Aktualizace PC: 1.77.131.1030 / Mac: 1.77.131.1230



Aktualizace ze dne 20. 7. 2021


Nové obrazy a účesy

Malby od Jupiter, Ashley a Mohammeda najdete v režimu stavby. Stačí přejít do kategorie Malby a plakáty a pak vyfiltrovat položky ze základní hry.



Troška Galerie

Když si stáhnete pozemek vytvořený pomocí cheatu bb.moveobjects, hra vás na to upozorní, abyste si tento cheat mohli před umístěním pozemku zapnout. Pro stavitele to znamená, že už tuto informaci nemusí psát do popisu pozemku.

Drobnost pro Simíky 

Snažíte se v aktuálním sousedství najít Simíky? Stačí vybrat jejich portréty na panelu vztahů.

  • „Zaměření kamery“ přesune kameru přímo na Simíka.
  • „Zamknout kameru“ přesune kameru na Simíka a začne ho sledovat.

Kam se jen poděl poznámkový blok?

Už ho mám! Poznámkový blok se totiž přesunul z telefonu a teď má vlastní tlačítko, abyste se k němu dostali rychleji.

Tlačítko „Vycentrovat na aktuální pozemek“, které tu dřív bývalo, se přesunulo do pravého horního rohu. Najdete ho poblíž ovládání kamery.


Nástroj Voda

Teď můžete vytvářet přírodní a organické vodní plochy! Stačí zajít do režimu stavby, vytvořit pomocí nástroje Úprava terénu prohlubeň v terénu a naplnit ji vodou. Nic na tom není! Nástroje Úprava terénu a Malování teď mají štětce různých velikostí, což umožňuje přesnější tvorbu.

Přidání nástroje Voda nám také umožnilo přepracovat související nástroje a kategorie objektů. Proč by taky ne? Užijte si to!

 


Efekty jezírka

Jezírko můžete doplnit nejrůznější zvířenou. Nabídka je široká: od kachen přes labutě až po otravné komáry. Nechybí dokonce ani aligátor!


Nové objekty do jezírek

Kategorie Venkovní vodní dekorace nyní nabízí nejrůznější nové objekty, abyste si mohli vytvořit dokonalé jezírko. Některé z těchto objektů, například kmen z močálu a barevné lekníny, mají v režimu života k dispozici interakce, které aktivují želví a žabí efekty. Nová cedule Rybaření povoleno vám umožňuje nasadit do jezírka libovolné ryby, které vaši Simíci v minulosti ulovili. Jen to vyzkoušejte!

 


Nové vodní styly

Nezůstávejte jen u křišťálově modré a trochu pohádkové purpurové vody. Mezi novými možnostmi najdete všechno od „mechové vody“ až po „kalnou vodu“, abyste dosáhli toho správného přírodního vzhledu.

V kategorii Keře teď najdete nové rostliny, které vodní styly doplňují: „Zelená kapradina“, „Nahnutá tráva netráva“, „Tráva netráva Sans Inflorescence“.

 

Zahradničení s dětmi

Děti teď mohou pomáhat na zahradě. Dokážou sázet, zalévat a plít. Při zahradničení si vylepšují dovednost psychika. Proces nákupu a sázení semínek byl zjednodušen, aby bylo zahradničení pro všechny o něco zábavnější.

 

Skupinové vaření

Vaření už není čistě sólová záležitost. Simíci teď mohou vařit až v pětičlenných skupinách, přičemž účastnit se mohou i děti. Do společného vaření se můžete pustit výběrem ledničky, sporáku nebo prázdné kuchyňské linky.

 


Doručovací služba Fofrovníci

Už vaše Simíky nebaví, jak jim každý večer vozí pořád ty stejné pizzy? Večery nekonečné pizzy už jsou konečně hudbou minulosti. Možná máte chuť na pastu primavera nebo parádní steak. To vše a ještě víc vám zajistí doručovací služba Fofrovníci. Jídlo si můžete objednat pomocí telefonu nebo ledničky a pak už stačí jen chvilku počkat.

Poznámka: Interakci na lednici jsem nenašla.



