Aktualizace ze dne 26. 3. 2015
Novinky v režimu stavba
Sklepy
Chcete-li se dozvědět, jak postavit sklepy, klikněte na obrázek.
Přesunout pozemek a dům, zvednout a otočit celý pozemek.
Chcete-li se dozvědět více, klikněte na obrázek.
Z Galerie lze nyní stahovat i pozemky, které jsou větší než stávající pozemek, a oříznout je, aby se vešly.
Novinky ve hře
- Tak například malování podle předlohy, které je možné provádět na vylepšeném malířském stojanu. Můžete malovat portréty, krajinky a cokoliv jiného, co vás napadne.
- Přidali jsme poznámkový blok,
který najdete v nabídce telefonu (dostanete se do něj pomocí maličkého
tlačítka na začátku nabídky).
- Vaši Simíci teď mohou při zahradničení a rybaření objevit něco nového (například recepty pro roubování nebo návnady na ryby). Tyto objevy najdete zaznamenané v poznámkovém bloku.
- Vaši Simíci se teď budou sami seznamovat a budovat si vztahy se svými kolegy a spolužáky.
- Přizpůsobili jsme tomu také činnosti, které mohou Simíci ve škole a v práci vykonávat.
- Simíci ovládaní počítačem teď mají práci!
- Vylepšili jsme interakci „Zeptat se na práci“. Teď poskytuje informace o práci Simíků, se kterými se setkáte.
- Informace, které tímto způsobem zjistíte, si můžete prohlédnout na panelu vztahů. Podržíte-li kurzor nad obrázkem Simíka, zobrazí se vám informace o jeho kariéře a rozvrhu. Pokud je zaměstnaný v podniku (například jako barman), dozvíte se také, kde pracuje.
- Chcete ještě víc?
- Když se v kariéře dostanete na samý vrchol, pořád budete mít prostor pro růst. Když budete podávat dobré výkony, můžete se těšit na další odměny a povýšení.
- Přepracovali jsme rozhraní pro cestování a výběr světů, kde chcete hrát. Vyzkoušet si ho můžete kliknutím na ikonu v levém horním rohu.
Nový obsah
- Přinášíme odměny z naší první výzvy! Nové účesy pro Siminky i Simíky. Najdete je v nástroji Vytvořit Simíka.
- Noví trpaslíci! Ano, máme tu nové trpaslíky.
- Pan Trpaslík Splasklík je připraven nakráčet si to k vám domů.
- A pokud se nebojíte... někde v katalogu se ukrývá i Strážce trpasličí galaxie.
Novinky v Galerii
- Na profilu hráče teď uvidíte, kdo vás sleduje.
- V Galerii se nově zobrazuje velikost souborů ke stažení
Výkon
Vývojový tým tvrdě pracuje na nejrůznějších herních systémech a snaží se vylepšit jejich výkon. Některé z těchto systémů jsou někde hluboko a občas ušetří nějakou tu milisekundu, zatímco jiné mají trochu větší vliv. Pokusím se moc nezabřednout to technického žargonu.
- Hra se teď rozhoduje rychleji.
- Optimalizovali jsme rozhodování o pozici těla – tedy místo, kde se hra rozhoduje o tom, jestli bude Simík stát, nebo se posadí.
- Vylepšili jsme také rozhodnutí o autonomii – Simíci se tedy rychleji rozmyslí, co chtějí dělat.
- Optimalizovali jsme předměty, které na sebe poutají pozornost hráčů.
- Provedli jsme optimalizaci množství paměti, které hra při běhu používá.
- oPaměť je důležitá pro myšlení, chování, ale také pro bezchybný běh programů.
- Vyřešili jsme výrazný pokles výkonu, který nastával při najetí kurzoru myši na bazén nebo jeho okraj.
- Vylepšen výkon v sekci Zobrazit obrázky ve vzpomínkovém rozhraní.
- Čekání na načítací obrazovce už by nemělo být tak zdlouhavé.
- Několik vizuálních vylepšení plného zobrazení rodokmenu.
- Vyřešeny potíže s výkonem, které nastávaly kvůli vytváření zbytečných jedinečných Simíků. Chyba byla v tom, že Simíci příliš dlouho zůstávali v kategorii „Nepoužívej mě“. Tuto kategorii jsme proto zmenšili, aby se tam tolik Simíků nevešlo.
