Aktualizace PC verze 1.13.104.1010 / Mac verze 1.13.104.1220

Aktualizace ze dne  4. 12. 2015



NOVINKY!


Pro uživatele 64bitových systémů Windows jsme připravili nový 64bitový spouštěcí soubor.


Pokud používáte mody, může se vám stát, že si nevšimnete herní aktualizace nebo nevíte, že vaše mody nejsou s novou aktualizací kompatibilní. Pro tyto případy jsme zavedli funkci, která po aktualizaci automaticky všechny mody vypne.

  • Znovu zapnout je můžete v nastavení hry na záložce Ostatní pomocí volby Zapnout vlastní obsah a mody.
  • Při zapínání modů postupujte s rozmyslem, jelikož mody obvykle nějak modifikují hru.
  • Více informací o této nové funkci najdete v často kladených dotazech – http://help.ea.com/cz/article/mods-and-the-sims-4-game-updates/

Také jsme výrazně upravili chování skupin.




  • Nově budete mít možnost přidat Simíky do skupiny (nebo je z ní vyhodit).
  • Když Simíky přidáte do skupiny, můžete s nimi snadno a jednoduše hromadně manipulovat.
  • Navíc když někam vyrazíte s několika Simíky, automaticky se přidají do stejné skupiny.

  • V nástroji Vytvořit Simíka jsme přepracovali interní strukturu vztahů mezi Simíky a jejich ukládání.

Touto úpravou jsme vyřešili celou řadu problémů způsobujících ztrátu nebo poškození informací o vztazích, což mohlo vztahy úplně rozhodit (bratr tak mohl klidně zapomenout, že někdy měl nějakou sestru) nebo umožnit existenci vztahů neplatných

  • U různých objektů máte k dispozici novou interakci Najmout [NPC postavu]. Například Najmout barmana (u barového pultu), Najmout catering (u ledničky) nebo Najmout maséra (u masážního lehátka).     

  • Simíci se teď umí lépe přivítat. Děti a rodiče se při setkání mohou obejmout a známí si potřesou rukama.

  • Věnovali jsme se také reakcím Simíků na oheň a smrt. Pokud se podobná událost odehraje poblíž Simíků, budou na ni přirozeně reagovat.

  • Už se těšíte, jak se svou simíkovskou rodinou oslavíte Vánoce? Máme pro vás dobrou zprávu! ► Bezplatný* balíček Šťastné a veselé ◄ jsme doplnili o nové nálepky sněhových vloček, osvětlený stromeček, hromady dárků, dekorační stromek na stůl a nové formální oblečení, které se skvěle hodí na vánoční oslavy.
Dekorace/ Obrazy

Dekorace/Nástěnné dekorace

Dekorace/Ostatní

Dekorace/Ostatní

Dekorace/Ostatní

Dekorace/Ostatní

Dekorace/Sochy



                                                 
  • *K hraní je třeba základní hra The Sims 4 (prodává se samostatně) a všechny herní aktualizace

  • Přidali jsme nový typ pozemku: veřejný bazén




  • Přidali jsme nové zbarvení bazénové vody – výchozí nebo nachové! Protože... prostě proto!
  • Nemusíme mít přece k úplně všemu konkrétní důvod. Ne, není to divné.
                                 


Také jsme provedli několik vylepšení uživatelského rozhraní:

  • Aktualizovali jsme mapu světa!
  • Nejprve si asi všimnete, že nově je mapa nádherně barevná.

  • Také jsme vylepšili všechny prvky uživatelského rozhraní na mapě. (Pst… tlačítko Hrát najdete v pravém dolním rohu… sice se to nezdá, ale já si toho napoprvé NEVŠIML.)
       

  • V režimu života najdete tlačítko Vrátit se na mapu.                                                              
  • Vylepšili jsme také inspektora vztahů (panel, který se objeví v horní části obrazovky, když si Simíci povídají).
  • V inspektoru můžete kliknout pravým tlačítkem na portrét Simíka a vycentrovat tak na daného Simíka kameru.
  • Aktualizovali jsme rozhraní obrázků a vzpomínek.
                           