Kalendář

Kalendář, kteří byl dřív k dispozici jen v rámci Ročních období, teď najdete i v základní hře. Uvidíte v něm nadcházející události jako narozeniny, pracovní a školní rozvrh, festivaly i trhy. Dokonce pomocí něj můžete události zamluvit, tak jen do toho, naplánujte pořádnou pařbu!

 




Opravy chyb

Konzole

  • V Životě na horách se teď lyžování, sáňkování a snowboarding na sjezdovkách pro začátečníky započítává do aspirace extrémní nadšenec/nadšenkyně do sportu.
  • V Životě na horách teď také platí, že Simíci s dostatečně vysokou dovedností lyžování nebo snowboarding mohou vyrazit na náročnější svahy. Simíci se také mohou nechat nahoru vyvézt vlekem a nemusí tak šlapat po svých.
  • Hráči teď mohou Simíky stažené z Galerie v nástroji Vytvořit Simíka otáčet. Jen je hezky roztočte a řádně si je prohlédněte ze všech stran.

 

The Sims 4

  • Provedli jsme různé úpravy, které by měly pomoci zredukovat simulační lag, a to hlavně při použití některých počítačových interakcí, jako je například hraní BlikBloku, a také rybářských interakcí. Díky tomu by měla hra běžet o něco lépe. Vezměte na vědomí, že se nejedná o definitivní opravu simulačního lagu, ale jde rozhodně o krok správným směrem.
  • Opraven problém, který při umístění zrcadel přímo naproti dveřím způsoboval vizuální nedostatky: zdi a hrany kolem nich v takových případech mizely, což, upřímně řečeno, působilo dost strašidelným dojmem, takže je dobře, že se nám to podařilo vyřešit!
  • Už vás někdy napadlo, že by bylo prima, kdyby jídlo mělo neomezenou trvanlivost? Mě tedy rozhodně ano. Hlavně v případech, kdy člověk cestuje a pak by se vrátil domů k ledničce, kde je všechno v dokonalé kondici... jenže tak to v životě ani v Simících bohužel nefunguje. Opraven problém, který při cestování bránil kažení jídla.
  • Zasekli se vám Simíci ve spánku a nemohli jste danou interakci zrušit? Nejedná se o důsledek nějakého sci-fi filmu, jak by se dalo čekat, ale rozhodně jsme to vyřešili. Tedy alespoň v to doufám.
  • Pokud chcete vědět, jak mi opravdu zkazit den, tak mi neustále vařte kávu, ale nikdy mi ji nedopřejte! Problém se zasekáváním interakce Uvařit kávu se naštěstí podařilo vyřešit. Nebylo to nějaké divné? Počkat... spaní i vaření kávy bylo zaseknuté v záhadné smyčce? Tak to je dost podezřelé.
  • Pokud vaši Simíkové děti byly na počítači, a najednou to přerušily a šly si kreslit ke hracímu stolku (v inspirované náladě), tak už nemusíte mít obavy. Po téhle aktualizaci už se to stávat nebude.
  • Opraven problém, který způsoboval vyskakování informace „Položky odebrány“ i v případech, kdy ze hry žádné položky odebrány nebyly.
  • Opraven problém, který způsoboval, že nastavení pozemků U Zanedbaného stromu některým hráčům způsobovalo padání hry. Tenhle pozemek prostě nezvládal takový nápor stylu.
  • Posuvníky neprůsvitnosti odstínů tváří a rtěnek už fungují a nejsou zašedlé.
  • Na panelu s rodokmeny už nechybí vztahy nevlastních dětí/rodičů. Spolu s tím jsme opravili i další rozpadlé rodiny na panelu s rodokmeny. Navazovat a znovu navazovat vztahy je prostě důležité.
  • Platformy už se nebudou automaticky zvyšovat při tvorbě nových stěn, které je částečně protínají.
  • Opravili jsme problém, který při umístění platforem v suterénu a postavení schodiště z podlaží na platformu způsoboval vznik mezery nebo díry před schodištěm, přes kterou se Simíci nedokázali správně dostat. V plošinovkách jsou takové problémy sice na denním pořádku, ale dokážete si představit, jak se Simíci snaží ty mezery přeskočit? Tak Skokopád mi neříkají jen tak pro nic za nic... takže je dobře, že tohle se podařilo opravit.
  • Pozemky, které měly při pohledu na celý svět nevystředěné okraje, už jsou opravené.
  • Batolata už nebudou náhodně získávat negativní mínění o svých rodičích. Hlavně to platí o mínění Sílící averze. Tahle záležitost sice není vůbec k smíchu, ale prostě se nemůžu udržet...
