Aktualizace: 13.1.15 – verze 1,3.32,1010

Aktualizace ze dne 13.1.2015



Stabilita a výkon

•Opravili jsme problém, který způsoboval, že naši hráči nemohli načíst svoji domácnost po instalaci aktualizace 12/16 a místo toho byli vráceni zpět na mapu sousedství. Komunita byla velmi užitečná při identifikaci tohoto problému (poskytovala zpětnou vazbu a soubory uložených pozic), děkujeme!

•Opravili jsme problém, kdy hra přestávala reagovat při načítání, pokud měl hráč velké množství domácností, pokojů a bytů v seznamu Moje knihovna.


Ladění

•Úrovně plodnosti Simů nedávno dosáhly maximální hodnoty všech dob a dvojčata se objevovala všude kolem! Naši specialisté prozkoumali problém a zařídili opravu přebytku dětí. Simové již nebudou zjišťovat, že mají dvojčata (nebo trojčata) v nadměrném počtu.

•Opravili jsme problém, který bránil kariérnímu postupu ve správném sledování zlepšování schopností Sima za svými kariérními cíli.

•Cvičení na posilovacích strojích se již nebude počítat do denního cíle hraní šachů pro kariéru astronauta.

•Opravili jsme problém, který byl výsledkem následující shody okolností: řekněme, že jste měli Sima, budeme mu říkat Joe, a ten žil v domácnosti, řekněme Smithovi a vy jste nahráli Joea, také známého jako Joe Smith, do Galerie a pak jste se rozhodli přidat Joea do domácnosti Jonesových stažením z Galerie. Vytvořili jste tak Joea Jonese a pak jste upravili Joea Jonese v nástroji Vytvořit Sima, přičemž by došlo i k úpravě Joe Smithe.

•Vylepšení „Potřebuji pauzu“ již nepotřebuje přestávku a správně zobrazuje své informace v bublinové nápovědě.

•Zest Johnny bude od nynějška známý jako... Johnny Zest!

•Opravili jsme problém, který mohl vést ke „špatným věcem“, když jste se pokoušeli sloučit Sima z galerie s domácností, která již obsahovala kopii daného Sima.

•Opravili jsme problém, který mohl vést ke „špatným věcem“, když jste se pokoušeli sloučit domácnost z galerie s domácností, která již obsahovala kopii dané domácnosti.

•Nepodařilo se nám však opravit opakující se podstatu některých našich poznámek o verzi.

•Venue Wall Speaker: Spooky se vrátil do katalogu, poté co strávil trochu času na „druhé straně“ aby se znovu zahalil tajemstvím..

•Byty vložené z galerie, které používaly cheat pohybu s objekty již neodstraňují své „náladové“ objekty, pokud dojde k umístění tohoto bytu.

•Místo Národní park je nyní vyladěno pro své prostředí… takže Simové, kteří se objeví budou vědět, že mohou odejít a nemusí se okolo donekonečna bezcílně toulat bez jakéhokoliv účelu, směru nebo požadavku (mohli alespoň poslouchat hudbu…).

•Byl opraven problém, který bránil uživateli v nahrávání více místností do galerie, pokud byly pokoje nahrávány po sobě.

Uživatelské rozhraní / text

•Opraven problém se zaostřením rozhraní, když pole s nápovědou kapátka bránilo kapátku ve správné funkci.

•Opraven problém, ke kterému docházelo při otevření modálního okna v horní části otevřené sady inventáře, který způsoboval, že se sada chybně zobrazila.
◦Modální okno představuje kus UI, který vyžaduje zadání, než se může hráč vrátit ke běžné hře.
UI představuje zkratku pro uživatelské rozhraní. Uživatel představuje jiný název hráče, osobu, pro kterou je software určen. Software na rozdíl od hardwaru, představuje sadu pokynů, které říkají počítači, aby provedl konkrétní operace.

•Text se již nebude překrývat v nabídce telefonu, pokud je textový řetězec příliš dlouhý.

•Znovu můžete přidávat popis do svých pokojů a bytů, které jste nahráli do galerie a nemusíte používat pole komentářů... což bylo opravdu geniální!

•Již vám nebude dvakrát oznamováno, že si můžete vybrat rodinnou dovolenou, pokud je k dispozici více než jeden oprávněný Sim.
 

Zdroj: EA

Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Přečti si toto...
      http://arsepo4.blogspot.cz/2014/09/aktualizace.html

      Vymazat
  2. Moni? Chcela by som spravit nieco ako to hura do skoli. Ako a v com to mam robit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Umíš programovat? My ne, takže ani nevíme v jakém programu a jak mody tvořit.

      Ani já a ani Moni neumíme programovat. Netušíme v čem se mody tvoří.

      Vymazat

Okomentovat