  • Také jsme vylepšili kvalitu fotek, které vaši Simíci mohou udělat. Díky tomu budou v prohlížeči obrázků lépe vypadat.
  • Aktualizovali jsme rozhraní, které se zobrazí, když vašemu Simíkovi volá NPC postava.
  • Simíci vám teď nově také zavolají, aby vám popřáli upřímnou soustrast nebo vám poblahopřáli k novému zaměstnání nebo povýšení.
  • Aktualizovali jsme zobrazování názvu událostí i pro události, které nemají definovaný konkrétní cíl. Teď u nich uvidíte stejný ukazatel s názvem a zbývajícím časem.
  • Mělo by vám to pomoci se všemi těmi neviditelnými uvítacími večírky, které si pak stěžovaly, že jim nevěnujete dostatek pozornosti.
  • V ovládání kamery najdete nové tlačítko, které vám umožňuje přepínat se mezi kamerou ve stylu The Sims 3 a The Sims 4.
                     



Opravy

Obecné
  • Simíci usazení vedle sebe (například u většího nebo piknikového stolu) si teď mohou povídat se svými sousedy, aniž by si museli přesedat.
  • Opravili jsme problém, který mohl způsobit zmizení všech uložených pozic v případě, že jedna z pozic byla poškozena. Hra nyní dokáže poškozenou pozici ignorovat a bez potíží využívat pozice zbývající.
  • Hráči, kteří využívají IME, už s ním nebudou mít problémy na systému Windows 10.
  • Opravili jsme problém, který způsoboval, že zaměstnanci nedorazili do práce.
  • Že by se doma dívali na filmy?
  • Dávkovač léčiv Doktora Lahůdky (Hurá do práce!) a Mrazokrabka 2100 (Návštěva v lázních) nyní zobrazí, že jsou rozbité, a nebudou se tím nijak tajit. Když je něco rozbité, tak to prostě nefunguje, a vůbec nezáleží na tom, jak to vypadá.
  • Když se pokusíte přesvědčit Simíka nebo Siminku, aby opustil(a) svého druha nebo družku, opuštěný Simík ztratí v případě úspěchu této akce vztah s druhým Simíkem.
  • Opravili jsme problém, který způsoboval, že odpočet času některých událostí neodpovídal skutečnému zbývajícímu času.
  • Megarychlost 3 se už samovolně nespustí, pokud jsou během aktuální události přítomny NPC postavy.
  • Megarychlost 3 také nepoběží, když jsou na aktivním pozemku NPC postavy.
  • I duchové v domácnosti jsou teď platným cílem interakce Přivést sem. Duchové jsou totiž taky Simíci, abyste věděli!
  • Měla by se televize vypnout, když se na ni Simíci přestanou dívat, nebo by měla zůstat zapnutá? Hlasovali jsme a... prohrál jsem. Simíci teď televizi vypnou, když se na ni přestanou dívat.
  • Ukázalo se, že nervózní Simíci nepředváděli taneček pojmenovaný „držíme neviditelnou bednu“. Ve skutečnosti se snažili promnout si spánky a zbavit se stresu. Problém byl v tom, že na ně nemohli dosáhnout. Tak jsme jim trochu pomohli, aby si to mohli dopřát.
  • S velkou slávou se loučíme s tanečkem „držíme neviditelnou bednu“, posloužil nám dobře.
  • Obložený chleba už nebude na talíři vypadat jako hromada šedivé hmoty.
  • Popravdě to byla hromada šedivé a dost nechutně vypadající hmoty.
  • Opravili jsme problém, při kterém Simíci nejprve zareagovali na oheň a pak v klidu sledovali, jak hoří.
  • Sice je to nejspíš problém jen ve hře, ale mám pocit, že si to zaslouží malý společenský komentář. Život přece není jen o sezení na zadku a sledování, co se kolem děje. Musíte vyrazit ven, pustit se do práce, prostě se trochu snažit.
  • Ale je také klidně možné, že to trochu přeháním.
  • Simíci teď budou překvapení, když uvidí Smrťáka.
  • Tedy za předpokladu, že Smrťák nejde přímo za nimi. Pokud jde, tak sice možná budou překvapení, ale zároveň také mrtví.
  • Interakce Okamžité vylepšení a Okamžitá oprava nyní můžete používat také na myčku nádobí.
  • Opravili jsme problém, který mohl proměnit Simíky v nehratelné, pokud jste se přepínali mezi Simíky na pozemku a mimo pozemek.
  • Gril si teď můžete umístit do inventáře.
  • A myslíme tím gril, na kterém se připravuje jídlo, rozumíme si, ano? Paráda, kvůli online chatu začínám ztrácet schopnost komunikovat...
