Aktualizace ze dne 27. 5. 2021
Co je nového?
Další možnosti pro umisťování patrových postelí
S patrovými postelemi jste si určitě už pohráli. Teď si s
nimi můžete pohrát ještě víc! Pod horní palandu teď můžete umístit více
různých objektů: manželské postele, šatníky, stoly, křesla a dvojsedačky. To
všechno se krásně vejde a funguje přesně tak, jak byste čekali. Také
můžete vytvořit něco neotřelého tím, že tyto objekty umístíte kolmo vůči horní
palandě. Šatníky, stoly a jednopostele můžete natočit dvěma různými způsoby! Ať
už šetříte místem nebo chcete přichystat spaní až pro tři Simíky, patrové
postele jsou teď univerzálnější než kdy předtím.
Má a nemá v oblibě
Simíci teď mají a nemají v oblibě určité věci! Náš první
průchod základní hrou pro věci, které Simíci mají a nemají v oblibě, přinesl
možnost nastavit si, zda Simíci mají (či nemají) v oblibě různé barvy,
hudební žánry a aktivity. Provedete to v nástroji Vytvořit
Simíka poblíž molekuly vlastností.
Každý Simík (od věku dítěte) může mít až 20 věcí, které
má/nemá v oblibě. Tyto věci mohou být vybrány ze všech výše zmíněných
kategorií. Má váš Simík v oblibě blues, ale nemá v oblibě hraní na kytaru? Má
vaše Siminka ráda úplně všechny barvy s výjimkou oranžové? Jejich jedinečný
vkus a rozhodnutí o tom, na co se jejich preference zaměří, jsou jen na vás!
Milí rodičové, všechno je v pořádku, už můžete klidně přiznat, že nemáte v
oblibě dětské rádio.
Na informačním panelu Simíků v režimu života uvidíte
jednotlivé věci, které váš Simík má a nemá v oblibě. A decentně se tyto
preference budou také projevovat během hraní.
Pokud Simíkům nenakážete jinak, pokusí se vyhýbat aktivitám,
které nemají v oblibě, nebo při nich stráví jen minimální nutnou dobu. Takže
například Simíci, kteří nemají v oblibě vaření, si budou dávat jenom rychlá
jídla, a Simíci, kteří nemají v oblibě videohry, nebudou hrát hry na telefonu.
Pokud Simíky pošlete dělat něco, co nemají v oblibě, dostanou negativní
náladovky (napjatý/napjatá), a dokonce se jim mohou zpřístupnit kontextové interakce,
které jim umožní stěžovat si na danou aktivitu ostatním Simíkům. Na druhou
stranu platí, že se Simíci budou o své vůli snažit dělat aktivity, které mají v
oblibě, a také jim to více vylepší náladu. Poslech hudby, kterou Simíci mají
nebo nemají v oblibě, jim dá pozitivní nebo negativní náladovky a může vést
také k něčemu, čemu říkám „zamračený taneček“.
Jelikož systém věcí, které Simíci mají a nemají v oblibě, má
být nedílnou součástí osobností Simíků, Simíci mohou při hraní narazit také na
chvíle, kdy objeví něco nového, co budou nebo nebudou mít v oblibě. Pokud se
třeba věnují nějaké aktivitě v konkrétní náladě, objeví se vám výzva s otázkou,
zda chcete danou aktivitu přidat do seznamu věcí, co mají nebo nemají v oblibě.
Nebojte se toho! Tyto preference nejsou neměnné. Co Simíci
mají a nemají v oblibě, můžete kdykoliv změnit v nástroji Vytvořit Simíka.
Pokud se chcete dozvědět, co mají a nemají v oblibě NPC
postavy, můžete použít nové společenské interakce Zeptat se na oblíbenou barvu,
Zeptat se na hudební vkus a Zeptat se na koníčky.
Nové barvy vlasů!
Jak jste si asi všimli v předchozím dílu Sims 411 <nervózní smích>, přidali jsme do režimu Vytvořit Simíka šest nových barev vlasů, kterými si můžete Simíky vyladit. Klidně bychom tu o nich mohli mluvit a říct vám, jak se jmenují, ale nejlepší bude vám je přímo ukázat!
Viz obrázky ZDE
Opravy chyb
Konzole
- Opravili
jsme problém, ke kterému docházelo na konzolích Xbox i PlayStation a který
způsoboval, že při vypnutí systému prachu z Velkého úklidu docházelo k
zamrzání hry.
Sims 4
- Opravili
jsme problém, který neumožňoval všem Simíkům v kariérách a ve škole jít do
práce/školy ve volném čase ani o svátcích (s výjimkou dovolené). Když jste
jednou na dovolené, tak jste prostě na dovolené. Nebuďte jako já, já totiž
o dovolené pracuji.
