čtvrtek 2. října 2014

Ambrózie

Aktualizace hry ze dne 1. 10. 2014 přinesla do hry nový recept pro dovednost 
Gurmánské vaření - Ambrózii.



A nejedná se o recept ledajaký.

Pozře-li Ambrózii duch, vrátí ho zpět k životu a stane se z něj opět Simík.

Pozře-li Ambrózii Simík, omládne. Vrátí se zpět na začátek své aktuální životní etapy.



Dovednosti potřebné pro získání Ambrózie



Jak na to


Ingredience potřebné k přípravě pokrmu

Ryba Skalára
Květina smrti
Lektvar Mládí


Rybu lze chytit ve Vrbové zátoce.



Květina smrti



Jak získat Květinu smrti, čtěte ◄ zde ►


Lektvar Mládí

koupíte v obchodu s odměnami za 750 bodů.



Příprava Ambrozie


Klikněte na lednici a vyberte volbu 
Uvařit gurmánské jídlo.




Z tabulky vyberte recept Ambrózie.



Účinek na Simíka

Zelená označuje délku již prožité životní etapy Simíka před požitím Ambrózie.


Siminka si právě dopřává Ambrózii


Životní etapa Siminky se vynulovala a je na začátku.


A jako bonus je tu náladovka Plná života.



Účinek na ducha




17 komentářů:

  1. Prosím pomoc zkoušela jsem tento návod a pořád nic :-( Můj duch neobživl zkoušela jsem to 2x objevilo se tam ''vzkřísit'' a pak to zase zmizelo :-( Nevíte co s tím?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, co se Ti kde objevuje nebo ne. Pouze stačí, když duch Ambrózii sní a obživne. Viz. video na konci článku.

      Vymazat
    2. Ani mne sa nedá oživiť simík :/

      Vymazat
    3. Oprav si hru: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

      Vymazat
  2. Za jak dlouho se Ambrozie zkazí (zdali se vůbec zkazí)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to vyzkoušej. U jídla či nápojů se po najetí na ně ukáže, jak dlouho vydrží.

      Vymazat
  3. Mam problem, prechazel jsem z etapy "mlady dospely" na "dospely" a pote jsem zfoukl svicky a najednou jsem zesedivel a "senior". Existuje zpusob jak tento krok vratit nebo to uz jde pouze cheatem ci jak popisujete vyse? Dik za odpoved.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejrychlejší je omladit ho v CASu, viz tento návod: Kompletní úprava Simíka v CASu
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/testovaci-cheaty.html

      Vymazat
  4. Takze jeste jednou :) Mam aspiraci "Autor bestselleru" a prvni ukol Neligvisty, tedy napsat dve knihy jsem splnil. Jako druhy ukol mam v knihovne precist jednu knihu a nejak se mi to vubec nedari splnit. Normalne prijdu do mesta do knihovny, klik na knihovnu (nebo knihu), jak je to psane v ukolu, dam cist, frajer precte a ukol se ne a ne splnit. Potom hledam na netu, kde by mohla byt chyba a ejhle, vsude pisou o jakemsi "spisovatelskem bloku". Jenomze takovou moznost ve hre nemam. Myslite, ze to bude jenom chyba ve hre a nakonec se precijen splni spisovatelsky blok i kdyz ho nemam v nabidce nebo to maji ve hre jinak muzi a jinak zeny? Diky za odpoved :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O spisovatelském bloku si můžeš přečíst zde
      http://arsepo-forum.1055779.n5.nabble.com/Psani-td5716532.html

      Jinak já mám úkoly pro Nelingvistu -
      1) napsat 2 knihy
      2) psát jednu hodinu v inspirované náladě

      Původní úkoly, než byly změněny jednou z aktualizací, byly pro Nelingvistu
      1) napsat 2 knihy
      2) překonat spisovatelský blok.

      Není mi tedy jasné, kde jsi vzal úkol, že máš přečíst knihu v knihovně...

      Vymazat
    2. Jeste jsem dohledal, ze by to mohl byt bug, takze oprava nejspis nejkou aktualzaci..

      Vymazat
    3. Nebo jestli vis o nejake jine oprave?

      Vymazat
    4. Již jsem Ti odpovídala o kousek výše.

      Vymazat
  5. Dobrý den všechny podmínky mám splněné ale když dám vařit Ambrozii v možnostech nemám...co s tím?

    OdpovědětVymazat
  6. Ryba Skalára, květina smrti, lektvar mládí musí být v simikově inventáři. Pokud je ryba v lednici, tak to nefunguje.

    Může to např. blokovat nějaký mod, pokud se používají ve hře.

    Případně lze hru opravit nebo obnovit. http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html

    Jinak nejrychlejší je omladit simíka v CASu, viz tento návod: Kompletní úprava Simíka v CASu
    http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/testovaci-cheaty.html

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem veľmi. Oživil som svojho Simíka:) Návod skvelý. Aj stránka ;) Určite poviem aj známym čo hrajú TS4 :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za pochvalu. Jsme rády, že náš blog je užitečný :)

      Vymazat