  • Opravili jsme problém, který způsoboval zamrzání hry, když se Simík opakovaně pokusil komunikovat se Simíkem, který se prvnímu Simíkovi nemohl věnovat, protože zrovna dělal něco jiného, u čeho to nešlo (třeba při sprchování nebo koupání).
  • Už nebudete moci požádat barmana, který má zrovna směnu, aby s vámi třeba pozoroval oblohu. Simíci v takové situaci prostě nevěděli, jak dělat obojí současně, a ocitli se v nekonečném konfliktu: míchat nápoje, nebo pozorovat oblohu? Nebylo to pro ně zkrátka nic příjemného. Nedělejte to!
  • Kdyby vás to zajímalo: tato akce porušovala zapomenuté pravidlo č. 4, které jasně zmiňuje „s barmanem klidně můžete flirtovat, ale nemůžete ho nutit, aby míchal a zároveň zíral na oblohu.“
  • Pokud si Simíci všimnou u svého druha nebo družky chování, na které by měli žárlit, zhorší se jim vztah s tím, kdo dané chování inicioval, i s tím, kdo se stal jeho cílem.
  • Opravili jsme problém, který mohl při přechodu z nástroje Vytvořit Simíka do režimu života způsobit nesprávné zobrazení svalů Simíků s malým množstvím podkožního tuku.
  • Opravili jsme problém, který způsoboval, že teenageři někdy drželi telefon obráceně.
„Hele, Maruno! Tady na telefonu vidím nějaký nesmysly, co to má jako bejt?„To ti jen Franta zase píše pozadu, Jirko!”„U všech všudy, kdy se konečně naučí používat ten telefon správně?“
  • Opravili jsme problém, který mohl způsobit, že Simíci usazení u stolu poblíž stěny nejprve vyšli ven a až teprve potom se pustili do další činnosti.
  • Opravili jsme problém, který způsoboval, že když se Simíci vrátili domů a neměli uspokojené potřeby, začali nečinně postávat.
  • Po načtení uložené hry se kamera automaticky zaměří na aktivního Simíka. Byl to problém obzvlášť v případě, kdy byl Simík v jiném patře než přízemí.
  • Na zastavitelných částech pozemku Pohodové pobydlení už se nebudou zobrazovat efekty divokých stvoření (hmyz, světlušky a tak podobně).
  • Pečlivě jsme aplikovali dostatečné množství repelentu, abychom se jich zbavili*.
  • *Během likvidace brouků na pozemku Pohodové pobydlení nebyl zraněn žádný hmyz.
  • Simíci se na pozemku Křivá chatka ve Vrbové Zátoce občas vznášeli nad zemí. Na boty všech Simíků jsme namontovali gravitační stabilizátory, které je přidrží u země a vyřeší tak tento nešťastný problém. Pokud by se tato situace opakovala, vyměňte baterie v gravitačních stabilizátorech. Děkujeme.
  • Pokud jste si do domácnosti přidali opraváře nebo pokojskou, když u vás pracovali, mohla u jejich portrétu trvale zůstat ikona znázorňující práci. Tento problém jsme opravili.
  • Simíci se již nebudou bezmocně točit na místě, když se pokusí připlížit (přiblížit ze strany) ke zmrzlinovači.
  • Zároveň bychom také chtěli zmínit, že když o vás jídlo, které chcete spořádat, neví, neznamená to, že je dietní. Pokud ujídáte z talíře někomu jinému, nemá takto snězené jídlo nula kalorií. A taky se nemusíte bát, že pokud vaši Simíci něco sní po půlnoci, že se promění v něco děsivého.
  • Cíl kariéry Technický guru aspirace Počítačový kouzelník, který vás vybízí k dosažení 5. úrovně, se nesplní až poté, co dosáhnete 6. úrovně. Dopadne to už dosažením 5. úrovně, jak se sluší a patří.
  • Jistě, mohli jsme jenom upravit text a nechat to být, ale to by ovlivnilo celou dynamiku. A když přijdete o dynamiku, jste úplně odvaření.
  • Pokojské si někdy spletly neděli s pondělím a kvůli tomu myslely, že v pondělí je neděle a v neděli je pondělí... takže vlastně vůbec nepochopily, že o víkendu byste měli mít DVA volné dny po sobě. Když tenhle koncept narušíte a neděli s pondělím si popletete, není to nic příjemného... pro nikoho ze zúčastněných.
  • Simíci už nebudou při mytí nádobí ve dřezu „Jednoduchost sama“ problikávat.
  • Kdo ještě dneska myje nádobí? Já prostě to špinavé rovnou vyhazuju.

