Ambrózie

Aktualizace hry ze dne 1. 10. 2014 přinesla do hry nový recept pro dovednost 
Gurmánské vaření - Ambrózii.



A nejedná se o recept ledajaký.

Pozře-li Ambrózii duch, vrátí ho zpět k životu a stane se z něj opět Simík.

Pozře-li Ambrózii Simík, omládne. Vrátí se zpět na začátek své aktuální životní etapy.



Dovednosti potřebné pro získání Ambrózie



Jak na to


Ingredience potřebné k přípravě pokrmu

Ryba Skalára
Květina smrti
Lektvar Mládí


Rybu lze chytit ve Vrbové zátoce.



Květina smrti



Jak získat Květinu smrti, čtěte ◄ zde ►


Lektvar Mládí

koupíte v obchodu s odměnami za 750 bodů.



Příprava Ambrozie


Klikněte na lednici a vyberte volbu 
Uvařit gurmánské jídlo.




Z tabulky vyberte recept Ambrózie.



Účinek na Simíka

Zelená označuje délku již prožité životní etapy Simíka před požitím Ambrózie.


Siminka si právě dopřává Ambrózii


Životní etapa Siminky se vynulovala a je na začátku.


A jako bonus je tu náladovka Plná života.



Účinek na ducha





Užitečné odkazy

 Oživení mazlíčků pomocí ambrózie 


Komentáře

  1. Prosím pomoc zkoušela jsem tento návod a pořád nic :-( Můj duch neobživl zkoušela jsem to 2x objevilo se tam ''vzkřísit'' a pak to zase zmizelo :-( Nevíte co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, co se Ti kde objevuje nebo ne. Pouze stačí, když duch Ambrózii sní a obživne. Viz. video na konci článku.

      Vymazat
    2. Ani mne sa nedá oživiť simík :/

      Vymazat
    3. Oprav si hru: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  2. Za jak dlouho se Ambrozie zkazí (zdali se vůbec zkazí)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vyzkoušej. U jídla či nápojů se po najetí na ně ukáže, jak dlouho vydrží.

      Vymazat
  3. Mam problem, prechazel jsem z etapy "mlady dospely" na "dospely" a pote jsem zfoukl svicky a najednou jsem zesedivel a "senior". Existuje zpusob jak tento krok vratit nebo to uz jde pouze cheatem ci jak popisujete vyse? Dik za odpoved.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejrychlejší je omladit ho v CASu, viz tento návod: Kompletní úprava Simíka v CASu
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/testovaci-cheaty.html

      Vymazat
  4. Takze jeste jednou :) Mam aspiraci "Autor bestselleru" a prvni ukol Neligvisty, tedy napsat dve knihy jsem splnil. Jako druhy ukol mam v knihovne precist jednu knihu a nejak se mi to vubec nedari splnit. Normalne prijdu do mesta do knihovny, klik na knihovnu (nebo knihu), jak je to psane v ukolu, dam cist, frajer precte a ukol se ne a ne splnit. Potom hledam na netu, kde by mohla byt chyba a ejhle, vsude pisou o jakemsi "spisovatelskem bloku". Jenomze takovou moznost ve hre nemam. Myslite, ze to bude jenom chyba ve hre a nakonec se precijen splni spisovatelsky blok i kdyz ho nemam v nabidce nebo to maji ve hre jinak muzi a jinak zeny? Diky za odpoved :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O spisovatelském bloku si můžeš přečíst zde
      http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Psani-td5716532.html

      Jinak já mám úkoly pro Nelingvistu -
      1) napsat 2 knihy
      2) psát jednu hodinu v inspirované náladě

      Původní úkoly, než byly změněny jednou z aktualizací, byly pro Nelingvistu
      1) napsat 2 knihy
      2) překonat spisovatelský blok.

      Není mi tedy jasné, kde jsi vzal úkol, že máš přečíst knihu v knihovně...

      Vymazat
    2. Jeste jsem dohledal, ze by to mohl byt bug, takze oprava nejspis nejkou aktualzaci..

      Vymazat
    3. Nebo jestli vis o nejake jine oprave?

      Vymazat
    4. Již jsem Ti odpovídala o kousek výše.

      Vymazat
  5. Dobrý den všechny podmínky mám splněné ale když dám vařit Ambrozii v možnostech nemám...co s tím?

    OdpovědětVymazat
  6. Ryba Skalára, květina smrti, lektvar mládí musí být v simikově inventáři. Pokud je ryba v lednici, tak to nefunguje.

    Může to např. blokovat nějaký mod, pokud se používají ve hře.

    Případně lze hru opravit nebo obnovit. http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

    Jinak nejrychlejší je omladit simíka v CASu, viz tento návod: Kompletní úprava Simíka v CASu
    http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/testovaci-cheaty.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem veľmi. Oživil som svojho Simíka:) Návod skvelý. Aj stránka ;) Určite poviem aj známym čo hrajú TS4 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za pochvalu. Jsme rády, že náš blog je užitečný :)

      Vymazat
  8. A co duchove mazlicku? pujde ozivit ambrozii duch psa?

    OdpovědětVymazat
  9. Na Jakou Návnadu se dá chytit Skalára ? Pořád mi nejde ji ulovit

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic speciálního, vyzkoušej vše, co jde:

      - jiné ryby
      - ovoce
      - zeleninu
      - houby
      - rostliny
      - žáby

      Nejvíce Skalár jsem ulovila v řece ve městě Vrbová zátoka.

      Vymazat
  10. co mám dělat když chci oživit simíka co je nyní duch?už za živa byl člen domácnosti a tak nevím zda bude moct být nějakým způsobem hratelný abych ho mohla přimět sníst ambrozii.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli ti nefunguje návod z videa. Zkus ho oživit buď pomocí cheatu: https://arsepo4.blogspot.com/2018/04/cheaty-pro-zmenu-simiku-na-duchy.html

      Nebo pomocí MCCC: https://arsepo4.blogspot.com/2018/02/mccc-oziveni-omlazeni-simika.html

      Vymazat
  11. Mám problém potřebuji oživit simíka, VŠECHNY PŘÍSADY MÁM ale nevím kde je duch mého simíka:I
    Když kliknu na ambrozii, Nemohla by tam být náhodou interakce která by přivolala simíka dotyčného simíka??
    A nebo jak můžu udělat z mrtvého simíka ducha,když nemám jeho urnu? Ještě se mrknu do inventáře domácnosti jestli není náhodou tam...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Víš, co já kvůli těmhle problémům raději používám mod MCCC. Nemám trpělivost pořád něco ve hře hledat. Mrkni na tenhle návod: https://arsepo4.blogspot.com/2018/02/mccc-oziveni-omlazeni-simika.html

      Vymazat
  12. tak to nemusím vařit ambrózii, když samotný lektvar mládí musím koupit v obchodě s odměnami... já ho tam mám za 1500 a ten vypije Simík a je to to samé... nemusím se tam srát s úrovní ve vaření, zahradničení a rybaření....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, ale lidi se rádi s hrou serou, prostě je to baví :D Já omlazuji simíky pomocí MCCC: https://arsepo4.blogspot.com/2018/02/mccc-oziveni-omlazeni-simika.html

      Vymazat

Okomentovat