  • Dostali jsme zprávy o tom, že kamera na některých pozemcích (v různých světech) nefungovala úplně správně a nekontrolovatelně sebou mrskala. Odstranili jsme příčinu tohoto problému. Pokud se znovu vyskytne, dejte nám vědět.
  • Duchové se někdy mohou stát součástí naší domácnosti, pokud se tak tedy rozhodneme. Jenže soužití s duchy dokáže být pěkně náročné, jelikož pořád něco rozbíjejí. Takže náš odborný tým simíkovských duchologů těmto duchům pořádně promluvil do duše (tam v jejich světě) a oni souhlasili, že nebudou bez přestání něco rozbíjet.
  • Opraven problém související s rozbitou podlahou při umisťování tanečního parketu nebo křišťálově čisté podlahy.
  • Takže vy jste si pracně najali chůvu a vaše malé batole pak stejně poslali do jeslí? Je to samozřejmě problém v plánování, jenže co chudák ta chůva? Prostě si přijde do práce, jenže batole nikde! Co má pak dělat? Má prostě zase jít? Nebo zůstat a čekat? To by mě opravdu zajímalo. Naštěstí už by k tomu ale docházet nemělo.
  • Opraven problém, ke kterému docházelo při použití „{}“ (složených závorek) při přejmenování objektů. Takové položky totiž pak nebyly vidět v seznamech ani jinde v uživatelském rozhraní.
  • Opraven problém v sekci Má/nemá v oblibě v nástroji Vytvořit Simíka, který způsoboval nesprávné zobrazení některých kategorií (buď byly neúplné, nebo bylo špatné zalamování slov) v některých jazycích.
  • S připravenýma očima ymAsian13_Eyes docházelo k problému s překrýváním při extrémních emocích, jako je naštvanost, a při mrkání. Oči jsme trochu vyladili, takže už by k tomu docházet nemělo.
  • Batolata jsou sice dost vybíravá, pokud jde o jídlo, ale že se jim nechtělo jíst vůbec žádné ryby? To bylo docela podezřelé, proto jsme si s našimi malými andílky promluvili a přišli jsme na způsob, jak jim umožnit vychutnávat si komplexní chuť rybích receptů.
  • Náš tým uživatelského rozhraní opravil problém, který způsoboval zobrazení posuvníku na panelu vztahů v sekci mínění i v případech, kdy žádná mínění nevznikla. Záhadné posuvníky jsou prostě záhadné. Také jsme opravili další problém související s míněním. Pokud si vícero Simíků vytvořilo mínění společně, jejich myšlenkové bubliny nevypadaly úplně správně vybarvené. Teď už by měly vypadat správně.
  • Ikona Má/nemá v oblibě v nástroji Vytvořit Simíka už by neměla zasahovat do textu. Skutečně to vypadalo divně.
  • Droidi (máte-li Výpravu na Batuu) a droni (máte-li Cestu ke slávě) v režimu stavby zasahují do různých objektů? Taky jsme si toho všimli, takže jsme do této aktualizace přidali opravu. Protože to už nebylo jenom o narážení do věcí...
  • Volba „Přidat se k mimoškolní aktivitě“ už nebude dostupná, pokud hráči nemají k dispozici balíčky Roční období nebo Cesta ke slávě.
  • Simíci, kteří pracují mimo zákon, teď mohou dosáhnout 4. úrovně zločinecké kariéry.
  • Tahle oprava mě opravdu rozveselila: kraví rostliny teď opět mohou tancovat, když jim Simíci zahrají. Jen tancuj, kraví rostlino, tancuj!
  • Opraven problém, který způsoboval, že přátelské interakce vynášely více bodů vztahů v případě, že hráči neměli nainstalován balíček Život na horách.
  • Upravili jsme barevné vzorníky volně stojícího pultu S. Cargeaux, takže když je špinavý, už se mu úplně nezmění barva. Špinavá kuchyň byla doslova k nepoznání?
  • Opraven problém, který při emoci vystrašení způsoboval zobrazení rozbité batolecí pózy v uživatelském rozhraní. Ta póza byla ještě strašidelnější než to, z čeho bylo batole původně vystrašené, takže je dobře, že se to opravilo.
  • Úbory zakoupené a oblečené na festivalech a u stánků už nebudou odstraňovat doplňky, které už Simíci nosili.
  • Kód chyby 134:571e5862, který se některým hráčům zobrazoval, už by měl být opravený.
  • Opravili jsme několik účesů (yfHair_EP05WavyBobyfHair_EP01PartedFlatyfHair_EP05UnderCutDreadsyfHair_EP01ShortSwept a yfHair_DreamyCrew) , které při použití nově přidaných barev vytvářely skvrny v očích, měnily barvu zubů a/nebo měnily barvu řas.
  • Ve spolupráci s lokalizačním týmem jsme jako obvykle provedli několik oprav a vylepšili herní texty a překlady ve všech balíčcích.