Obecné (stavba)
  • Objekty (například stropní světla nebo skříňky) už nebudou mizet ze záběru kamery, pokud je přetáhnete na okraj obrazovky.
  • Pokud máte zapnuté automatické skříňky a daná skříňka změní model (například když ji přesunete z rohu na rovnou stěnu), už nebude odeslána do inventáře domácnosti.
  • Simíci už nebudou ignorovat základy, když se pokusí otevřít dveře umístěné na diagonální stěně postavené na vyvýšených základech.
  • Stvoření, která umí létat, tenhle problém mít nebudou. Tedy za předpokladu, že existují, dokáží dveře otevřít a mají oprávnění vstoupit.
  • Koberce se již nebudou zobrazovat nad mlhou.
  • Mlha je terminus technicus pro „šedivou rozmlženost“, která se objevuje, když je herní grafika nastavena na nízkou kvalitu (ano, šedivá rozmlženost je také velmi přesný termín).
  • Rohové skříňky teď můžete umístit i do levých rohů, které jsou hned vedle pravých rohů.
  • Zajímavost: roh hned vedle rohu (záleží samozřejmě na přesném umístění) je také známý jako písmeno U.
  • Když umístíte vysoké okno na střešní stěnu, pod oknem se již nebude objevovat prázdný prostor.
  • Jednou se mi to omylem povedlo a nebylo vůbec snadné to napravit... pochopitelně jsem pak měl volný prostor nejen pod oknem, ale i místo něj... a podlahu plnou střepů.
  • Ostrovní cedule Kruhový neon a cedule Neonový papoušek jsou nyní viditelné z obou stran.
  • Podlahovou krytinu umístěnou na blok, kterému jste podlahu odebrali, můžete odstranit pomocí kladiva.
  • Umístění přízemí nyní rozhodí předměty ve výše umístěných patrech, pokud si tyto předměty skutečně zaslouží.
  • Rozhodit si můžeme definovat jako... no... přeházet. Nebo změnit umístění nežádoucím způsobem. Rozhodně bychom tedy nedoporučovali tímto způsobem cokoliv uklízet, protože to by nemuselo dopadnout dobře.

„Jak jste si to dneska doma rozhodili?“
„Krásně, mám rozhozené úplně všechno, jen teď nemůžu nic najít.“

  • Nástěnné dekorace umístěné v místnosti nad suterénem už nebudou mizet, když změníte výšku stěny.

Jak je možné, že jednomu kusu říkáme dekorace a více kusů jsou taky dekorace? Není to trochu divné? Neměly by to být spíš dekoracety?

