Změna obrázku pozemku pro Galerii

Rádi své výtvory sdílíte v Galerii a máte pocit, že náhledové obrázky, které si hra sama vygeneruje, dostatečně nevystihují váš výtvor? Potom čtěte dál, neboť v tomto článku se dozvíte, jak lze původní náhledové obrázky změnit.


 

Jak na to


Kapitola 1

Stáhněte si program

Nyní je k dispozici verze 1.4.2.
Program je průběžně aktualizován.




Kapitola 2

Instalace 

Rozbalte soubor .zip nebo .rar

Jak rozbalit soubor, čtěte zde.
Klikněte na instalační soubor .exe


Kapitola 3

Základní informace ke spuštěnému programu
Spusťe program
 

V levém sloupci se zobrazí náhled všech výtvorů, které máte uložené ve své knihovně.


Máte-li jich hodně, je možno použít filtry nebo vyhledávací pole

Households - Domácnosti


Lots - Pozemky


 Rooms - Místnosti



Vyhledávací pole  Search...
Do vyhledávacícho pole Search... napište název hledaného či jeho část.

Příklad

Chci najít pozemek s názvem Rusty Anchor Restaurant.
Do vyhledávacího pole jsem zadala  Rusty a zde je výsledek




Kapitola 4

Vyhledání obrázkových souborů pro změnu
V levém sloupci vyberte pozemek, jehož obrázek chcete změnit.


 V pravé části klikněte na záložku FILES.


Mezi zobrazenými soubory vyhledejte ve sloupci TYPE položky
s označením IMAGE.
Jejich počet se bude měnit v závislosti na postavém domě.
Kliknutím na každý jeden IMAGE uvidíte originální náhledové obrázky ze hry.
Tyto budeme postupně měnit.
 


Kapitola 5

Co je co

Kliknete-li na první a druhý BluePrint Image (BPI)
uvidíte, že se jedná o stejný náhledový obrázek.


 Je to obrázek, který se zobrazuje jednak při vyhledávání v Knihovně a v Komunitě,


jednak i při otevření karty obsahující informace o pozemku.


Kliknete-li na třetí a všechny další položky označené BluePrint Image (BPI), zobrazí se další náhledové obrázky z karty obsahující informace o pozemku.
Obvykle zachycují pohled na jednotlivá patra stavby a pohled na pozemek jako celek.


Shrnutí
Jestliže máme v tomto případě k dispozici sedm náhledových obrázků, budeme ve skutečnosti potřebovat jenom šest vlastních obrázků, neboť
budeme měnit

První  obrázek BluePrint Image
a
obrázky 3 a následující, v tomto případě 3, 4, 5, 6, 7 BluePrint Image

Poznámka
Počet BluePrint Image se bude odvíjet od typu stavby, neboť náhledové obrázky zachycují pohled na jednotlivá patra a pohled na celek.

Kapitola 6

Výměna obrázků

I.
Výměna základního náhledového obrázku pozemku.

1. 
Klikněte pravým myšítkem (tlačítkem myši)  na první položku BluePrint Image a vyberte volbu Replace



2.
Zobrazí se okno s náhledovým obrázkem pozemku o velikosti 300x200.



3.
Přepněte na velikost obrázku 591x394 klikněte na tlačítko Replace



 Vyhledejte v počítači vlastní obrázek, nejlépe o velikosti 591x394,  připravený pro výměnu a nahrajte ho.



 Lze použít i větší obrázek, včetně originálního obrázku ze hry. Počítejte však s tím, že program obrázek ořízne dle potřeby, takže v záběru nemusí být vše, co potřebujete.
Je třeba zkoušet a obrázek podle situace patřičně přizpůsobit.
Použijete-li obrázek menší, program ho roztáhne, tudíž se zdeformuje.

 Typ
 Nechce-li se vám upravovat s velikostí obrázku, prostě ho napřed vyzkoušejte a nebude-li nahraný obrázek vyhovovat, místo tlačítka Apply stiskněte Close, čímž bude k dispozici opět původní obrázek ze hry.

 4.
Jste-li spokojeni, přepněte na velikost obrázku 300x200.
Jedná se čistě jen o vizuelní kontrolu.




Máte-li hotovo a nechcete-li již provádět žádně změny, klikněte v pravém dolním rohu na tlačítko
Apply okno zavřete tlačítkem Close.

Na hlavní stránce nyní uvidíte v náhledu vlastní nahraný obrázek



 5. 
Kliknete - li na druhý BluePrint Image, uvidíte, že program si automaticky natáhl váš obrázek, změny tedy není třeba.



II.
Výměna ostatních náhledových obrázkú

1.
Klikněte pravým myšítkem (tlačítkem myši)  na položku 3 BluePrint Image a vyberte volbu
Replace

 2. 
Zobrazí se okno s náhledovým obrázkem pozemku o velikosti 591x394.
Klikněte na tlačítko Replace 



 3. 
Vyhledejte vlastní obrázek, nejlépe 591x394, připravený pro výměnu a nahrajte ho.

Lze použít i větší obrázek, včetně originálního obrázku ze hry. Počítejte však s tím, že program obrázek ořízne dle potřeby, takže v záběru nemusí být vše, co potřebujete.
Je třeba zkoušet a obrázek podle situace patřičně přizpůsobit.
Použijete-li obrázek menší, program ho roztáhne, tudíž se zdeformuje.


 Typ
 Nechce-li se vám upravovat s velikostí obrázku, prostě ho napřed vyzkoušejte a nebude-li nahraný obrázek vyhovovat, místo tlačítka Apply stiskněte Close, čímž bude k dispozici opět původní obrázek ze hry.



4.
Máte-li hotovo a nechcete-li již provádět žádně změny, klikněte v pravém dolním rohu na tlačítko
Apply a okno zavřete tlačítkem Close.



V hlavním okně nyní opět vidíte nově nahraný obrázek.

6.

Stejným způsobem vyměňte zbývající obrázky. 

 7. 

Zkontrolujte jednotlivé nahrané obrázky ve hře na kartě pozemku, neboť skutečný rozsah oříznutí obrázků uvidíte až zde.

Pokud jste s některým obrázkem nespokojeni, proveďte jeho výměnu nahráním nového obrázku.
*****

Zde vidíte kartu pozemku s vyměněnými náhledovými obrázky



 Zde vidíte kartu pozemku s původními obrázky.


 

Komentáře

  1. Ahoj, omlouvám se že to píšu sem vím, že to sem asi nepatří, ale nevím kam jinam to napsat :-). Mám ve hře stažené downloady a vše fungovalo v pořádku, ale poslední týden, kdykoli chci v režimu stavby postavt nějakou stolní lampu (staženou) hra mi začne hlásit, že volání skriptu selhalo a přitom všechny ostatní věci fungují. Chci se proto zeptat, jestli nevíte co s tím. Nevím jestli to jde nějak "opravit" nebo musím všechny downloady s lampami odstranit. Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, já si myslím, že to půjde opravit podobně jak v tomto článku:
      https://arsepo4.blogspot.cz/2016/07/jak-opravit-zidle-stoly-pro-restaurace.html

      Dívala jsem na web Sims Studia, ale zatím tam žádnou opravu nevidím.
      Abys návod na opravu na jejich webu viděl(a) je třeba být zaregistrován.

      Jinak bych taky se snažila být tebou, lampu si stáhnout znovu opravenou u autora lampy. Přece nebudeš dělat práci za něj :))

      Vymazat

Okomentovat