 

Hurá do práce!

  • Mimozemšťané si teď mohou v nástroji Vytvořit Simíka užívat odstíny na tváře. Barvičky jako z jiného světa!
  • Zaměstnanci v maloobchodu se teď správně budou převlékat do úborů, které jim byly vybrány. Víte, za mých časů se ve škole nosily stejnokroje a někdy nebyly úplně superkrásné... ale když už jednou někam patříte, tak je prostě nosit musíte. Sice je to pěkná otrava, já to znám, ale mám pocit, že díky tomu teď lépe rozumím módě. Trochu.
  • Opravili jsme některé barevné vzorníky digitálního fotoaparátu Lehoučko lepší, kterým chyběly popisy položky. Teď tedy všechny vzorníky zobrazují text v celé jeho kráse.

 

Společná zábava

  • Někteří Simíci se prostě něčím odlišují a tak úplně nepatří mezi ostatní. Dokážete poznat, o kterých mluvím, ještě než to dopíšu?
    • Opraven problém, který způsoboval, že Simíci se někdy při klubových setkáních nepřevlékali do svých klubových úborů.
  • Opraven problém, který způsoboval, že některé střechy ve Windenburgu správně nezobrazovaly sníh (pokud máte Roční období).

 

Život ve městě

  • Okno Rozházené tabulky teď v režimu stavby správně zobrazuje stíny ve všech variantách.
  • Simíci v kariéře sociální média budou nově získávat vliv až na konci streamu místo toho, aby ho získávali každých pár simíkovských minut.
  • Dva účesy (ymHair_EP03BunHighPins a ymHair_EP03BraidedFlateBun) byly aktualizovány, aby vypadaly správně i při výběru neutrálně černé barvy.
  • Vaši Simíci si chtějí při basketbalu trochu zastřílet zblízka na koš, ale nejdřív se snaží najíst? Takže teď si Simíci mohou jídlo dojíst a pak teprve půjdou střílet na koš. Správná výživa je důležitá!

 

Psi a kočky

  • Opravili jsme problém, který způsoboval, že kočky neměly vousy. Kočky bez vousů jsou skoro jako špagety... bez kečupu. Nebo tak něco! Prostě to tak není správně!
  • Robotické vysavače by se teď už měly správně vracet do svých dokovacích stanic. Jen doufám, že to nebyl první projev toho, že začínají nabývat vědomí.
  • Simíci už nebudou dostávat náladovku ohledně smrti jejich mazlíčka, když jsou svědky smrti jiného Simíka. Ztráta Simíků je sice srdcervoucí, ale dostat náladovku ohledně smrti mazlíčka, i když je mazlíček stále naživu... to je tedy opravdu síla.
  • Když už mluvíme o robotických vysavačích s vlastním vědomím: opravili jsme problém, který způsoboval padání hry, když kočky vylezly na robotický vysavač. KočkaNaVysavači.exe už běží bez problémů.
  • Opravili jsme problém, který způsoboval některým hráčům padání hry, když se snažili se svou naposledy hranou domácností načíst Brindleton Bay.