  • Některé předměty režimu stavba, které jsou v souladu s cheatem bb.showhiddenobjects, byly dostupné pouze na některých pozemcích. Tyto předměty je nyní možné využít na libovolných pozemcích.

Vždycky se mi líbilo spojení „v souladu“.

  • Když se myčku nádobí snažíte postavit někam, kam nepatří, hra už vám nebude tvrdit, že „potřebujete více prostoru“. Místo toho vám prozradí, že ji máte „postavit na určené místo“.

Což je mnohem srozumitelnější vysvětlení...

  • Plochá hranatá deska pojmenovaná v katalogu stavby jako „Zaoblená terasa“ už nebude známá jako plochá hranatá deska „Zaoblená terasa“. Od této chvíle jí budeme říkat „Plochý čtverec“. Pokud na vás přijde nostalgická nálada, klidně jí můžete říkat plochá hranatá deska, která se dříve jmenovala „Zaoblená terasa“.
                           

  • Koberce položené na podlaze na některých pozemcích již nebudou zmizet, pokud se k nim kamera příliš přiblíží.

Takže nesmělé koberce... no co, staly se už i divnější věci.

  • Zvuk se bude v režimu stavby přehrávat i v případě, že je nastaven na nízkou kvalitu.
  • Otřesnou osiku si teď můžete hezky prohlédnout ze všech úhlů při všech nastaveních kvality grafiky.
  • Při použití cheatu MOO k umístění objektů již nebude docházet k nesprávnému umístění objektů, pokud pozemek/místnost přesunete na pozemek jiné velikosti.

MOO – Move Objects (přesun objektů). Tam nám vlastně jedno písmeno přebývá. Takže tenhle cheat by se vlastně měl jmenovat MO.

  • Opravili jsme problém, který při vymazání terasy občas způsobil, že ve vzduchu poletovaly předměty. Simíci mohli tyto předměty používat, což způsobovalo nejrůznější potíže s animacemi.
  • V režimu stavby teď najdete obyčejnou hliněnou podlahu pojmenovanou jako Podlaha suterénu.

Obecné (Vytvořit Simíka)
  • Změna barvy vlasů mimozemského dítěte mu již nepřebarví také oči.
Je pravda, že barvy mohly být v takové situaci zmatené. Ostatně když jde o mimozemšťany, je těžké odhadnout, proč po změně barvy vlastně touží... třeba chtějí mít všechno hezky jednotné. Ale to asi nikdy nezjistíme, co?

  • Opravili jsme problém, který při změně velikosti mimozemských nohou způsobil, že malíček zůstal stejně velký.

Ne, není to legrace... malíčku prostě zůstala původní velikost.

  • Když se rozhodnete vybrat pro Simíky náhodné oblečení na spaní, hra už jim nebude nutit pokrývku hlavy.
  • Stejně tak nebudeme nutit ani žádné jiné oblečení nikomu jinému bez ohledu na okolnosti.
  • yfTop_BlazerRound už bude opět zastrčený.
  • Účes cfHair_longStraight je nově k dispozici pro chlapce i děvčata.
  • Náhodný výběr Simíků z Galerie již nezpůsobí náhodný dětský přírůstek do domácnosti... překvapení!
Obecné (Galerie)

  • Když nahrajete místnost se zvýšenými základy do Galerie, již se nebude na náhledu vznášet ve vzduchu.
  • Opravili jsme problém, který vznikl, když byla do Galerie nahrána místnost, na kterou byl použit cheat MOO (MO?), a tím pádem byly některé předměty umístěny i mimo ní.
  • Do Galerie už nebude možné nahrávat pozemky, kde hoří.
  • Aby požár nepropukl i v Galerii, za žádných okolností nemanipulujte na nahrávaných pozemcích s otevřeným ohněm. Malé děti by si bez doprovodu dospělých neměly hrát s hořícími pozemky. Prosíme vás, abyste v Galerii udržovali pořádek. Berte prosím ohledy na hráče, kteří si váš pozemek stáhnou, a při nahrávání do Galerie nejezte, nepijte a vyvarujte se fotografování s bleskem. Děkujeme vám za pochopení, bavte se!
  • V případě, že hráč v domácnosti nahradí Simíka Simíkem z Galerie nebo do domácnosti vloží Simíka z Galerie, kterého náhodně upravil, a v závěru domácnost znovu nahraje do Galerie, domácnost si zapamatuje, kdo ji původně vytvořil.
  • Nasdílené položky s vlastním obsahem se nyní zobrazí v hráčském profilu.
  • Pozemky již nemůžete ukládat jako místnosti.

