
      Zkus si tedy hrát s velkou plyšovou hračkou 3x

      Vymazat

Okomentovat