Aktualizace PC: 1.70.84.1020 / Mac: 1.70.84.1220

  Aktualizace ze dne 21. 1. 2021


Ve hře je nová emoce, kterou Simíci od této aktualizace začnou prožívat. Tato emoce má dvě úrovně: vystrašení a vyděšení. Když zjistíte, že se vaši Simíci bojí tak, že už nedokáží normálně fungovat, můžete je pomocí různých metod zkusit uklidnit. O těch metodách ale já samozřejmě vůbec nic nevím… *uhne pohledem*

Strachu se Simíci mohou zbavit různě. Mají třeba možnost schovat se pod peřinu nebo klidně nesrozumitelně řvát, čímž se pomalu vydají na cestu zpátky k normálu. Celá řada náladovek z předchozích balíčků byla aktualizována a spadá nyní do kategorie vyděšení nebo vystrašení. Simíkům to přidá úplně nový rozměr, skoro jako by byli ve 4D! *tichý šepot* I když takhle 4D asi tak úplně nefunguje, co? No, nevadí.

A jako bonus si teď hráči se zařízeními podporujícími Razer Chroma (jednozónové RGB osvětlení Chroma není podporováno) mohou užít ještě intenzivnější zážitek, který jim vystoupí ven z počítače. Osvětlení Razer Chroma se bude měnit podle nálady vybraných Simíků*, barvy budou odrážet motiv tajného světa, ve kterém zrovna jste, a ještě víc. Pokud to není váš šálek čaje, můžete dynamické osvětlení vypnout v Nastavení hry > Ostatní.

*Vezměte prosím na vědomí, že abyste mohli dynamické osvětlení využívat, musíte provozovat operační systém Windows a mít nainstalovanou a spuštěnou aplikaci Razer Synapse.

-SimGuruRad a SimGuruRusskii

 

A teď k těm opravám:

Sims 4

  • Opraven problém související s platformami. Projevoval se zamrzáním nebo zasekáváním hry, ze kterého se už hra nevzpamatovala.
  • Hráčům na Xbox One přinášíme opravu chyby, která po několika hodinách hraní způsobovala zkreslení zvuku.
  • Interakce „Naplnit myčku“ na prázdných talířích na lince už nebude zašedlá. Ve skutečnosti se vám tím vesmír snažil naznačit, že na jeden talíř byste skutečně myčku používat neměli, ale není zač.
  • Editoři a lokalizační tým opravili několik překlepů, chyb při psaní velkých písmen a obecně vyladili a vylepšili (POŘÁDNĚ!) různé překlady napříč balíčky tak, jak to už při všech aktualizacích chodí.

 

Cesta ke slávě

  • Simíci se teď opět mohou v nabídce Možnosti rozhodnout, že se slávou nechtějí mít nic společného. Luxus i život na vysoké noze je k ničemu, když Simíky nemůžete hrát podle svého.

 

Život na horách

  • Opraven problém, který způsoboval, že se při tvorbě náhodného Simíka v nástroji Vytvořit Simíka zobrazovaly položky ze Života na horách, které měly být uzamčené. A tím končí naše nahlížení do výkladních skříní =(

 

Výprava na Batuu

  • Opravili jsme problém, který způsoboval padání hry, když jste na Batuu nic nedělali. Třeba já sice pořád něco dělám, ale občas si trochu dáchnu (tedy začnu zírat... možná spíš obdivovat Kyla) a hra mi při tom jako spadne? Tak to už je trochu moc, no ne?

 

Minibydlení

  • Simíci děti už nebudou levitovat ani provádět interakci „Varovat ohledně bezpečnosti postele“ na vyklápěcích postelích. Vypadá to, že děti nám teď chodí do kurzů levitování a všechno se teď vznáší!
  • Mediálního maratonce se bude nově zobrazovat správná hodnota spotřeby elektřiny. Když elektřinou plýtváte ve hře, plýtváte jí vlastně i ve skutečnosti!
  • Hráči Simíků, kteří mají Roční období, uvidí u Mediálního maratonce a Nástěnného mediálního maratonce interakci „Hon na kraslice“.

 

Parádní pletení

  • Majitelé koček, radujte se! Klubka příze vytvořená kočičími mazlíčky vám teď budou patřit a můžete si je nechat. Tak to se nám ulevilo! Hračky na věčné časy! Tedy dokud si nenajdou něco zajímavějšího...
  • Opraven problém, který způsoboval, že Simíci bez vlastnosti Kleptoman mohli provádět interakci „Pokusit se štípnout“ na klubcích příze a košících s přízí. Simíci kleptomani mohou být rádi, že svou interakci mají zase jenom pro sebe...
  • Opraven problém, který způsoboval nezobrazení oznámení ohledně získání aspirace Pán/Paní pletacích jehlic.
  • Simíkům už se nezaboří nohy do země, když se rozhodnou neočekávaně ukončit houpání na houpacím křesle (tím, že danou interakci zruší). Já... no radši nic, pojďme dál.

Po provedení interakce Naučit plést budou dostupné ostatní interakce, tedy například i interakce Plést. To znamená, že když někoho naučíte plést, sami plést nezapomenete. Což by se asi stávat nemělo!

 

Zdroj: EA


Užitečné odkazy

 

Komentáře