Mezi místností a celým pozemkem je docela rozdíl... u nás v Kalifornii je to pořádný balík.

  • Pokud mají stěny místnosti nastavenu nízkou výšku, při tvorbě místnosti byl použit cheat MOO (MO!), ale tento cheat není povolen, není možné místnost z Galerie umístit.

Tato změna opravuje problém, při kterém uživatelé nemohli umístit místnost, pokud v ní bylo něco se zakázaným rodičovským objektem. Například okna nemůžete umístit na vnější stěny místnosti určené do suterénu. Pokud se pokusíte do suterénu umístit místnost s okny a záclonami, nebude to možné, jelikož rodičovský objekt záclon (okno) je v suterénu zakázaný.

  • Hráči se již nezaseknou v nástroji Vytvořit Simíka, pokud si z Galerie stáhnou Simíka s vlastnostmi, které hráčova hra neobsahuje.

Obecné (uživatelské rozhraní)
  • Přidané mp3 soubory s hudbou se nyní správně zobrazí v nastavení a budou se také správně přehrávat.
  • Odchod ze hry bez uzavření panelu nastavení a bez uložení provedených změn již nezpůsobí spontánní uložení změn.
  • Už není třeba úplně odzoomovat, abyste mohli používat nástroj Vzorkovník na raketě.
  • Skrolování pomocí okrajů obrazovky je teď možné na VŠECH okrajích!

Spodní okraj se cítil poněkud diskriminovaně, a tak jsme to napravili. Nechtěli jsme, aby měl pocit, že leží někde na okraji našich zájmů.

  • Kurzor už nebude blikat, když ho v nástroji Vytvořit Simíka podržíte nad tlačítkem Hrát si s genetikou.
  • Volbu Resetovat tutoriál jsme přesunuli ze záložky Hratelnost na záložku Ostatní. Proč?

Jedná se o fundamentální otázku herního vývoje… jsou tutoriály součástí hratelnosti? Nebo hráče od hraní spíše vyrušují? Jak vidíte, ještě pořád o tom debatujeme... prozatím ale zvítězili zastánci „nehratelnosti“, kteří si dokázali svůj názor prosadit. Proto ta změna v nastavení. Nakonec je ale dobře, že nezvítězili marketéři (nezávislá třetí strana), protože jinak byste se při spuštění hry dočkali dotazníku s otázkami jako „Co si myslíte o tutoriálovém systému?“, přičemž obvykle by bylo na výběr pět možností a v případě zájmu byste mohli přidat i esej.

  • Aktualizovali jsme různé lekce na panelu lekcí.
  • Už nebudete dostávat informaci „Zatímco jste byli pryč, služebná vám to doma uklidila...“, pokud si domů objednáte opraváře.

The Sims 4 Hurá do práce!

  • Mimozemští manekýni teď také mají přístup k celkovým outfitům... stejně jako jejich lidští kolegové.
  • Při stažení prodejních pozemků s manekýny z Galerie již nebude hrozit, že hra přestane pracovat.

Manekýni na prodejním pozemku, to je přece absurdní!

  • Opravili jsme několik problémů, které mohly vzniknout při nasazení čepice (nebo třeba helmy) na hlavu manekýnů. Občas chyběly textury a některé části byly průhledné.

Je to zvláštní, ale vždycky, když píšu něco o pokrývkách hlavy (čepicích), mám pocit, že musím zmínit i nějaký alternativní pojem.

  • Doktoři, kteří jsou v práci, si už nebudou brát volno, aby mohli jít do práce. Tím totiž bránili kolegům, aby je požádali o převzetí péče nad pacientem.