- Zapracovali jsme na optimalizaci ukládání, což urychlí ukládání her a také cestování.
Chyby
Stavba (obecné)
- Pokud jste vedle sebe umístili dva bloky a pak mezi nimi postavili sloup nebo stěnu a následně stěnu nastavili jako průhlednou (čímž se sloup skryl) a poté jeden z bloků přesunuli, sloup, který mezi nimi byl postavený, zůstal neviditelný. A právě to jsme opravili.
- Schody postavené vedle dvojdveří (podélně) již nebudou negativně ovlivňovat jejich umístění.
- Opraven problém, který způsoboval, že stíny předmětů zůstávaly na místě i v případě, že byl objekt otočen.
- Opraven problém, který při vymazání světla a následném zrušení této akce způsobil, že světlo už nikdy nebylo možné rozsvítit.
- Skříňky umístěné diagonálně se nyní budou zobrazovat správně (bez mezery).
- Objekty umístěné na střeše již nebudou nahrazovat objekty v místnosti pod střechou.
- Opraven problém, který způsoboval zrušení změn provedených na převisech střech poté, co jste otočili dům pomocí nástroje pro přesunutí celého domu.
- Nyní můžete z neobytného pozemku vymazat poštovní schránku, nebo si jí pořídit z katalogu (pokud vám chybí).
- Vizuální nastavení stěn se nyní bude vzorně řídit vytvářením a mazáním bloků s otvorem uprostřed.
- Opravili jsme problém, který při postavení stěn poblíž okrajů bazénu způsoboval Simíkům obtíže s navigací. Nemohli tak použít předměty umístěné na stěnách (například zrcadla a obrazy).
- Při použití nástroje na přesun celého domu se nyní budou přesunovat schodiště i s bloky, na kterých jsou postavená.
- Opraven polohovací problém, který způsoboval, že se vlysy různých barev nesprávně překrývaly.
- Při nasdílení pozemků nebo místností s vytvořitelnými předměty (lektvary, výrobky z řezbářského ponku a podobně) nebo květinami v květináči už tyto předměty nebudou odstraněny.
- Opraven problém, který při otevření a zavření režimu stavba dočasně zneplatnil místa k sezení na okraji bazénu. Pokud se Simíci v danou chvíli chystali vlézt do bazénu, byli kvůli tomuto problému resetováni.
- Ploty obklopené blokem postaveným pomocí nástroje stěny už by měly být správně osvětleny.
- Když jste vrátili zpět akci, při které došlo k postavení stěny vedle schodiště, schodiště nebylo zobrazené celistvě. Tento problém byl napraven.
- Ukázalo se, že Chřestýší doupě nestojí tak úplně na rovině. V bazénech postavených na tomto pozemku se nedalo pohybovat. Tento problém jsme odstranili.
Obsah
- Pod odpadkovou rostlinu se už v průběhu růstu nebude měnit půda.
- Simíci teď mohou rybařit na všech rybářských místech u archivu Vrbové zátoky.
- Některá rybářská místa jsme aktualizovali, aby poskytovala různě vzácné úlovky.
- Opraven problém, který způsoboval, že na některých grafických kartách měly obrazy vlastní osvětlení.
Nastavení hry
- Hra o Simících ví, jestli jsou leváci, nebo praváci. A, ano, taky mě to překvapilo. Opravili jsme problém, který způsoboval, že tato informace se mohla při nahrání Simíka do Galerie ztratit.
- Škola už nebude pro účely aspirace Pohádkově bohatý/bohatá počítána jako kariéra.
- Simíci již nebudou mít problém přecházet mezi jednotlivými akcemi u řezbářského ponku.
- Pokud dáte svému dítěti moc jídla, budete o tom informováni pomocí myšlenkové bubliny.
- Opravili jsme problém, který znemožnil použití režimu stavba v případě, že jste se rozhodli cestovat a následně cestovní interakci zrušili dřív, než se stihla načíst mapa.
- V nástroji Vytvořit Simíka můžete přejmenovat libovolného Simíka.
- Simíci se již nebudou snažit hovořit s prázdným místem, kde ještě před chvíli stál Simík, který následně odcestoval.
