Vlastní kouzla

Hráč r3m vytvořil kouzlo pro stvoření upíra a kouzlo pro ovládání počasí. 



K fungování kouzel potřebujete
  • herní balíček The Sims 4 - Říše kouzel
  • mod The Spellbook Injector 
⥥⥥
pro kouzlo stvoření upíra i 

herní balíček The Sims 4 - Upíři

⥥⥥
pro kouzlo pro ovládání počasí i

herní rozšíření The Sims 4 - Roční období


Jak na to


1. stáhnutí modu The Spellbook Injector

r3m_spellbook_injector.7z


2. instalace modu

rozbalit soubor .7z

Jak rozbalit soubor čtěte  ⇛ zde

Po otevření vložte do složky Mods tři níže uvedené soubory
.package
.ts4script
_test.package


Cesta ke složce

...Dokumenty\Electronic Arts\The Sims 4\Mods

Doporučení

Založte ve složce Mods složku s názvem např. Vlastní kouzla a do ní vložte výše uvedené tři soubory. V případě potřeby soubory příště rychleji najdete.

Důležité 

Tento mod však nesmíte vložit do více jak jedné vnořené složky. Tedy ve složce Mods lze vytvořit pro tento mod jen jednu podsložku. 

Soubor _test.package slouží jen k otestování toho, že jste mod správně nainstalovali. Tudíž ho po kontrole správnosti instalace ze složky Mods, případně podsložky Vlastní kouzla, odstraňte.


Jak provést kontrolu

Pokud dodržíte výše uvedené, není nezbytné mod kontrolovat. Chcete-li si být ale jisti, postupujte následovně:
 Navštivte se svým kouzelníkem Kouzelnou říši a požádejte mudrce pro praktickou magii o lekci z praktické magie. Pokud už umíte všechna kouzla z praktické magie, naučí vás rovnou kouzlo DEBUG:Test.

Kouzlo se objeví v knize kouzel v kategorii pro praktickou magii.


 Kouzlo DEBUG:Test lze získat i hledáním knihy kouzel v knihovně v Kouzelné říši,
 

nebo ho koupit v Kouzelnické uličce.

V případě, že mod správně funguje, odstraňte ze složky Mods soubor _test.package.

⟺⟺

Vlastní kouzla


VAMPIRIFY a De-Vampirify

(kouzlo stvoření upíra - umožní změnit Simíka na upíra
a umožní i změnit upíra na Simíka)

Stáhněte soubor

r3m_spells_vampire.7z

Rozbalte a soubor .package vložte do složky Mods.

Kouzlo patří do nezkrocené magie.

Naučit se ho může jen kouzelník na úrovni mistra, který dosáhl v dovednosti Upíří tradice 13. úrovně a to prostřednictvím nové interakce "Odhalit skrytou kapitolu" v knize "Úplné upíří kompendium".


⟱⟱
Upíří tradice

Vůči tomuto kouzlu jsou imunní mořské panny a mimozemšťané, takže v jejich případě kouzlo selže. 
Kouzlo nelze použít na jiného kouzelníka.

Jakmile se ho kouzelník naučí, bude o tom informován a kouzlo se objeví v Knize kouzel v kategorii kouzel z nezkrocené magie.


Použití kouzla

Klikněte na vybraného Simíka

Interakce  Vampirify bude zašedlá, pokud je váš vybraný cíl upír. Bude ale aktivní interakce De-Vampirify.


Jestliže je interakce Vampirify aktivní, může zkusit své štěstí a změnit vybraný cíl na upíra.


Jestliže jste byli při přeměně úspěšní, bude interakce Vampirify opět zašedlá, ale při najetí myší se zobrazí text, že se daný Simík právě mění v upíra.


V případě, že změníte Simíka kouzlem na upíra, v záložce vtahů bude označen jako potomstvo.



Výsledek kouzla

Normální kouzelnický náboj - zahájí  se transformace v upíra, jako by byl pokousán upírem - trvá 36 hodin.

Podle nabití kouzelnického náboje - nabití/přehnané nabití/nebezpečné nabití - se bude měnit čas délky transformace 24/12/0 hodin.

Selhání - kouzlo selže a kouzelník na 8 hodin ztratí chuť k jídlu a bude mu nevolno.

Selhání mimozemské - kouzelník zjistí, že cílem je mimozemšťan.

Selhání mořské panny - kouzelník zjistí, že cílem je mořská panna.

Pod vlivem kletby promíchaná kouzla - kouzelník sešle na vybraného Simíka náhodné kouzlo.


De-Vampirify

(vyléčení z upírství)

Úspěch - vybraný upír se stává člověkem. Kouzelník obdrží náladovku sebevědomý +2 za vyléčení 
                upíra. Kouzlo si  však vybere vysokou daň na vztahu.

Selhání - kouzelník bude pokousán a na určitou dobu vyřazen z provozu.

Více informací na stránce autora ⥤ r3m

⟺⟺

CLIMATIO

(kouzlo pro ovládání počasí)

Stáhněte soubor

r3m_spells_weather.7z

Rozbalte a soubor .package vložte do složky Mods.
Toto kouzlo poskytuje kouzelníkům kontrolu nad ročními obdobími, počasím a předpovědí počasí.

Kouzlo patří do kategorie praktické magie.

Kouzlo se může naučit kouzelník na úrovni neofyta
  • požádáním mudrce pro praktickou magii o lekci z praktické magie (ihned ho naučí jen za předpokladu, že už všechna kouzla z praktické magie kouzelník zná. Jinak je to nahodilé)
  • vítězstvím v duelu (nahodilé) 
  • procvičováním praktické magie (nahodilé) 
  • přečtením knihy "Tome of Climatio" (lze ji koupit v Kouzelnické uličce).

Jakmile se ho kouzelník naučí, bude o tom informován a kouzlo se objeví v Knize kouzel v kategorii kouzel z praktické magie.



Použití kouzla

Možnosti ovládání počasí jsou stejné jako u zařízení pro ovládání počasí, ale jejich dostupnost závisí na kouzelnické úrovni.

Klikněte na kouzelníka a ze záložky Magie vyberte Kouzla... a následně klikněte na Climatio...

 
K dispozici budou na výběr interakce


Přejít do dalšího ročního období...

umí kouzelník na úrovni Virtuos


Změnit stávající počasí...

umí kouzelník na úrovni Adept


Změnit předpovědi počasí...
 (u mne je ve hře léto, takže letní předpovědi počasí)

umí kouzelník na úrovni Neofyt.




Použití kouzla má negativní dopad na svátky ve hře, stejně jako zařízení pro ovládání počasí.

Jakmile vyberete možnost, kouzelník vyjde ven, sešle kouzlo, které v závislosti na kouzelnickém náboji a kouzelnických výhodách buď vyjde nebo selže.

Aktivní výhody Mistr kouzel a Praktická praktičnost výrazně snižují možnost neúspěchu.

Jestliže je kouzelník pod vlivem kletby promíchaných kouzel, může se stát, že provede změnu dle sebe a nikoli na základě vašeho výběru. V tomto případě je i malá šance, že se kouzelník naučí nové kouzlo.

⟺⟺

  Užitečné odkazy
 
Odkaz níže zpřístupní všechny články tohoto blogu týkající se herního balíčku The Sims 4 Říše kouzel.
 

Komentáře