- O
nákupech z nervozity už jsme slyšeli, ale o vaření z nervozity? Simíci teď
už nebudou každopádně sami o sobě donekonečna vařit jídlo, na které pak
zapomenou. Jídlem by se totiž skutečně nemělo plýtvat.
- Pokud
jste měli obavu z toho, co bude se vším tím přebytečným jídlem z
přehnaného vaření... a také z faktu, že Simíci o něj vůbec nejevili zájem,
i když měli hlad... Pak už se bát nemusíte. Simíci teď budou jíst zbytky
sami od sebe, když dostanou hlad. Takže žádné jídlo nepřijde nazmar!
- Opravili
jsme problém, který způsoboval, že barvy pokožky nemluvňat si vzájemně
neodpovídaly v různých částech hry (například ve frontách interakcí).
- Chtěli
jste, aby vaši Simíci odešli z práce dřív, ale nešlo to? Všichni už jsme
to někdy zažili, ale vaše Simíky už to trápit nemusí!
- Uklízení
po batolatech je někdy dost náročné, ale obvykle alespoň víte, odkud
všechen ten nepořádek pochází, no ne? Takže když na podlaze uvidíte
nepořádek z ovoce a zeleniny způsobený resetováním Simíků, ke kterému
dochází, když v jejich blízkosti batolata něco jí... To prostě není vůbec
fér. Ale bez obav, už se to stávat nebude... tedy doufáme.
- Jste
smutní Simíci? Myslím tím opravdu hodně smutní Simíci? Když cestujete mezi
světy, neměli byste být... smutní a bez náladovek. Smutní ve světech...
byste být neměli.
- Řekli
vám ti Simíci, kteří byli pořád smutní i bez náladovky, jak se jim to
stalo? Teď by k tomu již nemělo docházet.
- Ve
spolupráci s lokalizačním týmem jsme jako obvykle provedli několik úprav a
vylepšili herní texty a překlady ve všech balíčcích.
- Učinili
jsme přítrž chybovým kódům: 102:eb3376f3:a777e5d8 a 109:812fe7cb:f1565180,
které se některým hráčům objevovaly. Doufáme, že se nejedná o návrat ságy
chybových hlášek… tedy alespoň já v to doufám.
Hurá do práce!
- Opraven
vizuální problém s prvky z nástroje Vytvořit Simíka ymHair_EP01LongWavySwept a yfHair_EP01LongWavySwept,
který způsoboval zobrazování švů při použití na opačnou stavbu těla.
Říše kouzel
- Simíci
kouzelníci se už nebudou resetovat, pokud zrušíte přípravu lektvarů a pak
v ní pokračujete.
Výprava na Batuu
- Dveře
do kantýny Velkolepý vstup jsou nyní v režimu stavby k dispozici v
kategorii Vysoké dveře.
Zahrada za domem
- Opraven
problém s horním dílem z nástroje Vytvořit Simíka yfTop_SP08TeeBoatNeck,
který způsoboval podivné stíny (které snad nejsou předzvěstí ničeho
špatného) nebo podivné zbarvení spleteného lemu.
Minibydlení
- Na
dvojsedačky, které jsou součástí vyklápěcích postelí, jsme přidali
interakci Odpočívat. Takže klidně odpočívejte... Pokud to tedy dovedete...
Na vyklápěcí posteli. <mrkací smajlík ;)>
Parádní pletení
- Ani
sníh, ani déšť, ani slunečno, ani Vlad v temnotě noci nedokáže zabránit
odeslání výrobků na Plopsy. Simíci teď budou moci bleskurychle svá
mistrovská díla prodat na Plopsy.
- Zatímco
jsme pilně pracovali na zasílání na Plopsy, opravili jsme také problém,
který způsoboval zobrazení možnosti Poslat na Plopsy dvakrát. Ta druhá
tam asi byla proto, kdyby ta první selhala! Opatrnosti není nikdy nazbyt!
Paranormálno
- Opravili
jsme vizuální problém způsobený prvkem nástroje Vytvořit Simíka yfTop_SP18BlouseCrop_SolidOrange,
který vedl k tomu, že položka yfShoes_SP18MaryJanes_Black vypadala
trochu pruhovaně, což nemělo ten správný šmrnc. Stejně tak vznikal problém
s položkou yfBottom_GP08SkirtLayered z Říše kouzel. Je to
jenom shoda okolností? To ví jenom paranormální tvorové.
Velký úklid
- Náladovka
Čistoskvoucí prostředí byla opravdu hypersilná! Takže pro Simíky bylo
skutečně náročné dostat se také k ostatním náladám. I když úklid má být...
rozumná volba, chtěli jsme věci trochu lépe vybalancovat.
Komentáře
Okomentovat