Jinými slovy: pokud se vám nedařilo převést pacienta k jinému lékaři, patrně na tento problém už nenarazíte.

  • Opravili jsme chybu, která mohla uživatelům bránit v přístupu k režimu stavby nebo v uložení hry. Mohlo to nastat v případě, kdy na pozemku bylo 11 (a více) manekýnů a následně jste některé z nich vymazali pomocí nástroje Kladivo.

Snad už si na manekýny s kladivem dovolovat nebudete. Každý přece ví, že byste je raději měli odvézt do nejbližší základny pro testování jaderných zbraní, kde budou sloužit jako kulisy... i když to je spíš hudba minulosti.
Asi jsem se moc toulal postapokalyptickou pustinou...

  • „Pletivový plot Pro vaši vlastní ochranu“ už nemá na konci obrácenou texturu.
  • Simíci, kteří se dali na vědeckou kariérní dráhu, teď mohou bezproblémově dát svým kolegům pokyn k vynalézání. Dříve se totiž stávalo, že je nikdo nebral na vědomí.
  • Při nahrazení zaoblené části terasy bezpečnostním plotem „Vždy připraven“ se vše bude zobrazovat správně.
  • Předměty, které nejsou skladem, už nebudou vrhat stín.
  • Objekt pojmenovaný jako Stín nicméně stín vrhat bude.

Vezměte nicméně na vědomí, že pouze Stín ví, proč vlastně vrhá stín.

  • Mezi sběratelské předměty v zahradnické kolekci jsme přidali mimozemské rostliny.
  • Po následujících prodaných předmětech již nebudou zbývat vizuální efekty: hi-fi věž, ohniště, krb, terč na šipky, žáby, motýli, ostrovní bar, klonovací stroj, vodopád a herní automat.

Všimněte si prosím, že jeden z výše zmíněných předmětů ve hře skutečně existuje. Ty ostatní pochopitelně také. Vlastně by se dalo říci, že všechny výše zmíněné předměty ve hře existují. O žádném z těch předmětů není možné tvrdit, že ve hře není. Kdyby tam byl předmět, který ve hře není, vlastně by tam nemohl být... protože ve hře přece není!

  • Simíci, kteří pracují za barem, už nebudou moci na bar použít Simí paprsek.

Pokud vás práce za barem nebaví, můžete ji prostě nechat být. Nemusíte kazit zábavu ostatním.

  • Nákup mapy zločinu vás bude stát 875 simoleonů.
  • Opravili jsme chybu, kdy Simík zodpovědný za zločin neodpovídal popisu Simíka v poznámkovém bloku.

The Sims 4 Únik do přírody

  • Simíci se teď již budou moci přidat ke hraní podkov, když použijí odpovídající interakci.
  • Včely, strašilky a modré morpho (motýl) teď můžete najít.


Kolekce The Sims 4 Strašidelné věcičky

  • Akce pro zapálení a uhašení svíčky v dýni, kterou má na hlavě duch, jsou nyní dostupné kdekoliv.*
*Když říkáme kdekoliv, myslíme tím místa, kam se duchové skutečně mohou dostat a to jakýmkoliv způsobem. Kdekoliv je omezeno na místa v rámci hry The Sims. Kdekoliv nezahrnuje různé herní režimy, jako je Vytvořit Simíka, režim stavby ani Galerie. Kdekoliv je ochrannou známkou společnosti na slogany Kdekoliv pro kohokoliv.

  • Kostěný nátěr obličeje již nebude Simíkům zakrývat vousy.
  • Simíci se teď po usazení ve vířivce budou cítit mnohem pohodlněji, takže už sebou nebudou tolik šít a poposedávat.
  • Strašidelný večírek se nyní bude počítat ke splnění cíle „Uspořádat 3 večírky“ v rámci milníku „Příjemný hostitel“ aspirace „Lev salónů“.

MAC
  • Opraveno několik problémů se spoji textur při grafice nastavené na nízkou kvalitu.