 

Roční období

  • Simíci se převlékali do teplého oblečení, i když nebyla zima? Trochu jsme to s nimi probrali, a i když je jasné, že své zimní oblečení prostě zbožňují, oblékat se do něj za parného léta není ten nejlepší nápad. Takže problém, který způsoboval náhodné převlékání Simíků do zimního oblečení, i když nebyla zima, je teď vyřešený.
  • Hony na kraslice jsou rozkošné a zábavné! Jenže když se vám nedaří nábytek vrátit zpátky na jeho místo poté, co u něj kraslice hledáte, může vám do docela pokazit den. K tomu by již nemělo docházet.

 

Život na ostrově

  • Mořské panny už nebudou mít náladovku „Vyschlé šupiny“, i když jsou dostatečně hydratované. Péče o pokožku se u mořských panen rozhodně vyplácí! Takže to hlavně chce hodně vláhy!
  • Opraven problém, který způsoboval, že hrany pozemků umístěných do písku vypadaly za deště dost divně.
  • Simíci s vlastností za aspiraci Sběratel(ka) teď mohou v Sulani chytat žáby při svých dobrodružstvích a průzkumu ostrovního vodopádu. Tak hodně štěstí!
  • Opravili jsme problém, který některým hráčům způsoboval padání hry při načtení některých pozemků Mua Pe’lam. Užijte si objevování nových míst!

 

Hurá na vysokou

  • Simíkům to na výšce moc nejde? Že pro to dělají maximum, ale stejně předměty musejí opakovat? Bez obav! Simíci, kteří splní všechna kritéria pro dokončení předmětu, už nebudou muset předměty opakovat. Pilné studium už se zase vyplácí!
  • Spolubydlení je někdy dost náročné. Už to vaši Simíci zažili? Jak si spolubydlící neustále stěžují a pak se odstěhují, protože jejich potřeby nejsou naplněné? Ano... takže jsme se postarali o to, aby to spolubydlící už nedělali.
  • Opraven problém, který způsoboval nesprávné spočítání postelí, když jste si dávali inzerát na spolubydlící. Samozřejmě: i mazlíčci a batolata mohou mít spolubydlící, v tom problém není. Jenže když už inzerujete volné postele, neměli byste počítat s tím, že i každé batole a mazlíček zabere postel pro dospělého.
  • Opravili jsme animace servů, takže už to nevypadá, jako by chodili po jedné noze a při tom se vznášeli. Teď se budou vznášet, jak se sluší a patří.
  • Opravili jsme problém, který v některých případech způsoboval, že se profesoři nemohli dostat do práce, když jste do stejné domácnosti přidali NPC profesora.
  • Opraven problém, který při odstranění člena z domácnosti a jeho opětovném přidání jako spolubydlícího vytvářel... poněkud nevhodné momenty. Ehm.

 

Ekobydlení

  • Evergreen Harbor už je zase klidné místo: cesty ani části sousedství už zčistajasna nemizí, když v Port Promise otevřou podniky, zatímco je aktivní akční plán Moderní rozvoj.
  • yfBody_EP09DressShirt už nezobrazuje podivnou texturu při použití obuvi z nejrůznějších balíčků (problém byl hlavně s velkými teniskami a botami na platformě).
  • Přestěhovali jste se na Cypřišovou terasu ve Vrbové zátoce a s překvapením jste zjistili, že tam vlastně nemůžete vůbec nic dělat? Opravili jsme problémy s hledáním cesty a s interakcemi na hmyzí farmě Havěťník.