- Opraven problém se zvukem, který mohl nastat při pokusu znovu se připojit on-line (občas zvukový doprovod na pozadí začal hrát podruhé přes již hrající stopu).
- Objekty už nebudou v režimu kameramana (tedy v režimu kamery, který máte k dispozici po stisknutí klávesy [TAB]) mizet.
- Opraven problém, který způsoboval nesprávné zobrazení ceny při prodeji předmětů v hromádkách z inventáře Simíků.
- Opraven problém, který bránil ve spuštění megarychlosti poté, co služebná odešla z pozemku.
- Opravili jsme také problém, který mohl nastat při rozdělení domácnosti pomocí Správy světů. Docházelo totiž ke špatnému převedení rodinných vztahů. Na panelu vztahů dítěte se nezobrazovali rodiče.
- Děti již nebudou mít na panelu vztahů neznámou vlastnost.
- Pokud jsou teenageři jedinými členy domácnosti, můžete je upravovat v nástroji Vytvořit Simíka.
- Uspaným Simíkům se bude při spánku doplňovat energie.
- Když jste nechali jídlo v mikrovlnce a ono se zkazilo, Simíci nemohli mikrovlnku použít ani jídlo uklidit. Někdy to také Simíkům bránilo v úklidu a mytí nádobí na celém pozemku. Problém jsme opravili.
- Simíci už si nemohou zkoušet oblečení u zrcadla, které je umístěné hned z bazénu.
- Simíci
teď mohou sníst jídlo, které se dostalo do inventáře domácnosti při
stěhování nebo při nahrazení objektu jiným objektem. Stačí jen dané
jídlo umístit na pozemek.
- Ve skutečném světě by to vypadalo asi následovně... upekl jsem kuře a nechal ho na lince. Pak jsem se odstěhoval a nechal všechny své věci novým majitelům. Když se nastěhovali a vybalili si, našli také ono kuře. A klidně ho mohou sníst. To je... nechutné.
- Opravili jsme problém, který mohl vzniknout při stahování několika položek (domácnost, pozemek nebo místnost) do knihovny. Mohl vzniknout konflikt identifikátorů, kvůli kterému dané položky nebylo možné použít.
- Opravili jsme problém, který způsoboval, že Simík usazený u stolu položil knihu na zem. Když si ji posléze chtěl přečíst, sahal pro ni skrz stůl.
- Když si sežehnutý Simík vyrazí zaplavat do bazénu, už si tak sežehnutý nepřijde.
- Simíci už nebudou chodit po vodě, pokud sedí blízko u vody a dáte jim za úkol plavat.
- Simíci se teď mohou zbavit zkaženého jídla v inventáři, i když zrovna plavou. Nemusíte se bát, že by ho vyhodili přímo do bazénu, nejprve z něj způsobně vylezou.
- Opravili jsme několik problémů při ověřování možného užití předmětů. Například když si chtěl Simík plavající v bazénu lehnout do postele, hra mu to nedovolila.
- Teenageři už nebudou přicházet o svaly, když se promění z teenagerů v mladé dospělé... nebojte, teenageři, na ztrácení svalů máte ještě spoustu času.
- Simíci, kteří začali rodit na pozemku určeném k dovolené a vyrazili domů, nemohli jaksi porod dokončit. Teď už to půjde bez problémů.
- Žáruvzdorný nátěr, který všechny děti po porodu dostávají, se z nějakého důvodu přenášel i na dětské postýlky, které díky tomu nemohly shořet a to ani v případě, že v nich nebylo žádné dítě. Kvůli licenčním problémům s ohnivzdorným systémem Nehořlavé miminko bohužel nemůžeme dále garantovat tuto úroveň ochrany proti požáru v době, kdy miminko není v postýlce. Postýlky nyní tedy mohou podlehnout plamenům a shořet na popel.
- Cíl aspirace Mistrovský mixolog „Mít bar a 2 barové stoličky“ si již opravdu ověří, že vlastníte bar.
- Opraven problém s pauzováním zvuku. Při zaškrtnutí této volby přestane hudba při minimalizování hry opravdu hrát (místo toho, aby byla jen výrazně ztišena).
- Opraven problém, který způsoboval nestabilitu při placení účtů v případě, že hráč vložil tuto akci do fronty více než jednou.
