Aktualizace 1.2.16.10

Aktualizace ze dne 4. 11. 2014



Před spuštěním aktualizace

Odstraňte všechny mody ze složky Mods. Stačí je přesunout na plochu a po aktualizaci je vrátit zpět.


Návod, jak nastavit Origin pro automatické aktualizace, najdete
 

Novinky



V CASu

- nově plavky

 

Oprava chyb a problémů

 

Stabilita a výkon 
  • Objevili a opravili jsme několik problémů s výkonem a nadále pokračujeme v celkovém ladění výkonu.
  • Opravili jsme problém, který mohl vést k tomu, že hráči nemohli umísťovat místnosti z Galerie v případě, že obsahovaly objekt vložený v jiném objektu.
  • Opravili jsme problém, který mohl bránit v načtení starší uložené pozice, pokud jste použili aktualizovanou verzi hry.
  • Někdy hra spadne z naprosto logických důvodů a jindy zase...
    • Opravili jsme problém, který způsoboval, že se někteří členové domácnosti sami vymazali. Stávalo se to pouze v případě, kdy se domácnost o více než jednom členovi na začátku nastěhovala na pozemek Hrnčířovo bydlo. Když jeden z členů této domácnosti následně navštívil Zlostný krb nebo Říční růži, mohlo se stát, že po návratu domů našel svou domácnost opuštěnou. Do Hrnčířova bydla jsme pozvali profesionální exorcisty, díky kterým je tento pozemek nyní bezpečný.
  • A když už tu mluvíme o pozemcích... na Mokrém vršku se nacházela skříňka a sporák, kvůli kterým byla hra nestabilní. Takže jsme se jim podívali na zoubek.
  • Opravili jsme zamrzání hry, které mohlo nastat, když jste se pokusili nastěhovat se k Simíkovi bez domova a následně si to rozmysleli (asi jste si uvědomili, že je to možná bezdomovec).
    • Ale to už neplatí! Teď se můžete rozhodnout sdílet domácnost s jakýmkoliv Simíkem, i v případě, že nikde nebydlí. Navíc ani nemusíte bydlet v jeho neexistujícím domě! Můžete se klidně společně nastěhovat do domu vašeho Simíka nebo si vybrat dům úplně nový.

Ladění a Grafika

  • Opraven problém, který způsoboval zmizení dřezu v případě, že byl zasazený v kuchyňské lince, kterou hráč někam přesunul.
  • V režimu stavba teď můžete hledat i slovo „TV“, protože jak se ukázalo, „televize“ je na psaní moc dlouhá.
  • Opraven problém, který vznikal při vytváření nových Simíků ze starší nasdílené domácnosti. Noví Simíci v tomto případ přepsali původní domácnost.
  • Opraven problém, který způsoboval, že Simíci odmítali uklidit knížky v případě, že byla tato akce zahájena pomocí knihovny. Vypadá to, že Simíci jsou raději, když se jim to řekne přímo. Moc se jim nelíbí, když na ně knihovna šeptá: „Hele, mám knihy po celém domě.“
  • Opraven problém, který způsoboval, že starší Siminky občas zapomněly, že mají dvě nohy a místo toho poskakovaly jen po jedné. Náprava byla snadná: „Vážená paní, víte, že máte dvě nohy?“
  • Opraven problém, který mohl nastat během prohazování modelů uren a náhrobních kamenů. Občas se stalo, že urna / náhrobní kámen zapomněly, co jsou vlastně zač, a přestaly správně fungovat.
    • Proč vlastně píšeme „mohl nastat“? Ukázalo se, že ne všechny chyby postihují všechny hráče. Často to bývá způsobeno tím, jak složité věci v herním kódu probíhají. V tomto konkrétním případě bylo nutné danou činnost provést opravdu hodněkrát za sebou, aby se problém alespoň jednou projevil a my ho mohli začít řešit.
  • Opraven problém, který způsoboval, že se Simíci občas rozhodli pokleknout (například u jídelního stolu). Objasnili jsme jim, že je to společensky nepřijatelné.
  • Děti již nebudou levitovat, když se budou snažit sfouknout svíčky na dortu, který leží na kuchyňské lince. Abychom situaci uvedli na pravou míru: nikdo ve skutečnosti nevěřil, že děti levitují. Ty, kteří je údajně „viděli“, se nám již nepodařilo nikde zastihnout...
  • Opraven problém, který způsoboval, že duchové před posednutím grilu gril nejprve otevřeli, prozkoumali, co v něm je, potom ho opět zavřeli a nakonec do něj skočili.  Dali jsme duchům vědět, že do obsahu grilu jim vůbec nic není a že jim nikdo nebude mít za zlé, pokud gril posednou rovnou, aniž by kolem toho dělali tolik povyku pro nic.
  • Opraven problém, který způsoboval, že když se několik Simíků pustilo do hry na mořskou příšeru, stáli na stejném místě.
    • Někdo nahlásil, že tato chyba způsobuje, že Simíci pak skutečně vypadají jako mořská příšera... proto jsme chvíli diskutovali o tom, jestli tato chyba nemá nějaký hlubší význam.  Neovládala tyto Simíky nějaká opravdová mořská příšera?  Můžete jim v takovém chování zabránit?  A máme na to vůbec právo?  Zatímco v produkci debatovali o psychologických otázkách, plánovali jednání a rozjímali nad společenskými dopady takového rozhodnutí, programátoři chybu opravili. Takže takhle to dopadlo... naši Simíci už nikdy nezakusí, jaké je to být opravdovou mořskou příšerou.

Režim stavba
 
  • Jednoduše řečeno: opravili jsme chybu, která způsobovala, že automaticky umístěné pracovní desky přestaly fungovat poté, co se jejich okolí změnilo.
  • O něco složitěji řečeno: pokud jste umístili pracovní desku kolmo ke stěně, následně naproti ní umístili druhou, poté postavili třetí naproti druhé ve snaze vytvořit roh pomocí funkce automatických rohů, potom vymazali zeď a následně se opět pokusili vytvořit rohový díl, pak vytvořené rohové díly nefungovaly správně.  Tak tohle jsme tedy opravili.
  • Opraven problém, který mohl způsobit, že tlačítka Zpět a Znovu přestala fungovat, pokud akce Zpět zrušila základy.
  • Opraven problém, který vznikal při smazání předmětu, ve kterém byly vloženy jiné předměty. Pokud jste ke smazání použili palici a následně jste akci vrátili zpět, vložený předmět chyběl (pokud jste tedy například smazali stolek s vázou a rozhodli jste se akci vrátit, znovu by se objevil pouze stolek bez vázy).
  • Opraven problém s „rychloklikem“. Stačilo smazat patro, opustit režim stavba a Simíci se nám najednou vznášeli!  Tadá!
  • Opravena chyba v uživatelském rozhraní, při které docházelo k poblikávání tlačítka pro odstranění stropů, když jste na něj najeli myší.
  • Opravena chyba v uživatelském rozhraní, při které docházelo k tomu, že se katalog režimu stavba správně neotevřel při přepínání mezi režimy stavba a život.
    • Mimochodem: pokud se vám zdá, že některá slova v simštině se jen obtížně vyslovují, zkuste se nejdřív trochu rozcvičit a řekněte: „Popocatépetl nejpopocatépetlovatější.“
 


Komentáře