 

Život na horách

  • Horolezectví je náročná kratochvíle, a to platí i pro zkušené Simíky. Jenže chvíle nerozhodnosti před výstupem na horu, které se projevovaly jako opakované vylézání na kolo a slézání z něj, jasně ukazují velké pochyby. Se všemi pochybovačnými Simíky jsme nicméně promluvili a jejich obavy a strach uklidnili, takže tohle už by neměl být problém.
  • Účes yfHair_EP10BobBluntOmbre teď zakrývá celé simíkovské ucho.
  • U hráčů, kteří mají Roční období i Život na horách, už nebude nastavení deště ovlivňovat i sníh.
  • Simíci už nemají možnost použít uctivé ani vojenské představení při aktivitách, jako je tancování nebo jízda na kole. Protože nevím jak vy, ale třeba já nedokážu tančit a ještě se při tom uctivě představit. Taková spousta pádů... na jednu hromadu.
  • Trochu jsme vyladili pantofle z tohoto balíčku, takže už by neměly zobrazovat nazelenalou texturu na simíkovských prstech, když je v nástroji Vytvořit Simíka vyberete. Jejda!
  • Opraven problém, který způsoboval, že některým hráčům hrajícím za domácnost Yoshida Hall hra při načtení do světa Hory Komorebi padala.
  • Prohlédli jsme si nabídku rámenu a upravili jsme nabídku vaření tak, aby miso a vaječný rámen byly správně popsané jako vhodné pro vegetariány. Buen provecho!
  • Chcete v Jukimacu provozovat restauraci, ale zároveň se chcete bavit na svazích? Teď jde obojí: zábava na svazích i stylové stolování. Jedná se nicméně o akci, kterou musíte Simíkům zadat, samovolně se do ní nepustí. A když už o tom mluvíme: zaměstnanci restaurací teď nebudou předčasně odcházet z práce, aby se bavili na svahu.

 

Výprava na Batuu

  • Batuu je parádní místo pro všechny, kteří si chtějí užít zábavu na neotřelém místě. Jenže pokud jste si v Depu droidů koupili droida a nemohli jste ho najít v inventáři, tak chápeme, že to mohla být docela otrava. Ale bez obav! Droidi, které hledáte, se teď po nákupu správně zobrazí v inventáři.
  • Ve Výpravě na Batuu Simíkům už nebude mizet průkaz Prvního řádu z inventáře, takže budou moci použít interakci Získat přístup k plánům Prvního řádu v misi Špičkový klam.
  • Opraven problém s misí Srovnání poměru sil, ve které se darebácký informátor neobjevil na scéně poté, co Simíci ukradli prototyp blasteru a vydali se do Oginy kantýny na informátora čekat.

 

Jdeme se najíst

  • Toust s vajíčkem zní jako opravdu základní a jednoduché jídlo, no ne? A přesně tak to také teď bude fungovat i u Kuchařského pultíku. Nějaký prazvláštní problém totiž způsoboval, že jejich příprava byla dost... náročná. Simíci také mohou používat druhý hořák na další recepty, aniž by se to nevydařilo nebo při tom zabloudili.

 

StrangerVille

  • Kategorie Dekorace a Dítě v režimu stavby už nebudou oznamovat, že je v nich něco nového, i když to tak ve skutečnosti není.

 

Interiér snů

  • Osvětlení dokáže vmžiku změnit atmosféru v místnosti i vaši náladu. Naštěstí jsme opravili problém, kdy osvětlení na modulárních pohovkách nebylo rovnoměrné. Díky tomu můžete Simíkům i nadále vytvořit tu správnou atmosféru.
  • Naši stylisté opravili připravenou místnost Spaní a učení: odstranili z ní počítač P.R.I.M.A, jelikož ten nemají k dispozici všichni. Takže pardon, chybička se vloudila.

 

Pereme

  • Opraven problém, kdy animace neprobíhala úplně správně, když Simíci vkládali oblečení do praček. Když vámi oblečení prochází, je to takové divné... copak jsou Simíci taky z látky? To asi těžko!

 

Velký úklid

  • Simoleony ani sláva nejsou potřeba. K téhle schůzce není potřeba večeře. Je to rychlé, náhlé a někdy i dost kruté, ale někdy vám to může pokazit večer... taková je skutečná síla prachu.
    • Naši pracovníci úklidu se rozhodli, že Simíci nebudou dostávat negativní romantické náladovky související s množstvím prachu na veřejných místech, jak jsou například parky.

 

 


Zdroj: EA



Užitečné odkazy

 

Komentáře