- Opraven problém, který způsoboval, že Simíkům dlouhodobě zůstávala truchlící náladovka. Simíci, které to potkalo, byli opravdu smutní, což mohlo způsobit i jejich smrt. Pokud k tomu došlo, začali truchlit další Simíci, kteří... už vám je asi jasné, k čemu to nakonec vedlo.
- Děti, které pošlete kreslit tvary ke hracímu stolku, už nebudou vstávat, sedat si, vstávat a znovu si sedat, než provedou nějakou akci.
- Reproduktory se strašidelnou hudbou teď jdou nejen zapnout, ale také vypnout.
- Když se Simíci rozhodují, jestli budou jíst nebo jen tak postávat, přiklánějí se teď mnohem víc k jídlu. Asi si ho začali více vážit.
- Simíci už si nebudou myslet, že jim toaleta nějak pomůže uspokojit potřebu zábava. Když byla totiž toaleta jediným předmětem na pozemku, který byl „zábavný“, prakticky z ní ani neslézali...
- Opraven problém, který mohl způsobit, že se Simík, který měl být v práci, najednou objevil doma, ale choval se tak, jakoby byl v práci.
- Pokud během hraní vymažete aktuální uloženou pozici, hra vás už nevyhodí do hlavní nabídky.
- Volba „Vytvořit novou domácnost k nastěhování“ již není v Žulových kaskádách k dispozici.
Rozhraní
- Vyskakovací tipy už nejsou tak rozmazané.
- Když se pokusíte okomentovat obsah uživatele, který vás zablokoval, nyní se o této skutečnosti dozvíte.
- Opraven problém s kurzorem v režimu stavbu, který se při klikání na jednotlivé položky v katalogu nesprávně aktualizoval.
- Změna vztahu mezi Simíky se stejným příjmením pomocí nástroje Vytvořit Simíka je již nebude připravovat o příjmení.
- Upozornění již nebudou místo Simíka, který vypil lektvar mládí, ukazovat Simíka úplně jiné věkové kategorie.
- Opravili jsme problém, který se mohl objevit, když jste přetahovali objekt (se stisknutým tlačítkem myši), přesunuli jste ho na volbu Prodat v inventáři Simíka a následně jste několikrát za sebou klikli na dané tlačítko (v tu chvíli jste museli tlačítko pustit, abyste mohli kliknout). V takovém okamžiku se objevil potvrzovací dialog několikrát (za každé kliknutí jednou).
- Když v nástroji Vytvořit Simíka změníte Simíkovi věk nebo pohlaví, zatímco jste v jiné kategorii oblečení, než je Každodenní, už se vám nebude stávat, že by se jeho každodenní oblečení změnilo v něco zdánlivě náhodného.
- Abychom předešli případným zmatkům, rozhodli jsme se všem interakcím souvisejícím s plaváním a pohybem říkat „Plavat sem“ místo „Jít sem“.
- Když na řezbářském ponku vytvoříte flirtovní sochu, hra vám po najetí kurzoru tuto informaci sdělí.
- Opraven problém, který při kliknutí na panel intenzity světla (místo potažení) způsoboval, že se intenzita světla vůbec nezměnila.
- Opraven problém s dlouhými jmény, která se na panelu genetika v nástroji Vytvořit Simíka zobrazovala neúplná.
- Opraven problém v Galerii, který bránil zobrazení filtrů Zobrazit vlastní obsah a Zobrazit nevlastněný obsah v případě, že jste nebyli online.
- Opakované zadání příkazu Jít do práce se již nebude hromadit ve frontě.
- Pokud z Galerie umístíte místnost s předměty, které nevlastníte, hra vás informuje o odstranění tohoto obsahu.
- [Bod specifický pro systémy Mac] Při změně úhlu kamery můžete nyní použít levé nebo pravé tlačítko Command.
Užitečné odkazy
Po poslední aktualizaci se mi načte pouze nápis The Sims 4 a zasekne se to..:/ co s tím mám dělat? :/
OdpovědětVymazatZkus opravit hru: http://arsepo4.blogspot.cz/2014/10/jak-opravit-hru.html
VymazatNebo pročisti cache Originu: http://arsepo4.blogspot.cz/.../promazani-cache-originu.html
Nebo se obrať na technickou podporu: http://arsepo4.blogspot.cz/p/jak-instalovat.html