Může se to zdát zvláštní, ale pokud necháte spoje nespojité, nikdo si nespojí, že by Simíci mohli některým spoji propadnout do zcela spojitě nekonečného prostoru. Takže jsme to trochu spíchli.


To by bylo pro dnešek všechno. Přejeme vám krásný prosinec.

[/pozor babské moudro] Nezapomínejte, že vždy je lepší dávat než dostávat. Tak jděte a začněte rozdávat. [/konec babského moudra]



Děkujeme za váš čas a pozornost... hezké svátky!

-SimGuruGnome

---------------------------
Poznámky po vydání


Tak vlastně ne, máme tu ještě poznámky po vydání.

Ahoj všem,

chtěl bych vám tu ještě napsat o jedné z našich největších potíží.

  • Pozorně nasloucháme vašim názorům ohledně výkonu a likvidace nepotřebných Simíků. Na těchto problémech neustále pracujeme, přičemž jejich vyřešení se věnuje speciální skupina

  • Část práce, které jsme se věnovali, byla zaměřená na snížení doby načítání, snížení využití paměti a zvýšení výkonu... ale co likvidace nepotřebných Simíků? Ta probíhá, když hra potřebuje snížit dobu načítání, žádá si více volné paměti a více výkonu

  • Únik do přírody přehnaně používal regionální filtry kompatibility (když je k něčemu potřeba nějaký náhodný Simík, používáme tyto filtry, abychom ho našli). Když tento filtr nedokázal najít nikoho, kdo by dané požadavky přesně splňoval (například mladý dospělý barman s dovedností na úrovni 5), hra vytvořila úplně nového Simíka, místo toho, aby trochu ustoupila ze svých nároků (stejně dobře by fungoval i barman s dovedností na úrovni 4 nebo 6).

Tuto opravu jsme následně zanesli do celé hry. Ta tedy už nebude vytvářet přesně takové Simíky, kteří jsou potřeba, ale dokáže ustoupit ze svých nároků. Takto snížený počet vytvářených Simíků ve hře stejně ve většině případů ani není patrný.

  • Hurá do práce! přidalo mimozemšťany a jedním z cílů systému pro tvorbu Simíků bylo vytváření mimozemšťanů v převleku. Ukázalo se, že převlečených mimozemšťanů jsme vytvářeli KVANTA. Sice to nebyl záměr, ale každý nově vytvořený Simík měl přiřazený časovač, který bránil v daném časovém úseku vytvořit dalšího Simíka. Tento systém bohužel nefungoval u přestrojených mimozemšťanů a vytvářel je tak mnohem častěji bez ohledu na časovač. Noví Simíci tak vznikali při každém požadavku. Trochu jsme systém vyladili a výkon šel nahoru.
  • Věnovali jsme se také načasování vykreslování, což pomohlo zvýšit počet snímků za sekundu v režimu stavby.
  • Odstranili jsme duplikaci dat v kódu hry a editoru Vytvořit Simíka, čímž jsme ušetřili asi 50 kb na každém Simíkovi (těmto datům říkáme SimInfo).
  • Čím menší je velikost SimInfo, tím rychleji se informace o Simících načítají.
  • Také se ukázalo, že na paměť a výkon mají velký vliv simíkovské inventáře. NPC postavy, které nemusely přesně vědět, co v inventáři mají (protože jsou jen NPC), s sebou nosily velké množství dat, které v některých případech představovalo stovky předmětů. Kvůli tomu bylo vytváření NPC pomalejší, vedlo ke snížení výkonu a zvýšenému využití paměti.
  • NPC postavy tedy z větší části svůj inventář ignorují, dokud ho nepotřebují. To v našem testovacím prostředí výrazně zvýšilo výkon.

Zdroj: EA




Užitečné odkazy


Komentáře

  1. super :3 můžu se zeptat, kdy bude crack na aktualizace, nové dodatky a kolekce? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My máme hru, balíčky a kolekce koupené. Cracklou hrou se tedy nezabýváme.

      Vymazat

Okomentovat