Promazání cache Originu

Zdroj: Crinrict's Sims 4 Help Blog 


Aby bylo možné Origin načítat rychleji, ukládají se data do tzv. vyrovnávací paměti (cache soubory).
Postupem času se tyto soubory hromadí, a proto je dobré čas od času tyto soubory promazat.





Kde se soubory nacházejí

Je třeba zobrazit skryté soubory!

Průzkumník souborů/Zobrazení


Cesta ke složkám k promazání
  • Origin složka v C:\Users\<jméno>\AppData\Local\
  • Origin složka v C:\Users\ <jméno> \AppData\Roaming\

Pod AppData\Local smažte složku Origin

Pod AppData\Roaming smažte složku Origin


Až Origin potom spustíte, je třeba si ho znovu nastavit (úvodní obrazovka, aktualizace her apod.), 
viz návod ZDE

Komentáře

  1. Ahoj, mam takovy dotaz. Nema to nic spolecneho s timto tematem, ale chtela jsem se zeptat.... Kdyz si stahnu z Galerie treba nejakou zpevacku, herce atd. Je tam vzdy napsany autor kdo simika vytvoril, to je jasny. Ale ja jsem si takhle stahla treba Pretty little liars, ale hodne moc jsem je upravila, aby vypadaly vice jako ony. Jenze kdybych to chtela sdilet, je tam porad ten puvodni autor a vuci nemu je to asi nevhodne neˇ? Prece jenom byl prvni kdo je udelal. Neda se treba ten puvodni autor vymazat? Dekuji moc:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nedá. Je to proto, aby si hráči nepřivlastňovali tvorbu někoho jiného.
      Budeš je muset vytvořit celé sama a nebo se smířit s tím, že tam bude jméno původního autora.

      Vymazat
  2. Ahoj :) nevíš jak bych mohla někoho pozvat do hry? Jinak skvělá stránka :) vždycky jsem tu všechno co jsem potřebovala našla :) Děkuji za odpověď

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj nevíš jak bych mohla někoho pozvat do hry? Mám tam to tlačítko ale nejde na něj kliknout? :) Děkuji za odpověď :) skvělá stránka!!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkujeme a není zač :)
      Bohužel nevím, o jakém tlačítku mluvíš. Prohlížela jsem teď jak hru, tak Origin a nevidím nikde nic s možností někoho pozvat do hry.

      Vymazat
    2. Moni, Katka myslí tlačítko v Originu Invite to Game v Originu, které se objeví po kliknutí pravým tlačítkem myši na přítele ze seznamu přátel v Originu.

      Tlačítko funguje jen u her, které to umožňují a tím Sims není. Sims není multiplayer. hra.

      Vymazat

Okomentovat